Jenkeillä on tapana laittaa kansalaista vaahterasiirappia ns pancakejen päälle
Kommentit (23)
Ne laittaa voipaloja sellaisenaan ja siirappia niiden päälle. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Kansalaista?
Kansaslaista.
Taas on kielenkäännössoftat kalibroitu päin persijettä.
Walmartista saa muutakin kuin kansalaista
Ne laittaa sitä vaahterasiirappia joka paikkaan esim. jätskinkin päälle hillon sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisia pancakejen päälle?
Trumpin kinkybileiden salakieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ne laittaa voipaloja sellaisenaan ja siirappia niiden päälle. Yök.
Oi nam. Kuulostaa ihanalta.
Kanadassa on yli 10 300 vaahterasiirapin tuottajaa, jotka tuottavat noin 85 prosenttia maailman vaahterasiirapista. Sitä tuotetaan selvästi eniten Québecissä, vuonna 2001 noin 15,6 miljoonaa litraa, mikä on monta kertaa enemmän kuin Yhdysvalloissa yhteensä. Ontariossa ja New Brunswickissä vaahterasiirappia tuotetaan huomattavasti vähemmän, ensin mainitussa 1,04 miljoonaa litraa ja viimeksi mainitussa 0,67 miljoonaa litraa vuonna 2002. Myös Nova Scotiassa valmistetaan pieniä määriä. 80 prosenttia Kanadan vaahterasiirapin viennistä meni vuonna 2002 Yhdysvaltoihin.
Nyt on nautittu jotain kansalaisluottamusta vahvempaa pancakejen päällä.
Vaahterasiirappi on todella hyvää ja itsekin olen laittanut sitä mm. lättyjen ja jäätelöannoksen päälle. Sopii myös Bulgarian jugurtin maustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vaahterasiirappi on todella hyvää ja itsekin olen laittanut sitä mm. lättyjen ja jäätelöannoksen päälle. Sopii myös Bulgarian jugurtin maustamiseen.
Pitääpä kokeilla.
Mikä kansalainen heillä laitetaan sandwichin väliin?
Pankaakki parani huomattavasti maultaan kun keksin laittaa sille vahterasiiruppia.
Kaffebulla kirjoitti:
Mistä saa?
Lidlissä välillä on myynnissä. Ja ihan muissakin ehkä vähän isoimmissa marketeissa. Vähän tyyriimpää kuin tavis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä kokeilla.
Sopii myös viskin maustamiseen, jos käyttää alkoholia ja haluaa viskipaukun makua muuttaa makeammaksi.
Kansalaista?