Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihminen päästää itsensä lihoamaan?

Vierailija
04.02.2022 |

Kuka tahansa meistä voi syödä vain sen verran kuin kuluttaa.. Harvoin edes rikkaat syövät enemmän kuin kuluttavat. Esim. Toivo Sukari ja Hjallis ovat edelleen solakoita vaikka rahaa heillä olisi kyllä syödä itsensä lihavaksi. Sama juttu vaikkapa Victoria Beckhamilla joka pysyy hoikkana.

Kommentit (172)

Vierailija
141/172 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omall kohdall steessi ja uupumus.

Vierailija
142/172 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli suurin osa lihavista on mielenterveysongelmaisia.

Kun katukuvaa katsoo ja näkee sen lihavien määrän niin tässä maassa tulisi olla kymmeniä tuhansia terapeutteja jotta kaikkia voitaisi auttaa.

Varmaan yleisin syömishäiriö on ahmiminen. Moni on myös oppinut lääkitsemään ja palkitsemaan kaikenlaisia tunteita tai saavutuksia ruoalla. Näitä asioita pidetään yleisesti melko normaaleina ja hyväksyttävinä, vaikka eihän se oikeasti ole hyvä jos pahaan oloon tekee mieli syödä suklaata.

Minulla on paha olo .

En saa orgasmia

olen vanha

olen hoikka ja nätti

menetän työni

En pysty syömään

haluaisin nauttia suklaasta ja orgasmista

t.a.panko itseni?

pil.llustani ei ole mitään hyötyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/172 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin koska minulla on aina nälkä. Kun olen syönyt ajattelen vain hetkeä jolloin voin syödä seuraavan kerran. Jossain vaiheessa kontrolli katosi ja annoin periksi, söin joka kerta niin paljon että nälkä hellitti. Vuoden kuluttua painoin yli 130 kiloa (pituutta on 167 cm).

Terveysongelmien takia jouduin pakostakin vähentämään syömistäni ja laihduin yli 70 kiloa. Tällä hetkellä vaaka näyttää 58 kiloa. Nälkä on jäytävä, joskus en pysty nukkumaan kun on niin epämukava olla. Ajatuksetpyörii edelleen vain seuraavan aterian ympärillä vaikka tiedänkin että en voi syödä nälkääni pois kokonaan.

Vierailija
144/172 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, kuinka läskit taas puolustelevat itseään. Läski on rumaa, siitä nyt ei vain mihinkään pääse. Huijatkaa itseänne vain ihan rauhassa ja olkaa kateellisia hoikille. Sehän se teidän elämäntapanne on. 

sinä olet ruma.

Vierailija
145/172 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi niin, että n 15v. sitten tapasin miehen, joka osaa laittaa ruokaa, minä en. Joka vuosi hiljalleen tuli kilo lisää. Sitten sain lapsen ja heti perään toisen. En jaksanut (siis kirjaimellisesti, koska pienet lapset) alkaa laihduttamaan ja ne kilot on jääneet tiukasti.

Edelleen painoa on liikaa ja laihdutuksen aloittaminen vaikeaa. Äitini ja siskoni ovat ylipainoisia, joten voin kai syyttää geenejäkin.

Olen ymmärtänyt, että lihavuuteen vaikuttaa enemmän liikkumattomuus kuin ruokavalio.

Sullahan on ihana hyvä mies ja lapset. .Miks ihmeessä stressaat painosta ? Lapsetkin vaan kerran pieniä. Turhaan käyttää voimavaroja tuollaiseen.

Vierailija
146/172 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tehtävä korjausliike jos huomaa että paino on noussut,silloin paino ei pääse salakavalasti kertymään

Vierailija
147/172 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen päästää itsensä lihoamaan, jos peruskoulukin tuottaa vaikeuksia. Peruskoulun kunnialla läpikäyneet vaan lihovat!

Vierailija
148/172 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin päästää suomen kieli rappeutumaan (LIHOMAAN)

Vierailija
149/172 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et koskaan tiedä mitä kenenkin lihoamisen taustalla on.

Lohtusyöntiä vaikean elämäntilanteen ylitsepääsemiseksi?

Sairaus? Masennus?

Lääkkeet jotka lihottavat?

Kaikilla ei ole fitness tiimiä takanaan pitämässä huolta kropan hoikkuudesta

Ei lääkkeissä ole juuri mitään energiaa eli kalorisisältö on nolla. Lääkkeet ovat siten tekosyy.

Vierailija
150/172 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei rasita koulu eikä työ sossu maksaa ruuat. toista se on töissä käyvillä kun heidätkin pitää vielä ruokkia

Vierailija
151/172 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiedä miten ihmiset voivat lihoa.

Itse en liho millään, en vaikka on stressiä, uupumusta, masennusta, huonoja yöunia vuosikausia, pieniä lapsia, raskauksia, lääkkeitä jne.

En vain liho.

Vierailija
152/172 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihminen kirjoittaa "lihoamaan"?

🐞 Vihollinen hereillä. Voi pieniä pilkuttomia leppäkerttuja, sääliksi käy.

Vierailija
153/172 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ei kiinnosta vettujakaan mikään, ulkonäkö, mitä muut ajattelee, tulevaisuus.. Miksi sua kiinnostaa jonkun lihominen? 

T. BMI21 (vielä, mut jokapäivä 200-300g suklaata/sipsiä mitä vaan koska masennus)

Toi tekee sut masentuneeks, et sä syöt tollee.

Vierailija
154/172 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en jaksa kituuttaa ja kontrolloida. Se vaatisi aika paljon ylimääräistä energiaa jota ei ole. En ole näitä ns. läpipaskoja joten ei auttaisi pelkkä "no älä mussuta pullaa sipsiä ja siideriä joka päivä kaksin käsin" mitä yleensä hoetaan. Nimittäin en mussuta.

Montako kaloria syöt päivässä?

Vierailija
155/172 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveellinen ruoka on kallista ja itse syön 1200 kcal eikä laihdu grammaakaan.

No ala syömään vaikka 1500-1700 kaloria.

Vierailija
156/172 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin muutkin haitalliset tavat kehittyvät. Miksi selaat tätä palstaa? Tämän selaaminen on haitallista. Muutakin haitallista teet elämässäsi, miksi olet päästänyt ne kaikki tapahtumaan?

Vierailija
157/172 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisten kyky ajatella on kapeaa, ei osata hakea tietoa oman ajattelun tueksi tai hyödyntää deduktiivista näkökulmaa yksilöihin? Miksi luullaan, että asioihin on vain yksi yksiselitteinen vastaus? Miksi oletetaan, että lähtökohdat, mahdollisuudet, kyvyt, ymmärrys, sosiaalinen verkosto ja muu ympäristö, geenit, muu fyysinen ja psyykkinen terveys, koulutus, taloudellinen tilanne, persoonallisuuden piirteet, kulttuuri, kehitys ja sen myötä omaksutut mallit eivät tuo mitään eroja yksilön terveyskäyttäytymiseen ja sen ilmenemiseen vaan on se tasan yksi vastaus joka selittää kaiken.

Onneksi ajatteluakin voi kehittää. Siihen pitäisi kohdistaa samanlainen ajojahti kuin lihavuuteen. Hävetkää kaikki tyhmät!

Vierailija
158/172 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole ketään iloista syöjää? Mä syön koska rakastan ruokaa. En ole masentunut tai surullinen. Syön koska se on kivaa ja vielä kivempi on syödä herkkuja. Kuolenpahan vatsa täynnä.

Vierailija
159/172 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti oli paljon kotoa pois, ja minut sillä aikaa kasvattanut mummo menehtyi äkisti syöpään kun olin 10. Sen jälkeen olinkin aina pitkät pätkät yksin kotona. Äiti kasvatti mut etänä ruualla, jättämällä aina hätävarapizzaa ja -suklaata kaappiin sydänlappusten kera. Nyt sitten syön iloon suruun stressiin ja onneen. En voi uskoa, että olen niinkin pieni kuin alle 100kg syömisongelmani huomioonottaen. Ainoa tavoitteni on, etten lihoisi enempää

Vierailija
160/172 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielihyvän hakeminen. Ei tarvita mitään masennustakaan tai muuta selittävää sairautta. Ihminen tekee mielellään sitä mistä saa nautintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan