Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Las Palmasin hiekkaranta on ihan tyhjä? Keskellä päivää?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ylipäänsä haluaa las palmasiin.

Americasissa kaikki on.

Olen 30 v käynyt enkä koskaan tuolla, ymmärrän että se on perusjunttien juottola. Ei ole minun juttuni.

Vierailija
22/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää paikallisesti joltain syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko kääntää espanjasta?

Vierailija
24/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös siellä tähän vuodenaikaan voi olla todella kylmä tuuli tai kylmä sää.

Kylmää ja tuulee.

25/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ens viikolla poistuu maskipakko.

.

Ihanko oikeasti? Siis tarkoitatko, että maskia ei tarvitse pitää ulkotiloissa mutta edelleen sisätiloissa pitää?

Vierailija
26/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös siellä tähän vuodenaikaan voi olla todella kylmä tuuli tai kylmä sää.

Kylmää ja tuulee.

Et ole käynnyt? Siellä on sama kuin suomen kesä. Nyt tosiaan taitaa olla saharan hiekkaa ilmassa siksi ihmiset pysyvät poissa. Kestää n viikon.

Vierailija
27/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karnevaalit alkaa nin hiekkamyrskyt on ohi.

Vierailija
28/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Teneriffan Puerto de la Cruzissa sama juttu. Koronasta ei johdu koska tilanne sen suhteen on hyvä. Kalimaa sen sijaan pukkaa Africasta siihen malliin, että aurinko ei pääse paistamaan. Sää on tyyni ja erittäin lämmin.

Asumme täällä ja katsomme Olympialaisten avajaisia.

Jos olen ymmärtänyt oikein, niin se hieno pöly käy hengeen ja alkaa ahdistaa. Se voisi olla syy.

Olen kerran ollut Palmasissa kun sahara kaatui päälle. Se on aika tuskaista liikkua ulkona.

Kyllä tämä etenkin astmaatikoille on hankalaa eikä hyväksi kenellekään vetää hiekanpölyä keuhkoihinsa. Meille ei ole oireita tullut, mutta viimepäivinä ei olla juuri ulkoiltu ja ovet + ikkunat pidetty kiinni. Parveke on paksun pölyn peitossa.

Vierailija
29/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Teneriffan Puerto de la Cruzissa sama juttu. Koronasta ei johdu koska tilanne sen suhteen on hyvä. Kalimaa sen sijaan pukkaa Africasta siihen malliin, että aurinko ei pääse paistamaan. Sää on tyyni ja erittäin lämmin.

Asumme täällä ja katsomme Olympialaisten avajaisia.

Jos olen ymmärtänyt oikein, niin se hieno pöly käy hengeen ja alkaa ahdistaa. Se voisi olla syy.

Olen kerran ollut Palmasissa kun sahara kaatui päälle. Se on aika tuskaista liikkua ulkona.

Kyllä tämä etenkin astmaatikoille on hankalaa eikä hyväksi kenellekään vetää hiekanpölyä keuhkoihinsa. Meille ei ole oireita tullut, mutta viimepäivinä ei olla juuri ulkoiltu ja ovet + ikkunat pidetty kiinni. Parveke on paksun pölyn peitossa.

ps. Nyt on maski tarpeen ulkona juuri caliman takia.

Vierailija
30/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.En käynyt siellä eikä koskaan ole tarkoitus mennä.liitteitä ei kenenkään pitäisi tällä avata,minäkään en avannut!Sama juttu voi piletä,kuin tuntematomien s-posti.T: viestit.Joista varotetan avamasta kuin ulkomaan suunta numerot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme