Vaimoni lähtee lomamatkalle Gambiaan
Ovat kuulemma työporukan tyttöjen kanssa varanneet matkan. Ei minua muuten huoleta, mutta vieläkös sitä Ebolaa on liikenteessä?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:57"]Varaudu sen reissun jälkeen vaimosi tunteeseen että mikään ei riitä :) Minulle kävi niin että kun vaimoni kävi ensimmäisen kerran yksin etelänlomalla ja oli saanut jotain todella suurta sisäänsä niin eipä enää se tuttu ja turvallinen "kotinakki" tuntunut miltään.
[/quote] pakko olla pettämisreissu vai?
Sä tiedät mitä se tarkoittaa kun olet rehellinen itsellesi ;)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:57"]
Varaudu sen reissun jälkeen vaimosi tunteeseen että mikään ei riitä :) Minulle kävi niin että kun vaimoni kävi ensimmäisen kerran yksin etelänlomalla ja oli saanut jotain todella suurta sisäänsä niin eipä enää se tuttu ja turvallinen "kotinakki" tuntunut miltään.
[/quote]
Sama se on aika moni miehillä jotka kaukoidässä käyvät. Ei suomilorton värkki enää kovin kiinnosta sen jälkeen :)
T. Make 43
Pakko olla sitä että naisetkin saavat omasta mielestään päättää mitä seksuaalisuudellaan tekee. Mutta hei, niinhän meidän miestenkin laita on. Tokkopa se sieltä sitä rahatonta rantapoikaa teidän kotiinkaan raahaa.
Ero siis tulossa kun Gambiasta löytyy ihana mies.
Tutun ex-anoppi yritti tuoda sieltä rantapojan tuliasiksi. Naimisiinkin meni, mutta poika ei päässyt sitten Suomeen, jotain sotkua siinä oli. Keskisen Gambian tuliainenhan pääsi ihan helposti, vaikka eivät edes naimisissa olleet.
Kysyin häneltä, että miksi juuri Gambiaan. Vaimoni sanoi että on kiinnostunut sikäläisestä kulttuurista ja työkavereilla ollut hyviä kokemuksia siellä. ap
Taidan tilata matkan Pattayalle. Ah niitä kaikkia halukkaita naisia ja osaavat kyllä "sen" homman :)
t. MIES
Aika väsynyt rölli pikemminkin...
Oltiin vaimon kanssa Corallejossa lomalla. Siellä oli gambialaisia työmiehiä. Vaimoni pani niiden kanssa hotellihuoneessa useamman kerran. Kyllä tykkäsi ja sai orkkuja urakalla. Mitkään kortsut ei sopinut joten paljaalla vaan. Onneksi ei mitään tarttunut.
Voisitko nyt jo lopettaa nämä? Ihan oikeasti. Koetko todella, että päivästä toiseen miehenä esiintyminen palstalla on tosi antoisaa, kun tyhmiä k*setettavia on kaksi kymmenestä? Itse ainakin kyllästyisin tosi nopeasti.
Oletko Aasian viennin asiantuntija Pohjanmaalta? Ehkä on aikakin vaimosi ottaa takaisin lapsinaisvartalotyöreissusi mätisäkkivartaloisten työkavereittesi kanssa pikkutyttöjä vainoamassa.
no, oliko tää nyt hyvä edes sun omasta mielestä
Vierailija kirjoitti:
ei huolta
Kyllä minä vähän huolestuisin jos löytäisin itseni vastailemasta neljä vuotta vanhoihin paskoihin provoihin.
Eivätkös ne ole kovia poikia panemaan sillä suunnalla? Monta kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Varaudu sen reissun jälkeen vaimosi tunteeseen että mikään ei riitä :) Minulle kävi niin että kun vaimoni kävi ensimmäisen kerran yksin etelänlomalla ja oli saanut jotain todella suurta sisäänsä niin eipä enää se tuttu ja turvallinen "kotinakki" tuntunut miltään.
Taidat olla provo. Gambain 'human height' on maailman pienimpiä joten ei ole mitään suurta. Maa on myös yksi kaikkein alikheittyneimmistä