Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni lähtee lomamatkalle Gambiaan

Vierailija
12.06.2015 |

Ovat kuulemma työporukan tyttöjen kanssa varanneet matkan. Ei minua muuten huoleta, mutta vieläkös sitä Ebolaa on liikenteessä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu sen reissun jälkeen vaimosi tunteeseen että mikään ei riitä :) Minulle kävi niin että kun vaimoni kävi ensimmäisen kerran yksin etelänlomalla ja oli saanut jotain todella suurta sisäänsä niin eipä enää se tuttu ja turvallinen "kotinakki" tuntunut miltään.

Vierailija
2/23 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:57"]Varaudu sen reissun jälkeen vaimosi tunteeseen että mikään ei riitä :) Minulle kävi niin että kun vaimoni kävi ensimmäisen kerran yksin etelänlomalla ja oli saanut jotain todella suurta sisäänsä niin eipä enää se tuttu ja turvallinen "kotinakki" tuntunut miltään.
[/quote] pakko olla pettämisreissu vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tiedät mitä se tarkoittaa kun olet rehellinen itsellesi ;)

Vierailija
4/23 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono provo, ei edes omaperäinen

Vierailija
5/23 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:57"]

Varaudu sen reissun jälkeen vaimosi tunteeseen että mikään ei riitä :) Minulle kävi niin että kun vaimoni kävi ensimmäisen kerran yksin etelänlomalla ja oli saanut jotain todella suurta sisäänsä niin eipä enää se tuttu ja turvallinen "kotinakki" tuntunut miltään.

[/quote]

Sama se on aika moni miehillä jotka kaukoidässä käyvät. Ei suomilorton värkki enää kovin kiinnosta sen jälkeen :)

T. Make 43

Vierailija
6/23 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla sitä että naisetkin saavat omasta mielestään päättää mitä seksuaalisuudellaan tekee. Mutta hei, niinhän meidän miestenkin laita on. Tokkopa se sieltä sitä rahatonta rantapoikaa teidän kotiinkaan raahaa.

Vierailija
7/23 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero siis tulossa kun Gambiasta löytyy ihana mies.

Vierailija
8/23 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun ex-anoppi yritti tuoda sieltä rantapojan tuliasiksi. Naimisiinkin meni, mutta poika ei päässyt sitten Suomeen, jotain sotkua siinä oli. Keskisen Gambian tuliainenhan pääsi ihan helposti, vaikka eivät edes naimisissa olleet.

Vierailija
9/23 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin häneltä, että miksi juuri Gambiaan. Vaimoni sanoi että on kiinnostunut sikäläisestä kulttuurista ja työkavereilla ollut hyviä kokemuksia siellä. ap

Vierailija
10/23 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska rölli.

Vierailija
11/23 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tilata matkan Pattayalle. Ah niitä kaikkia halukkaita naisia ja osaavat kyllä "sen" homman :)

t. MIES

Vierailija
12/23 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väsynyt rölli pikemminkin...

Vierailija
13/23 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vaimon kanssa Corallejossa lomalla. Siellä oli gambialaisia työmiehiä. Vaimoni pani niiden kanssa hotellihuoneessa useamman kerran. Kyllä tykkäsi ja sai orkkuja urakalla. Mitkään kortsut ei sopinut joten paljaalla vaan. Onneksi ei mitään tarttunut.

Vierailija
14/23 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko nyt jo lopettaa nämä? Ihan oikeasti. Koetko todella, että päivästä toiseen miehenä esiintyminen palstalla on tosi antoisaa, kun tyhmiä k*setettavia on kaksi kymmenestä? Itse ainakin kyllästyisin tosi nopeasti.

Vierailija
15/23 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Aasian viennin asiantuntija Pohjanmaalta? Ehkä on aikakin vaimosi ottaa takaisin lapsinaisvartalotyöreissusi mätisäkkivartaloisten työkavereittesi kanssa pikkutyttöjä vainoamassa.

Vierailija
16/23 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, oliko tää nyt hyvä edes sun omasta mielestä

Vierailija
17/23 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huolta

Vierailija
18/23 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei huolta

Kyllä minä vähän huolestuisin jos löytäisin itseni vastailemasta neljä vuotta vanhoihin paskoihin provoihin.

Vierailija
19/23 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkös ne ole kovia poikia panemaan sillä suunnalla? Monta kertaa päivässä.

Vierailija
20/23 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla provo. Gambain 'human height' on maailman pienimpiä joten ei ole mitään suurta. Maa on myös yksi kaikkein alikheittyneimmistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan