mitä teidän 9. luokan päättävä vie opettajalle lahjaksi?
pojalla miespuolinen opettaja ollut koko yläasteen ajan. Mikä olisi ok lahja ja kuuluuko sitä edes viedä?
Kommentit (10)
Kossupullon. Tunnetusti maistuu opelle.
olisiko joku parempi punkkupullo hyvä? Kuohari sopisi ehkä naiselle paremmin.
Ei mitään, luokanohjaaja ei ole yläkoulussa juuri kovin paljon tekemisissä nuorten kanssa, ei samaan tapaan kuin alakoulun "oma opettaja".
Miks mitään? Ei (yleensä)muissakaan työpaikoissa saa lahjoja
eli teidän koulunsa päättäneet eivät ole maikalle siis vieneet mitään?
eikö se ole noloa jos muut vievät jotain ja oma muksu ainut joka ei anna mitään?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:32"]Ei mitään, luokanohjaaja ei ole yläkoulussa juuri kovin paljon tekemisissä nuorten kanssa, ei samaan tapaan kuin alakoulun "oma opettaja".
[/quote]
Tätä olin tulossa sanomaan. Olen 8. luokalla, ja meillä on vain luokanvalvoja, muut opettajat vaihtuvat joka tunti. Luokanvalvoja ei opeta meille mitään, oikeastaan sivusta vain tarkkailee että kenellekkään ei ala tulemaan liikaa poissaoloja yms. Nähdään kerran kuukaudessa luokavalvojan tunnilla, jossa kerrotaan mitä erikoista tapahtuu seuraavassa jaksossa.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:36"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:32"]Ei mitään, luokanohjaaja ei ole yläkoulussa juuri kovin paljon tekemisissä nuorten kanssa, ei samaan tapaan kuin alakoulun "oma opettaja". [/quote] Tätä olin tulossa sanomaan. Olen 8. luokalla, ja meillä on vain luokanvalvoja, muut opettajat vaihtuvat joka tunti. Luokanvalvoja ei opeta meille mitään, oikeastaan sivusta vain tarkkailee että kenellekkään ei ala tulemaan liikaa poissaoloja yms. Nähdään kerran kuukaudessa luokavalvojan tunnilla, jossa kerrotaan mitä erikoista tapahtuu seuraavassa jaksossa.
[/quote]
Juurikin noin, siksi lahjoja tulisi viedä jokaiselle ainaopelle, jos kelleen :)
Ei mitään. Lapsella kymmeniä opettajia, luokanvalvojaa nähnyt ehkä tunnin viikossa.
Kirjan