Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä teidän 9. luokan päättävä vie opettajalle lahjaksi?

Vierailija
27.05.2015 |

pojalla miespuolinen opettaja ollut koko yläasteen ajan. Mikä olisi ok lahja ja kuuluuko sitä edes viedä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan

Vierailija
2/10 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kossupullon. Tunnetusti maistuu opelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko joku parempi punkkupullo hyvä? Kuohari sopisi ehkä naiselle paremmin.

Vierailija
4/10 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, luokanohjaaja ei ole yläkoulussa juuri kovin paljon tekemisissä nuorten kanssa, ei samaan tapaan kuin alakoulun "oma opettaja". 

Vierailija
5/10 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mitään? Ei (yleensä)muissakaan työpaikoissa saa lahjoja

Vierailija
6/10 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 €:n lahjakortin.

Vierailija
7/10 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli teidän koulunsa päättäneet eivät ole maikalle siis vieneet mitään?

eikö se ole noloa jos muut vievät jotain ja oma muksu ainut joka ei anna mitään?

Vierailija
8/10 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:32"]Ei mitään, luokanohjaaja ei ole yläkoulussa juuri kovin paljon tekemisissä nuorten kanssa, ei samaan tapaan kuin alakoulun "oma opettaja". 
[/quote]
Tätä olin tulossa sanomaan. Olen 8. luokalla, ja meillä on vain luokanvalvoja, muut opettajat vaihtuvat joka tunti. Luokanvalvoja ei opeta meille mitään, oikeastaan sivusta vain tarkkailee että kenellekkään ei ala tulemaan liikaa poissaoloja yms. Nähdään kerran kuukaudessa luokavalvojan tunnilla, jossa kerrotaan mitä erikoista tapahtuu seuraavassa jaksossa.

Vierailija
9/10 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:36"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:32"]Ei mitään, luokanohjaaja ei ole yläkoulussa juuri kovin paljon tekemisissä nuorten kanssa, ei samaan tapaan kuin alakoulun "oma opettaja".  [/quote] Tätä olin tulossa sanomaan. Olen 8. luokalla, ja meillä on vain luokanvalvoja, muut opettajat vaihtuvat joka tunti. Luokanvalvoja ei opeta meille mitään, oikeastaan sivusta vain tarkkailee että kenellekkään ei ala tulemaan liikaa poissaoloja yms. Nähdään kerran kuukaudessa luokavalvojan tunnilla, jossa kerrotaan mitä erikoista tapahtuu seuraavassa jaksossa.

[/quote]

Juurikin noin, siksi lahjoja tulisi viedä jokaiselle ainaopelle, jos kelleen :)

Vierailija
10/10 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Lapsella kymmeniä opettajia, luokanvalvojaa nähnyt ehkä tunnin viikossa.