Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen eksän alastonkuvat

Vierailija
11.06.2015 |

Kolme keskustelua jo aiheesta oon tehny vaan kaikki tuntuu häviävän bittiavaruuteen ennen julkasua, anteeksi jos tämä nyt moneen kertaan seinällä pojottaa. En haulla ainakaa löytänyt.

Tosiaan, miehen piti tehdä tovi sitten joku päivitys puhelimeen, jonka takia kaikki kuvat siirtyivät meidän koneelle. Tänään sitten etsin sieltä meidän reissukuvia sieltä seasta, avasin väärän kansion ja pam, siellä oli mm. miehen eksän alastonkuvia. Voiko olla että mies on vaan niin töhö, että ne on tosiaan tuonne satojen hälle lähetettyjen whatsappkuvien taa hautautunut, tai hän ei oo vaan tajunnut niitä poistaa, vai oisko tässä syytä suuttua? Miehen ja eksän erosta bauttiarallaa vuosi. En kuitenkaan osaa arvioida ite ylireagoinko ja ottaa asiaa turhaan esille, koska en halua miehen aattelevan että kuvia ettimällä etin kun näin ei tosiaan ole. En vaan aavistanutkaan että siellä mitään salaista voisi olla.

suuttusitteko te mammat?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:26"]

halun nähdä kuvat. laita vaikka naama mustaksi ja meille linkin...olen vähän utelias nyt...

[/quote]

Sehä se oiski hienovaranen tapa ottaa asia esille. Avaan vaan koneen, etin sen syövereistä ne kuvat, muokkailen vähän ja lataan mammojen nähtäväksi. Poikaystävä tuossa vieressä lukee ja voi nähdä kaiken. 

AP

[/quote]

lukee siis tuossa vieressä puhelimesta jotain juttua, ei tätä mammapalstaa :D

AP

Vierailija
22/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:07"]

Älä nyt ainakaan heti suutu. Sano ensin miehelle, että lomakuvia etsiessä tuli tällaisia vastaan, ja että ne voisi varmaan poistaa. Jos mies kieltäytyy poistamasta, voit harkita suuttumista.

[/quote]

kun turhaan en asiaa haluaisi esille nostaa, jos se onkin yliregointia. Mies on jo suhteen alussa vähän pöljäillyt ja jäi siitä heti kiinni, kun näin sivusta hänen viestinsä. Nyt hän on vakuuttunut siitä, että ruukaan käydä ratsaamassa hänen henk.koht. juttuja ja siksi en haluais tätä luuloa turhaan lietsoa, kun tässä ihan tosissaan yritetään vakavaa parisuhdetta rakennella.

AP

[/quote]

Sitten et voi mitään muuta kuin antaa kuvien olla. Pystytkö unohtamaan ne?

[/quote]

Niin, sepä se. En osaa sanoa. Kyllähän se nyt ainakin tällä hetkellä vaivaa ja mietityttää. Ite ku en vois kuvitellakkaan että parisuhteessa "unohtus" puhelimeen tuommosia..

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on niin paljon kaikenlaisia kuvia liikenteessä, että en vetäisi herneitä nenääni. Mullakin on tallessa jossain koneen syövereissä kaikenlaista materiaalia entisestä elämästäni. En katsele niitä tällä hetkellä, kun olen uudessa suhteessa, mutta eihän sitä ikinä tiiä jos joskus olen sinkku ja tulee tarvetta. Voithan sä mainita asiasta. Mutta kyllä minä koen että ne kuvat ja videot mitä mulla on, ovat minun yksityistä omaisuuttani samoin kuin ajatukseni, eivätkä kuulu kumppanilleni. Ei menneisyyttä voi poistaa, mutta ei sillä tarvitse terveessä suhteessa aktiivisesti hekumoidakaan.

Vierailija
24/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

halun nähdä kuvat. laita vaikka naama mustaksi ja meille linkin...olen vähän utelias nyt...

[/quote]

Sehä se oiski hienovaranen tapa ottaa asia esille. Avaan vaan koneen, etin sen syövereistä ne kuvat, muokkailen vähän ja lataan mammojen nähtäväksi. Poikaystävä tuossa vieressä lukee ja voi nähdä kaiken. 

AP

[/quote]

LOL... jos olisin "hän" mua ei kiinnostai pätkääkään mitä sinä täällä kirjoittelet tai luet. Jos hän oli hot, niin tottakai niitä kuvia ei kannata tai viitti poistaa... Ihan normi juttu. Olen mies 38v ja mulla on myös kaikki kuvat sun muut tallessa... Memories you know... ;-)

Vierailija
25/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:33"]

Tottakai puhuisin asiasta. Ei siitä nyt tarvitse alkaa kimittämään ja itkua vääntämään, mutta ihan ystävällisesti miehelle sanoisin, että tällaisia kuvia tuli vastaan. Mies päättäköön itse mitä niille tekee. Jos tosiaan meinaatte parisuhdetta rakentaa, niin tällaisesta olisi hyvä puhua. Tylsä olisi jos asia tulisi muuta kautta miehelle ilmi ja sinä et olisi mitään asiasta maininnut. Miksi et mainitsisi? Etkö uskalla? Mitä häviät sillä? Teillä molemmilla on historiat ja jos se historia pomppaa näin silmille, niin miksi siitä ei voisi asiallisesti ja aikuismaisesti muutaman sanan vaihtaa? Vai oletteko edes aikuisia...?

[/quote]

Hmm, mitäkähän muuta kautta asia ilmi voisi tulla? Jos tuo olisikin vahinko, en haluaisi saada häntä turhaan luulemaan, että varta vasten kuvia etsin. En myöskään häntä haluaisi saada ns. nolostumaan, tai siltä minusta tuntuisi, jos nuo kuvat oikeasti olisivatkin sinne unohtuneet. Koska jos kävisi päinvastoin, kyllä minua ainakin hävettäisi.

Päälle parikymppisiä mutta alle kolmen kymmenen ollaan, kukin määrittäköön itse missä määrin meidät aikuisiksi lasketaan.

AP

Vierailija
26/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:23"]

kundikaiffarin kyrpää suoleen

[/quote]

Jokaikinen valitsemasi sana kertoo, että kanssasi ei olisi kovin antoisaa keskustella.

Vierailija
27/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:45"]

[/quote]

AP

[/quote]

LOL... jos olisin "hän" mua ei kiinnostai pätkääkään mitä sinä täällä kirjoittelet tai luet. Jos hän oli hot, niin tottakai niitä kuvia ei kannata tai viitti poistaa... Ihan normi juttu. Olen mies 38v ja mulla on myös kaikki kuvat sun muut tallessa... Memories you know... ;-)

[/quote]

Eläpä kehtaa, mulle tulee vaan pahempi mieli. Juuri tuota pelkään.

AP

Vierailija
28/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet metadatasta tarkistanut kuinka vanhoja kuvat ovat...

Vierailija
29/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitä sinne kansioon kuva itestäsi. Voisit kuvassa pidellä vaikka jotain "haista paska senkin sika"-lappusta. Päällimmäiseksi se kuva.

Vierailija
30/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan heti suutu. Sano ensin miehelle, että lomakuvia etsiessä tuli tällaisia vastaan, ja että ne voisi varmaan poistaa. Jos mies kieltäytyy poistamasta, voit harkita suuttumista.

[/quote]

kun turhaan en asiaa haluaisi esille nostaa, jos se onkin yliregointia. Mies on jo suhteen alussa vähän pöljäillyt ja jäi siitä heti kiinni, kun näin sivusta hänen viestinsä. Nyt hän on vakuuttunut siitä, että ruukaan käydä ratsaamassa hänen henk.koht. juttuja ja siksi en haluais tätä luuloa turhaan lietsoa, kun tässä ihan tosissaan yritetään vakavaa parisuhdetta rakennella.

AP

[/quote]

Mun mielestä yhtä sairasta kuin sairaalloinen kyttääminen (mitä ap ei tee) on sairaalloinen kyttäämisen epäileminen. Varmaan aina taustalla se, että ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
31/43 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jokaisella miehellä on tallessa exän tissikuvat. Vittu miten lapsellista kyttäämistä. Ne on sun miehes henkilökohtaista omaisuutta

Vierailija
32/43 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ihan tosi löin kuvat kiinni heti. Harva semmosia varmaan mielellään katsoo. Ymmärsin kuitenkin että ne heidän suhteen aikana on kai lähetetty. Oletin siis meidän lomakuvien olevan kansion alussa, koska vasta reissusta tultiin, ja puhelin prakas heti seuraavana päivänä, mutta ilmeisesti joko lähdin väärään suuntaan selaamaan, tai kuvat olivat päinvastaisessa järjestyksessä eli vanhimmasta uusimpaan. Eli vanhoja kuvia olivat, kai.

AP

Vierailija
33/43 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:52"]

Kai olet metadatasta tarkistanut kuinka vanhoja kuvat ovat...

[/quote]

ja tuskin olisin osannutkaan, ei aavistustakaan mikä on metadata :D

AP

Vierailija
34/43 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:01"]

Tottakai jokaisella miehellä on tallessa exän tissikuvat. Vittu miten lapsellista kyttäämistä. Ne on sun miehes henkilökohtaista omaisuutta

[/quote]

Ja jokaisella naisella exänsä seisokkikuva?

Vierailija
35/43 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:59"]

[/quote]

AP

[/quote]

Mun mielestä yhtä sairasta kuin sairaalloinen kyttääminen (mitä ap ei tee) on sairaalloinen kyttäämisen epäileminen. Varmaan aina taustalla se, että ei ole puhtaat jauhot pussissa.

[/quote]

ja siis, selitän uudelleen jos aikasemmin en saanut selvästi itteä ilmastua. 

Kun aloimme seurustella, avasi hän minun aikanani ja nähteni vahingossa, huomaamattaan keskustelun, josta ehdin nähdä vain nopean vilauksen naisen lähettämistä alusvaatekuvista.

otin asian esille vasta paljon myöhemmin, kun meidän suhde oli jo vakiintunut. Tällöin mies luuli, että olin käynyt ratsaamassa fb-keskustelut ja sieltä kuvan bongasin. Tämä asia on läpi puhuttu ja unohdettu, mutta mies silti vakaasti uskoo että sain asian tietooni nuuskimalla omiani. Siksi en halua lietsoa häntä luulemaan että selailen hänen henkilökohtaisia juttuja harrastuksena.

AP

Vierailija
36/43 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:35"]

[/quote]

AP

[/quote]

lukee siis tuossa vieressä puhelimesta jotain juttua, ei tätä mammapalstaa :D

AP

[/quote]"Lukee" niitä alastonkuvia

Vierailija
37/43 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, tarvitseehan mies runkkumatskunsa.

Vierailija
38/43 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:14"]

En suuttuisi, tarvitseehan mies runkkumatskunsa.

[/quote]Jos mies runkkaa eksänsä kuville, niin saa runkata sinkkuna!

Vierailija
39/43 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tämän takia ei kannata lähettää poikaystäville alastonkuvia. Varsinkaan jos ei tajua leikata kasvoja (ja muita tunnistettavia kohtia, kuten esim. tatuoinnit) pois kuvista.

Vierailija
40/43 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan säilyttänyt runkkumatskuna.

Muista, että jos poseeraat hänelle, hän säilyttää mahdollisen eron jälkeen myös ne sinun kuvasi. Ja kuvat voi sitten päätyä nettiin tahallaan tai vahingossa. Eikös varastetuista puhelimista ja hakkeroiduista kotikoneista ole vuotanut nettiin vaikka minkälaisia kuvia jo vuosien ajan.

M38.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme