Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen eksän alastonkuvat

Vierailija
11.06.2015 |

Kolme keskustelua jo aiheesta oon tehny vaan kaikki tuntuu häviävän bittiavaruuteen ennen julkasua, anteeksi jos tämä nyt moneen kertaan seinällä pojottaa. En haulla ainakaa löytänyt.

Tosiaan, miehen piti tehdä tovi sitten joku päivitys puhelimeen, jonka takia kaikki kuvat siirtyivät meidän koneelle. Tänään sitten etsin sieltä meidän reissukuvia sieltä seasta, avasin väärän kansion ja pam, siellä oli mm. miehen eksän alastonkuvia. Voiko olla että mies on vaan niin töhö, että ne on tosiaan tuonne satojen hälle lähetettyjen whatsappkuvien taa hautautunut, tai hän ei oo vaan tajunnut niitä poistaa, vai oisko tässä syytä suuttua? Miehen ja eksän erosta bauttiarallaa vuosi. En kuitenkaan osaa arvioida ite ylireagoinko ja ottaa asiaa turhaan esille, koska en halua miehen aattelevan että kuvia ettimällä etin kun näin ei tosiaan ole. En vaan aavistanutkaan että siellä mitään salaista voisi olla.

suuttusitteko te mammat?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, minusta itsestäni on videota pyörinyt netissä. Mutta vanhoja ja minua ei enää varmaan moni tunnistaisi kuvista, paitsi jos on nähnyt minut alasti niin tatuointi paljastaa minut.
Pitäisi poistaa tai laittaa toinen kuva päälle. Hävettäisi jos tyttäreni näkisi netistä minun saavan kimppakivaa mustilta miehiltä.

Vierailija
42/43 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vetoat luortamukseen ja parisuhteen rakentamiseen, niin itse ainakin asian näen niin, että luotat mieheesi, vaikka asiasta sanoisit. Parisuhteessa pitää pystyä puhumaan myös niistä epämieluisista fiiliksistä. Mikä ikinä kuvien syy on, olisi sinun ihan reilua saada selitys, vaikka ne vahingossa näit. Asia tulee muuten hirtämään suhdetta ja sua. Musta avoimmuus on parisuhteessa yksi tärkeimmistä asioista. Näytä miehelle tämä keskustelu jos se vaikka olisi hyvä avaus aiheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha... liekö panee yhä satunnaisesti eksäänsä vai olisiko sittenkin pelkkä runkkeli? Tsekkaa kuvien päiväyksiä, jos osaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme