Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esirukouksen tarvetta?

Vierailija
11.06.2015 |

Moi! Jos haluat esirukouksia, niin laitahan tänne, kannan asioitasi eteenpäin:) Tästä ei tarvitse hermostua, en ketään käännytä tai halua kenenkään mieltä pahoittaa. Pidän vain rukoilusta ja tiedän, etteivät kaikki tohdi kasvotusten pyytää rukoilemaan puolestaan. Hyvää kesää kaikille uskosta tai uskomattomuudesta huolimatta <3

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se rukoilu ja mene oikeasti auttamaan ihmisiä.

Vierailija
22/35 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rukoilen koko ajan että lähestyvä synnytys (laskettu aika meni jo) alkaisi pian, menisi ohi yhtä helposti ja nopeasti kuin ensimmäinenkin, ja että vauva sekä minä oltaisiin terveitä ja päästäisiin nopeasti kotiin. Auta minua tässä rukouksessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt nämä asiat rukouksissa eteenpäin. Myös ne hieman, noh, asiattomammin ilmaistut, muotoilin vain hieman toisin:D olen siis aivan tavallinen nuori nainen. Minulla oli todella todella paha olo, asiat kaatuivat niskaan ja meinasin uupua kokonaan. Sain onneksi apua (ihan ihmisiltäkin) ja nyt haluan pyytää ja rukoilla muille helpostusta. Rukoilen aina ymmärrystä kohdata jokin asia ja nähdä, miksi se meni, niin kuin meni, vaikka olisi pettymyskin. Pyydän myös voimaa kohdata kivut ja sairaudet, tietysti myös niiden helpottumista. Teille parisuhteisiin rukoilin voimaa ratkaista asiat ja lujittaa suhdetta, mutta myös sitä, että jos suhteessa on esim. väkivaltaa, jaksaisi "heikompi" siitä lähteä. Auta itse itseäsi, siihen uskon. Eihän Jumala tietenkään ole minään automaatti, elämään kuuluvat vaikeatkin asiat, mutta otse saan voimaa ja ymmärrystä uskosta. Ei tarvitse kuin kuiskata apua, ja se kuullaan. Ei ole olemassa hyvää tai huonoa uskoa, jokainen uskoo tavallaan ja niin kuin on tarkoitus. Saa epäillä ha kyseenalaistaa, se kuuluu ihmisyyteen. Voimaa ja siunausta, muistakaa, että olette jokainen arvokkaita ja murheenne on viety Isälle, voitte käydä aivan luottavaisin mielin nukkumaan! T. AP

Vierailija
24/35 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 yritän parhaani siinäkin päivisin:)

Vierailija
25/35 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

työhaastattelu maanantaina.

Vierailija
26/35 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusioperheen puolesta. Lasten ja isäpuolen puolesta. Heidän väliensä " lähentymisen" puolesta. Kiitos paljon! Kiitos Jumalalle.

Vierailija
27/35 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisimme todella sitä, jos rukoilisit vaikeasti sairaan nuorehkon perheenjäseneni puolesta. Että hän saisi vielä elää. Kiitos paljon kun avasit tämän ketjun <3

Vierailija
28/35 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile minulle kuolemaa. Elämäni ei ole elämisen arvoista koska en voi koskaan kelvata mihinkään enkä kenellekään.

Vierailija
29/35 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun puolesta,kiitos.

ja läheisten:)

Vierailija
30/35 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile että juhannusmorsian tekee riittävästi makaronilaatikkoa.

Vierailija
31/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että poikani raitistuisi pian olisi terve onnellinen.

Vierailija
32/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Ap, mutta rukoilin myös näiden aitojen juttujen puolesta. Olette rakkaita ja tärkeitä eikä teidän ja läheistenne tilanteita ole unohdettu. En tosin rukoillut kuolemaa sille, joka tuossa ylempänä sitä toivoi, vaan yli ymmärryksen käyvää rauhaa ja iloa. <3

Vierailija
33/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno aloitus Ap, mukavaa, että muistat meitä palstalaisia :)

Vierailija
34/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on nyt muita naisia ollut oikeastaan jatkuvasti sen jälkeen kuin kolme vuotias tyttäremme syntyi. En lopeta imettämistä vielä, koska en halua vieraissa käyvän miehen kalua sisääni, saisitko mitenkään rukoiltua miehestäni impotentin, tämä tilanne on minulle niin vaikeaa kestää.
Ja anna seurakuntasi tilinumero, niin laitan varmasti oman uhrilahjani jos onnistut.

Vierailija
35/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rukoilen syöpää sulle↑