Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei suostu ostamaan meille asuntoa?

Vierailija
11.06.2015 |

Mies ei halua ostaa meille asuntoa, vaikka sillä on ihan hyvät tulot. Tienaa jotain 6 tonnia kuussa. Miksi se ei halua ostaa yhteistä kotia, vaikka meillä on jo kaksi lastakin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi? Osallistu itse!

Vierailija
2/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tienaan ihan ok ja olisi samanverran pistää käsirahaa kuin miehellä. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itse se kämppä. Niin minä tein eikä mies valittanut, että ei kiva.

Vierailija
4/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miksi miehen pitää se ostaa yksinää? Ei se käsiraha hirveesti auta, jos kämpän hinta on monta sataatonnia ja sä et maksa siitä mitään.

Vierailija
5/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko vuokralla? Vai esim. miehen vanhempien omistamassa kämpässä?

Vierailija
6/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tulot on 4000 ja kyllä mä sen kuluja voisin maksaa siinä missä mieskin. Ei mulla yksin ole varaa ostaa mitään perheasuntoa kyllä Helsingistä.

ap

Vierailija
7/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla asutaan. Eikä ole mikään miehen vanhempien tai työsuhdekämppä.

ap

Vierailija
8/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se mies sanoo? Jotkut on niin lapsellisia että eivät halua velkaa, kuvittelevat että on helpompaa kun on vuokralla, ei tarvi maksaa remontteja, ja kämpästä pääsee nopeasti eroon jos tarve vaatii.

Vierailija
9/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan luota teidän suhteen tulevaisuuteen ja vuokralta helpompi muuttaa pois.

Vierailija
10/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi lompakkoloinen. Yllättävää av-palstalla? Not.

Vierailija
11/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:11"]

[/quote]

Jos osallistuu kuluihin puoliksi, kuten ap ilmoittaa? Ap:n otsikko on harhaanjohtava, ehkä tahallaan, mutta kannattaa lukea muutakin. 

Vierailija
12/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:11"]

[/quote]

Ei se olis loisimista, jos mies merkitään omistajaksi.

Vierailija
13/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:08"]No mitä se mies sanoo? Jotkut on niin lapsellisia että eivät halua velkaa, kuvittelevat että on helpompaa kun on vuokralla, ei tarvi maksaa remontteja, ja kämpästä pääsee nopeasti eroon jos tarve vaatii.
[/quote]

Vuokralla asuminen on helpompaa kaikin puolin kun asuminen omistus asunnossa. Tässä muutama esimerkki: Vesimaksu tulee aina sama määrä,roskat viet yhteiseen katokseen (ei siis erikseen roskalaskua),nurmikkoa ei tarvitse ajaa ( ainakaan aina yksin) ja jos kämppään tulee joku vika niin huolto yhtiö hoitaa korjauksen.
Mutta silti en vaihtais enää tuota puolikasta rintamamies taloani vuokra kolmioon.

Vierailija
14/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loinen? Millaiset tulot mulla pitäis olla, että sen asunnon voi ostaa? Eix 4000 riitä? Asuux täällä kaikki muutkin 10 tonnia kuussa tienaavat vuokralla?

ap

Vierailija
15/15 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:08"]No mitä se mies sanoo? Jotkut on niin lapsellisia että eivät halua velkaa, kuvittelevat että on helpompaa kun on vuokralla, ei tarvi maksaa remontteja, ja kämpästä pääsee nopeasti eroon jos tarve vaatii. [/quote] Vuokralla asuminen on helpompaa kaikin puolin kun asuminen omistus asunnossa. Tässä muutama esimerkki: Vesimaksu tulee aina sama määrä,roskat viet yhteiseen katokseen (ei siis erikseen roskalaskua),nurmikkoa ei tarvitse ajaa ( ainakaan aina yksin) ja jos kämppään tulee joku vika niin huolto yhtiö hoitaa korjauksen. Mutta silti en vaihtais enää tuota puolikasta rintamamies taloani vuokra kolmioon.

[/quote]

Voi luoja tätä talousneroa. Et ilmeisesti edes ymmärrä, mitä eroa on omistusasumisella ja kerrostaloasumisella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän