Muistatteko Konsta Hietasen?
Kommentit (41)
Muistan. On kai palannut jalkapallouran jälkeen taas musiikin pariin.
Ai oliko se se maanviljelijä poika siinä laura kesäleirillä sarjassa? Tosi söpö!
"Hetkinen vaan, se ei vie montaa vuotta. Hetkinen vaan, te ette oota suotta. Hetkinen vaan, ja kohta parta kasvaa. Hetkinen vaan, ja käytän hiusrasvaa."
Mä halusin muksuna olla konsta. :D
Mulla oli sen nimmarilla varustettu fanikuvakin tenavatähden ajalta :D
Itseriittoinen ylimielinen idiootti.
Kyllähän minä nyt Konstan muistan! Mut muistaako Konsta mua, se on ihan toinen tarina se.
Lupaava jalkapalloilija oli aikanaan ja
symppis. Missähän nykyään menee? Aikuinen mies jo.
Ihana Konsta. Aika kivan näköinen mies nykyään. Koittaa tehdä musiikkia, keikkailee yksin ja bändinsä kanssa. Luulis et tekee muutakin työtä, täytyt kysäistä varmaan yhteisiltä tutuilta...
Voi mä ihastuin Konstaan kun hän lauloi tenavatähdessä :D Vuosia sitten oli pakko käydä katsomassa hänen joukkueen jalkapallomatsi ihan sen takia, että saisin nähdä lapsuuden ihastukseni livenä :D
Vieläkin surettaa, että ilves kuoli kuvauksissa :(
Muistan hyvin lapsuudesta sen tampereen murteen kun ransu koiraa näytteli pikkukakkosessa kevyet mullat hänelle.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:33"]
Muistan hyvin lapsuudesta sen tampereen murteen kun ransu koiraa näytteli pikkukakkosessa kevyet mullat hänelle.
[/quote]
Ei, kyllä sä nyt sekoitat asioita! Ransulla on tietääkseni nyrkki perseessä edelleenkin. Eli ei mitään uutta Tohlopin auringon alla.
Joo! :) just mietittiin poika ja ilves -leffan näyttelijöitä ja sen ilveksen nimeä. :D