Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjälp riittääkö 200gr makaronilaatikkoa yhtä häävierasta kohden?

Vierailija
11.06.2015 |

Lisukkeena tarjottaisiin vihersalaattia, leipää (+voi), ruoka juomana maito, kotikalja tai mehu?

Kommentit (1450)

Vierailija
821/1450 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 08:56"]Tilasimme eilen pitopalvelusta vielä 2 erilaista ruokaisaa salaattia makaronilaatikon kanssa tarjottavaksi. Kalliiksi tuli mutta toivottavasti mammat on nyt sitten tyytyväisiä. ap 
[/quote]

Olisko silläkin rahalla kannattanut lisätä lihaa siihen laatikkoon ja tehdä saldet itse? Sorry mutta en vaan pysty käsittämään, että jos välttämättä haluaa tarjota makaronilaatikkoa hääruokana, niin miksi siitä piti tehdä tuollainen nälkämaan arkiruokaakin ankeampi versio. Miksi ette halunneet panostaa edes siihen vähän enemmän?

Vierailija
822/1450 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 08:56"]Tilasimme eilen pitopalvelusta vielä 2 erilaista ruokaisaa salaattia makaronilaatikon kanssa tarjottavaksi. Kalliiksi tuli mutta toivottavasti mammat on nyt sitten tyytyväisiä. ap 
[/quote] Eiköhän ne häävieraat ole tässä niitä joiden tyytyväisyyttä sun morsiamena pitäisi ajatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1450 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä ap! Mä ainakin toivotan teille ihania häitä!

Vierailija
824/1450 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:40"]

Mitä täytekakusta on kerrottu? Millainen se on ja onko totta ettei ole kylmäsäilytyksessä?

On niin pitkä lanka etten viitsi etsiä faktaa, kertoisiko joku tai ap asiasta lisää/uudelleen.

Kuka kakun tekee?

[/quote]

Kakku on konditoriasta, 100 hengen kakku 120-130 henkilölle. Ap:n äiti tilannut, joten ei tarkempia tietoja.
[/quote]

Oli tulossa pitopalvelun tuomana juhlapaikalle vähän ennen tarjoilua. Pitopalvelu haluaa varmaan säilyttää maineensa..

Vierailija
825/1450 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin lihan pois makaronilaatikosta, koska vieraiden joukossa saattaa olla kasvissyöjiä. Eikä sipulia, koska joku saattaa olla sillekin allerginen. Ja kananmunalle. Niin ja maidolle.

Vierailija
826/1450 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää tämä odotus.

Vierailija
827/1450 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konditoriat mitoittaa kakut nuukasti ja onpa harmi jos kakkua tilattu pienemmälle porukalle mitä häissä on vieraita.

Näistä on tulossa vuosituhannen häät.

Oksennus-ripulitauti väärin säilytetystä makaroonilaatikosta.

Kakku loppui kesken.

Loppujuhlista vieraat paskoo housuunsa kun yksi vessa ei riitä ja herkemmillä ripuli alkaa jo kesken häiden.

Ikimuistoista ja ihanaa!

Vierailija
828/1450 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:55"]

help, riittääkö yksi kokonainen tonnikala/häävieras häiden ruokailuun?

[/quote]

Riittää. Eiköhän se about 500 kiloa syötävää/naama ole ihan riittävästi.

Vierailija
829/1450 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella että tämä on provo!!!

Itse olen ollut vuosia sitten häissä, jossa ruokana oli oikeasti makaronilaatikkoa ja karjalanpiirakoita. Juomana kaljaa ja vettä.
jatkot kesämökillä. Ei hemmetti!!
Tosin hääparikin oli vasta parikymppinen ,mikä selittää paljon

Vierailija
830/1450 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:31"]Minä jättäisin lihan pois makaronilaatikosta, koska vieraiden joukossa saattaa olla kasvissyöjiä. Eikä sipulia, koska joku saattaa olla sillekin allerginen. Ja kananmunalle. Niin ja maidolle.
[/quote]

Kasvissyöjille on oma laatikkonsa. Toisaalta lihan määrä ap:n laatikossa on niin naurettavan vähäinen, että vieraat tuskin huomasivat mitään eroa vaikka sitä ei olisi ollenkaan.

Vierailija
831/1450 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:12"]

E) Tai sitten vaan menee naimisiin kun siltä tuntuu

Ensimmäiset häät olivat kalliit ja monet kaverit olivat selvästi jopa kateellisia niistä. Nyt mennään rima matalammalla. Vieraita kutsuttiin siksi noin paljon kun kaikki kuitenkin haluavat tulla häihin tai ainakin saada sen kutsun...

[/quote]

No, kolmansiin häihin ei ainakaan halua tulla sitten kukaan.

Vierailija
832/1450 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Satuhäiden kuvaustiimi silloin kun sitä tarvitaan?!?

Jos tämä olisi totta, niin pitäisi ehdottomasti tallentaa jälkipolville. Aaveen palvelinkapasiteettia pitäisi myös merkittävästi lisätä jakson esittämisen ajaksi.

Vierailija
833/1450 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:31"]

Minä jättäisin lihan pois makaronilaatikosta, koska vieraiden joukossa saattaa olla kasvissyöjiä. Eikä sipulia, koska joku saattaa olla sillekin allerginen. Ja kananmunalle. Niin ja maidolle.

[/quote]

Eli keitettyä makaronia ja mausteita. Ehkä niiden mausteidenkin kanssa kannattaa olla varovainen. Verenpaineesta kärsivät ei halua liikaa suolaa ja toisaalta muut mausteet voi olla liian voimakkaita joillekin vieraille. 

Vierailija
834/1450 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu?

Vierailija
835/1450 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 33v. mutta vasta tämän ketjun ansiosta olen oppinut, että häistä on tarkoitus jäädä taloudellisesti voitolle! 

Omat hääni 13 vuotta sitten järjestettiin pitäen mielessä, että vierailla pitää olla hauskaa ja että hyvistä häistä ei ruoka ja juoma saa loppua kesken. Vieraita kutsuttiin vain 70, jotta olisi mahdollista tarjota kaikille paras mahdollinen juhlapäivä. Ei kaduta. 

Olisi kiva kuulla Ap:n kommentteja eilisestä juhlasta.

Onnea avioliiton solmimisesta kuitenkin.

Vierailija
836/1450 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju ei saa tippua, vaadin raportin häiden onnistumisesta!

Vierailija
837/1450 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, ap?

Vierailija
838/1450 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 09:29"]Huhuu, ap?
[/quote]

Ollu rankat juhlat. Liekö ovat vielä hääyön vietossa varmaankin asuntovaunussa..

Vierailija
839/1450 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 09:29"]Huhuu, ap? [/quote] Ollu rankat juhlat. Liekö ovat vielä hääyön vietossa varmaankin asuntovaunussa..

[/quote]

Ei hitto, jos ovat touhunneet asuntovaunussa :) No sopii kivana jatkumona häiden teemaan..

Vierailija
840/1450 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo 10 000 häistään maksanut ja minulle ei tullut mieleenikään tienata tai saada mitään rahaa häistäni. Sama koskee syntymäpäiviä yms. Jos MINÄ kutsun ihmisiä juhlimaan ja iloitsemaan KANSSANI jotain tärkeää päivää, minä maksan viulut. Ja silloin on juhlatkin sellaiset kuin haluaa. Budjetti ei ollut minusta suuri ollenkaan. Vieraille iso linja-autokuljetus kirkosta hääpaikkaan (historiallinen kartano tampereella), pöytään tarjoiltava illallinen, runsas kahvipöytä, itse tein kakut lähipiirin toivomuksesta (kuulema ihania), paljon boolia ja myöskin drinkkiliput baariin (baarimikko) sekä mahdollisuus ostaa itse lisää. Tässä vaiheessa budjettia oli jäljellä 2000€. Puolet kirkon ja juhlapaikan kukkiin. Toinen puoli morsiamen meikkiin, kampaukseen ja edulliseen pukuun. Mies käytti omaa pukuaan ja tuttujen bändi soitti lahjaksi. Appivanhemmat tekivät vieraslahjat ja veljeni otti hääkuvat. Paljon tehtiin itse, mutta ei liikaa tarvinnut. Puitteet upeat ja ruoka maistuvaa ja riittoisaa, kaikki viihtyivät ja jäi hyvä muisto. Mutta on tällä palstalla minutkin monesti haukuttu köyhäksi wt mammaksi, kun kuljen tunikassa ja crocseissa ja käytän mekkouimapukua:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan