Hjälp riittääkö 200gr makaronilaatikkoa yhtä häävierasta kohden?
Lisukkeena tarjottaisiin vihersalaattia, leipää (+voi), ruoka juomana maito, kotikalja tai mehu?
Kommentit (1450)
Ap heräs nyt, ihan kotoaan, eikä asuntovaunusta?? Lukasen ketjuun tulleet viestit ainakin ensin, sitten kun jakselen ehkä vastailenkin. Nyt aamupalalle mars...
765:lla näemmä kova tarve päteä ja kehua omia luxus-häitään.
Syököhän ap aamupalaksi makaronilaatikkoa?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:22"]
765:lla näemmä kova tarve päteä ja kehua omia luxus-häitään.
[/quote]
Minä vanhapiika en ollenkaan ymmärrä häitä, joita ei järjestetä tuolla mentaliteetilla. Kannattaa mennä kahden naimisiin, jos ei vierailla ole väliä. Monet sukulaiset silti varmasti muistavat häälahjalla jälkeenpäin, eli oikeasti jää voitolle. Näin toimi veljeni vaimoineen ja heille pisteet siitä. Ostin tietysti yhtä suuren lahjan kuin olisin häihin kutsuttunakin vienyt. Harvalla on 180 niin läheistä ihmistä, että kaikkia kiinnostaisi kesäviikonlopun tai juhannuksen tuhlaaminen häissä, joissa vieras on vain kuluerä, yleisön jäsen ja lahja-automaatti. Ihan läheiset ovat häistä iloisia, vaikka syötäisiin purkkihernekeittoa leirintäalueella.
Tää on NIIN provo! En usko enää ollenkaan!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:45"]Tää on NIIN provo! En usko enää ollenkaan!
[/quote] Oli tai ei, silti viihdyttävää luettavaa.
Mä taas olen pikkuhiljaa alkanut uskoa, että tää on totta eikä provo. Joka tapauksessa koukuttavin ketju koskaan. :D
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:53"]Mä taas olen pikkuhiljaa alkanut uskoa, että tää on totta eikä provo. Joka tapauksessa koukuttavin ketju koskaan. :D
[/quote]
Sama täällä! :D Ja vaikka ei olisikaan, niin kiitos juhannuksen koukuttavimmasta ketjusta!
Jotenkin Ap:stäkin on alkanut tykkäämään tässä matkan varrella, makaronilaatikosta huolimatta. <3
"Jotenkin Ap:stäkin on alkanut tykkäämään tässä matkan varrella, makaronilaatikosta huolimatta. <3"
Tykätään ja tykätään ja siksi olenkin jo todella huolestunut, missä ap. vai onko kelahtanut ruokamyrkytykseen pakastehäämakaronilaatikon seurauksena vai pyllähtänyt pisureisullaan riukuaidalta. Toivottavasti valokuvaaja on "pääosin" kuvan häätilaisuuden ja saanut paljon lisätilauksia, onhan jokainen euro joka kirstuun kolahtaa, niin ulkomaanpaikka avartuu, ihan yksityisoikeudella.
Mietin katoamisilmoituksen tekemistä jo poliisille, eikun modelle. Ap. on niin mukava ja herttainen ihminen, että huoli on jo kova ja luulen monen av-mamman tulevan apuun, jos siihen ap. on tarvetta, ainakin virtuaalisesti. Ja auliisti vastataan kaikkiin ap. kysymyksiin.
Ei helv.... ap. et kai sinä vaan ole lemmenleikeissä ja lapsenteko puuhissa siellä kuumassa asuntovaunussa, kun et ole joutanut edes piipahtamaan palstalla, vaikka täällä ollaan jo hermorauniona, odotellen kommentiasi. Ap. vähän ruotia elämään. Jättää nyt meidät tällä tavoin, oman onnensa nojaan, vaikka olemme yrittäneet sinua kuinka jeesata.
ap kommentoi
Noni häät on pidetty ja krapulatkin kärsitty, mitähän niistä voisi kommentoida... Sikäli menivät ihan hyvin ei mitään pahoja kämmejä tullut? Saimme lämmitettyä kaikki laatikot hääpaikan uunilla, muutoksia tehtiin tarjoiluun jo etukäteen niin, että pääruokaa ei annosteltu valmiiksi vain se oli noutopöydällä vieraiden itse otettavissa. Kun oli toisista häistä kyse niin kaikki meni jo rutiinilla, ehkä oli siksi aavistuksen latteampi tunnelmakin tai ainakin itse niin aistin sen? Kestitys sujui hyvin, kaikki ruokalajit maistuivat vieraille, myös makaronilaatikko! Eli ei juuri jäänyt tähteitä kotiin vietäväksi. Kukaan ei sairastunut. Yksi wc riitti, mutta kahdeksan aikaan oli pikku hetki paniikit että riittääkö sittenkään? Suurin osa hääväestä lähti hääohjelman jälkeen aika aikasin juhlapaikalta koteihinsa, juuri näinhän olimmekin suunnitelleet ettei häät kestä kovin myöhään? Pienellä porukalla lähdimme ennen puolta yötä vielä yökerhoon jatkoille, jossa olimmekin sitten melkein ainoat asiakkaat :D Lukaisin näitä viestejä mitä on tullut lauantaina ja sen jälkeen niin voi apua... varmaan kukaan noista EI ole ollut lähelläkään hääpaikkaamme!!! Ei Ei Ei! No, paitsi ehkä nyt yhden sieltä bongasin ;)
Kaikesta huolimatta (jos tämä nyt totta olisi), niin onnea tuoreelle hääparille.
"]Mä taas olen pikkuhiljaa alkanut uskoa, että tää on totta eikä provo. Joka tapauksessa koukuttavin ketju koskaan. :D [/quote]
Sama täällä! :D Ja vaikka ei olisikaan, niin kiitos juhannuksen koukuttavimmasta ketjusta!"
On samantekevää, onko tämä provo vai ei, sillä ap. on onnistunut TÄYDELLISESTI, niin häätarjoilun piheydessä, kuin luomaan aloitteen, joka on koukuttava ja mielenkiintoinen, vaikka ollaan asioita montaa mieltä. Tälläisiä ne keskustelupalsat pitäisikin olla. Parasta antia pitkiin aikoihin ja tänäänkin piti piipahtaa mitä palstalle kuuluu.
Hyvä ap. ja paljon, paljon onnea hääparille! Tule kertomaan kuulumiset häätarjoilusta. Onnistuiko juhlat.
Olen pitänyt tämän ketjun auki aamusta iltaan yhdessä ikkunassa ja aina välillä käyn lukemassa uudet viestit.
Tahtoo lisää.
Hymyssä suin teen seuraavan makaronilaatikon perheelleni, meillä se on tehty viimeiset kuusi vuotta soijarouheesta.
Tässä ketjussa on kyllä palstaklassikon ainekset. Provo tai ei. Ainakin hands down tämän juhannuksen paras ketju.
Kuvia, kiitos!