Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemuksia reseptillä saatavista lääkkeistä, jotka auttaa laihdutuksessa?

Vierailija
03.02.2022 |

Millä mitoilla sait lääkkeet, kauanko käytit, paljonko laihduit, pysyikö paino poissa, oliko sivuvaikutuksia...
Kertokaa kaikki! 😄

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette käyttäneet?

Vierailija
2/145 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hatsapuri

Se on georgialainen juustoleipä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta: näpit irti niistä lääkkeistä! Estävät sinua aloittamasta ITSE järkevämpää syömistä.

Vierailija
4/145 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistohormoni. Saxenda ja Ozempic, nämä ovat pistettäviä lääkkeitä. Tablettimuotoinen Rybelsus. Kalliita mutta tehokkaita suurimmalle osalle käyttäjistä.

Vierailija
5/145 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lääköri kirjoitti reseptiks liikuntaa

Vierailija
6/145 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolistohormoni. Saxenda ja Ozempic, nämä ovat pistettäviä lääkkeitä. Tablettimuotoinen Rybelsus. Kalliita mutta tehokkaita suurimmalle osalle käyttäjistä.

Googlen mukaan Saxenda on 180 € kuussa, Ozempic 120 € kerta-annos, en tiedä miten usein pistetään. Mutta siis ei edes kallista, jos tehoavat! Paljon enemmän ihmiset käyttää kaiken maailman huijauksiin laihtuakseen. Tai ihan vaikka vaan salijäsenyyteen, joka jää käyttämättä. :D

Onko sulla kokemusta näistä? Olisi kiva kuulla.

Vierailija
7/145 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia?

Vierailija
8/145 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan oikein! Ystäväni oli ylipainoinen noin 120 kg ja 158 cm. Laitetin sydämentahdistin ,oli diabetis, vernpainet kolestroolit myös.Lääkettä sai syödä 1 vuosi. Laihtu vaikka ei muutanut ruokavaliota. Mitä tapahtu sitten. Kun lääket loppu alkoi lihota ,lihavamaksi kuin lähtöpaino. Hän kuoli lihavuden aihetamin persusairauksin lopulta!Lääket ovat väliaikainen apua.Entiseen palat takaisin koska et muuta syömistottumuksia!Laita hakun sairaalan ruoka ajat. Siinä on koko päivän kellon ajat ja näet mitä syövät: aamiainen,lounas.välipala,päivälinen,ilta pala. Jos noudatat sitä,lisäät hyötylikuntaa.Poistat sokerin eli sokeria sisältävät tuoteet laihdut varmasti. Ja jos noudatat ruoka rytmiä et liho takaisin. Nainen laihtui 3 vuodessa ylipainonsa edellä mainitulla tavalla 30kg. Toinen nainen sama tapa ja ylipainonsa 40 kg laihtui 5vuodessa.Kumpikaan ei lihonut takaisin kun syövät ruokarytmi ja kellon ajoilla.Henkilö kävi julkisen sektorin ene ryhmä,laihtu tarvitavat kilot pois. Lihavuusleikkaus julkinen sektori jorvi. Laihtui ja irtonahka poistettiin sama paikka 1v. päästä.Koska ei muttanut elin tapoja on jo puolet lihonnut takaisin 3 vuodessa.Eli vatsa kasvaa koko ajan.On alkuperäisi kiloissa aivan varmasti 2026 ja hauta kutsuukin jo sit häntä.

Vierailija
9/145 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeiden käyttö ei tarkoita, että jatkaisi muuttamatta elintapojaan. Se että yksi ihminen on näin tehnyt ei tarkoita, että jokainen muu tekisi. Ottaisin oikein mielelläni lääkeapua tueksi samalla kun lisään liikuntaa ja muokkaan ruokavaliota.

Vierailija
10/145 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ozempic, n.124€/4annosta, eli n.31€/vko. BMI 30 tai enemmän. Kerran viikossa pistetään itse esim. vatsanahkaan. Ei itsessään laihduta ilman ruokavaliomuutosta. Ns. suolistohormoni. Kylläisyydentunne tulee ruokaillessa nopeasti ja kestää pitkään. 7 kk käytössä ja -29kg. Alussa pari kk lievää pahoinvoinnin aaltoilua ja röyhtäilyä ja ylävatsan turvottelua/ täyden tuntua. Nyt ei mitään sivuvaikutuksia. Resepti riittää vielä elokuulle ja sitten ilmeisesti jatkuu. Tarkoituksena on että oppii syömään säännöllisesti, sopivia annoksia ja niin että muodostuu pysyväksi tavaksi. Sokerikoukusta olen päässyt eroon, eikä pahemmin ole mielitekoja. Ruokavalio on muuttunut täysin. Syön aamupuuron, lounaan lautasmallin mukaan, pienen välipalan tai toisen lämpimän ruoan. Iltapalaksi esim. hedelmä ja proteiinipirtelö tai 1-2 leipää+teetä. Hyvin on riittänyt ja paino on pudonnut n. 1kg/vko. Lääke on aika uusi painonpudotuksessa käytettäessä, joten en tiedä, onko vielä kellään kokemuksia, mitä tapahtuu esim. 2 vuoden käytön jälkeen. Ajattelen itse, että tästä ruokailutavasta tulisi uusi normaali. Tosiasiahan on että ruokahalu varmaan kasvaa lääkkeen lopettamisen jälkeen, joten vaatinee itsekuria ja annosten tarkkailua. Lääke lopetetaan ilmeisesti pikkuhiljaa sitten annostusta pienentämällä. Tarkoitus on kuitenkin pitkään käyttää.

Vierailija
11/145 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta: näpit irti niistä lääkkeistä! Estävät sinua aloittamasta ITSE järkevämpää syömistä.

Höpöhöpö hassu. Lääke nimenomaan auttoi aloittamaan järkevämmän tavan syödä. Sinulla kun ei ole tästä kokemusta ja olet ilmeisesti itse hoikka, olet jäävi kommentoimaan asiaa, josta et mitään tiedä.

Vierailija
12/145 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ozempic, n.124€/4annosta, eli n.31€/vko. BMI 30 tai enemmän. Kerran viikossa pistetään itse esim. vatsanahkaan. Ei itsessään laihduta ilman ruokavaliomuutosta. Ns. suolistohormoni. Kylläisyydentunne tulee ruokaillessa nopeasti ja kestää pitkään. 7 kk käytössä ja -29kg. Alussa pari kk lievää pahoinvoinnin aaltoilua ja röyhtäilyä ja ylävatsan turvottelua/ täyden tuntua. Nyt ei mitään sivuvaikutuksia. Resepti riittää vielä elokuulle ja sitten ilmeisesti jatkuu. Tarkoituksena on että oppii syömään säännöllisesti, sopivia annoksia ja niin että muodostuu pysyväksi tavaksi. Sokerikoukusta olen päässyt eroon, eikä pahemmin ole mielitekoja. Ruokavalio on muuttunut täysin. Syön aamupuuron, lounaan lautasmallin mukaan, pienen välipalan tai toisen lämpimän ruoan. Iltapalaksi esim. hedelmä ja proteiinipirtelö tai 1-2 leipää+teetä. Hyvin on riittänyt ja paino on pudonnut n. 1kg/vko. Lääke on aika uusi painonpudotuksessa käytettäessä, joten en tiedä, onko vielä kellään kokemuksia, mitä tapahtuu esim. 2 vuoden käytön jälkeen. Ajattelen itse, että tästä ruokailutavasta tulisi uusi normaali. Tosiasiahan on että ruokahalu varmaan kasvaa lääkkeen lopettamisen jälkeen, joten vaatinee itsekuria ja annosten tarkkailua. Lääke lopetetaan ilmeisesti pikkuhiljaa sitten annostusta pienentämällä. Tarkoitus on kuitenkin pitkään käyttää.

Oliko vaikea saada lääkäriltä reseptiä? Mulla on BMI 35, kolesterolit koholla, mutta ei muuta vaivaa. Voiko lääkäriltä suoraan pyytää lääkeapua? Omin avuin en laihdu, yritystä kyllä on. 😔

Vierailija
13/145 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
14/145 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö hassu. Lääke nimenomaan auttoi aloittamaan järkevämmän tavan syödä. Sinulla kun ei ole tästä kokemusta ja olet ilmeisesti itse hoikka, olet jäävi kommentoimaan asiaa, josta et mitään tiedä.

Pieleen meni! Olen pudottanuz 19 kg kahdessa vuodessa elintapoja muuttaen. Pituus 166, lähtöpaino 86, nyt 67. Sitä ennen ytitin lääkkeiden avulla. Joten en ole jäävi! Jos täällä kysytään kokemuksia, ja vastaan, mikä sinä olet minua jääviksi haukkumaan?

Vierailija
15/145 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieleen meni! Olen pudottanuz 19 kg kahdessa vuodessa elintapoja muuttaen. Pituus 166, lähtöpaino 86, nyt 67. Sitä ennen ytitin lääkkeiden avulla. Joten en ole jäävi! Jos täällä kysytään kokemuksia, ja vastaan, mikä sinä olet minua jääviksi haukkumaan?

No kerrothan nyt vielä mitä lääkkeitä käytit! Ei ne kaikki toimi kaikilla samalla tavalla, vai kokeilitko kaikkia mitä nyt on markkinoilla?

Vierailija
16/145 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerrothan nyt vielä mitä lääkkeitä käytit! Ei ne kaikki toimi kaikilla samalla tavalla, vai kokeilitko kaikkia mitä nyt on markkinoilla?

Eipä tullut tietoa lääkkeestä. Taisi olla taas joku "syöt vain vähemmän kuin kulutat" -laiheliini tarjoamassa helppoja ratkaisuja vaikeaan ongelmaan.

Vierailija
17/145 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaan kortisolitasaajaa luontaistuotekaupasta, maksaa paljon vähemmän mutta sama toimintasysteemi.

Vierailija
18/145 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta vaan kortisolitasaajaa luontaistuotekaupasta, maksaa paljon vähemmän mutta sama toimintasysteemi.

herranjestas... ei todellakaan!

Vierailija
19/145 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko vaikea saada lääkäriltä reseptiä? Mulla on BMI 35, kolesterolit koholla, mutta ei muuta vaivaa. Voiko lääkäriltä suoraan pyytää lääkeapua? Omin avuin en laihdu, yritystä kyllä on. 😔

Menin muun asian vuoksi tk-lääkärille ja kysyin voisiko kirjoittaa reseptin. Minulla BMI oli yli 40, mutta tutulla oli 34 ja hänkin sai reseptin. Bmi 30 on alaraja. Itsellä myös kolesteroli koholla, sokeri ok

Vierailija
20/145 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin muun asian vuoksi tk-lääkärille ja kysyin voisiko kirjoittaa reseptin. Minulla BMI oli yli 40, mutta tutulla oli 34 ja hänkin sai reseptin. Bmi 30 on alaraja. Itsellä myös kolesteroli koholla, sokeri ok

Kiitos! Voitko kertoa lisää? Mitä lääkettä käytät ja miten kauan, mitä vaikutuksia jne. :)