Teinien käytös nykypäivänä
Teinien käytös on kyllä huonontunut nykypäivänä. Turha kenenkään on väittää, että olitte itse samanlaisia nuorina. Nykyään melkein alakoululaiset harrastavat seksiä ja ryyppäävät. (Kangasala).
Tuossa linkissä vähän maistiaisia nykypäivän teineistä.
Kommentit (14)
Samaa mieltä. Jos ette usko, lukekaa vaikka sen tytön ask:iä.
Kaikki on jo nähnyt ton videon. Jäikö levy päälle. Vanha juttu jo.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:04"]Kaikki on jo nähnyt ton videon. Jäikö levy päälle. Vanha juttu jo.
[/quote]
Sulla onkin hyvä kasvatus, unohdetaan kaikki. Varmaan omat kakarat videolla?
Nykyajan mammoista puhumattakaan...
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:04"]Kaikki on jo nähnyt ton videon. Jäikö levy päälle. Vanha juttu jo.
[/quote]
Suomessa yli 5 miljoonaa ihmistä, videon nähnyt 150 000.
Videon nuoret kuuluu lastenkotiin.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:18"]Videon nuoret kuuluu lastenkotiin.
[/quote]
Ja vanhemmille vankeustuomio olemattomast kasvatuksesta.
Mun omat teinit on ainakin paljon paremmin käyttäytyviä, kun itse olin aikanaan...
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:24"]Mun omat teinit on ainakin paljon paremmin käyttäytyviä, kun itse olin aikanaan...
[/quote]
Tuskin olit yhtä hirveä kuin kangasalan hirnuja, joka askissä kertoo panneensa puoli kylää ja ryyppää joka päivä. Kaveri kehuu ajaneensa mautoa kännissä
Kyllä teinien sukupolvet ovat "kuivumaan päin". Enemmän hörpiskelevät lattea. Varsinkin oma asuinalueeni on siistiytynyt huomattavasti sitten ysärivuosien (omien nuoruusvuosien).
En usko, että kaikki teinit ovat Kangasalan teinejä.