Karsein ääni maailmassa?
Tuli mieleen tuosta oman 8kk tytön jatkuvasta kitisemisestä, että se on kyllä varmasti maailman hirvein ääni tällähetkellä. Ja niin kuluttava. Mites teillä? Mikä on teidän mielestä se kaikista kamalin ääni? :)
Kommentit (91)
Feministin määkiminen suomalaisen naisen epätasa-arvosta. Turhempaa kuin paavin pallit ja nunnan nännit.
Lastenklinikan teho-osaston ovikellon ääni
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:16"]
Exäni ääni
[/quote]
Muuttuiko karseaksi vasta sen jälkeen kun eksän lompakolla loisiminen loppui?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:17"]
Feministin määkiminen suomalaisen naisen epätasa-arvosta. Turhempaa kuin paavin pallit ja nunnan nännit.
[/quote]
Eikö sinua mahtavaa miestä kunnioiteta ja arvosteta? Voi voi. Kokeilepa vielä enemmän halveksia toisia ja olla vielä kusipäisempi, niin jospa sitten mystisesti alkaisit saada kunnioitusta naisiltakin. En kyllä tajua miksi edes haluat arvostusta naisilta, kun kumminkaan et pidä heitä edes ihmisinä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:16"]
Exäni ääni
[/quote]
Muuttuiko karseaksi vasta sen jälkeen kun eksän lompakolla loisiminen loppui?
[/quote]
Niiku ei se antanu mun päättää rahasta..!!
Lapsen (vauvan) itku, koska se ahdistaa emotionaalisesti. Kiviporan ääni rakennuksen sisällä, ei voi keskittyä yhtään mihinkään ja hetken päästä tuntuu kuin pään sisällä porattaisiin. Kovat, repivät äänet yleensäkin. Kun kynsillä tai liidulla vetää skriiiiiiik-ääntä pitkin liitutaulua (ja vähän myös ruokailuvälineiden skriiik lautasta vasten - nekin käy suoraan hermoihin ja nostaa ihon kananlihalle).
Kävin Ärrällä ja vastapäisellä tontilla (josta purettiin kerrostalorakennus) sellaista iso ruostunutta teräs- tai rautapalkkia porataan tai jyystetään sellaisella massiivisella monihampaisella jättikoneella. Aivan järjetön meteli. Kovaa ja korkealta. Korviani vihlooi. Ei käy kateeksi työmaata vastapäätä asuvia.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:19"]Sannin lauluääni
[/quote]
Maija Vilkkumaalla karseampi. Myös puheääni.
Banaanin mässytys. Sellainen litisevä ääni. Yäh!
herätyskellon ääni aamulla, oli se sitten kuinka lempibiisi tahansa.
Mun duunikaverin kitinä. Ihan hirveä valittaja jolla on koko ajan asiaa. Huomenna laitan korvatulpat.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:27"]Mun duunikaverin kitinä. Ihan hirveä valittaja jolla on koko ajan asiaa. Huomenna laitan korvatulpat.
[/quote]
Haha! :D Tuttua!
Kituavan eläimen tuskan huudot on inhottavin ääni jota olen kuullut.