Kokematon nainen nettitreffeille?
Mitä mieltä? Seksistä tai seurustelusta ei juurikaan ole kokemuksia. Raatelevatko miehet riekaleiksi?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:41"]Aina voi sanoa, että yhdyntä on aiemmin sattunut ja sen takia arastelet touhua.
[/quote]
Entä miehenä? Penis on niin iso ettei se ole mahtunut kenenkään sisään :D
Minusta miehen paras suositus on kokemattomuus, silloinhan tietää olevansa erityistapaus äärettömän positiivisella tavalla. Eli jos lähtee valehtelemaan itsensä kokeneemmaksi voi itse asiassa etäännyttää naisia... paitsi niitä jotka etsivät pelimiehiä. Mutta kokematon mies ei voi pelimies olla muutenkaan.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:26"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:38"]Mitä mieltä? Seksistä tai seurustelusta ei juurikaan ole kokemuksia. Raatelevatko miehet riekaleiksi? [/quote] Minä olen myös melko kokematon mies naisten kanssa ja sen vuoksi en uskalla alkaa nettideittailla. Mitä vastaan kun nainen kysyy edellisestä suhteesta? Joo ei ole ollut ikinä mitään paria tapaamista vakavampaa ja nainen ajattelee mikä tuossa on vialla :\ [/quote] Valehtelet vaan. Kokemattomuus aina herättää kysymyksiä miksei ole ollut mitään. Sitä enemmän mitä vanhemmaksi tulee. [/quote] Tuosta jäisin varmasti kiinni ennen pitkää, kun huomaa kokemattomuuteni ja ei sekään luottamusta ainakaan lisää.
[/quote]
Voi kuule, sittenpä sun pitää olla rehellinen! Ei ole ydintiedettä nää hommat kun on kaksi eri vaihtoehtoa. Joko feikkaat ja onnistut, tai olet rehellinen etkä koskaan pääsekään mihinkään eteenpäin elämässäs.
[/quote]
Että valehtelemalla suhteeseen? Varmaan tekee hyvää luottamukselle
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:26"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:38"]Mitä mieltä? Seksistä tai seurustelusta ei juurikaan ole kokemuksia. Raatelevatko miehet riekaleiksi? [/quote] Minä olen myös melko kokematon mies naisten kanssa ja sen vuoksi en uskalla alkaa nettideittailla. Mitä vastaan kun nainen kysyy edellisestä suhteesta? Joo ei ole ollut ikinä mitään paria tapaamista vakavampaa ja nainen ajattelee mikä tuossa on vialla :\ [/quote] Valehtelet vaan. Kokemattomuus aina herättää kysymyksiä miksei ole ollut mitään. Sitä enemmän mitä vanhemmaksi tulee. [/quote] Tuosta jäisin varmasti kiinni ennen pitkää, kun huomaa kokemattomuuteni ja ei sekään luottamusta ainakaan lisää.
[/quote]
Voi kuule, sittenpä sun pitää olla rehellinen! Ei ole ydintiedettä nää hommat kun on kaksi eri vaihtoehtoa. Joko feikkaat ja onnistut, tai olet rehellinen etkä koskaan pääsekään mihinkään eteenpäin elämässäs.
[/quote]
Että valehtelemalla suhteeseen? Varmaan tekee hyvää luottamukselle
[/quote]
Ihmiset usein valehtelee miltei kaikesta jossain määrin.
Olet naiivi ja kokematon jos et sitä ole vielä tähän mennessä ymmärtänyt.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:00"]Minusta miehen paras suositus on kokemattomuus, silloinhan tietää olevansa erityistapaus äärettömän positiivisella tavalla. Eli jos lähtee valehtelemaan itsensä kokeneemmaksi voi itse asiassa etäännyttää naisia... paitsi niitä jotka etsivät pelimiehiä. Mutta kokematon mies ei voi pelimies olla muutenkaan.
[/quote]
Täällä palstallahan se on selvinnyt kuinka haluttu kokematon mies on :D
Etköhän ap löydä itsellesi netistä kaltaisesi miehen.
Aina voi sanoa, että yhdyntä on aiemmin sattunut ja sen takia arastelet touhua.