Kokematon nainen nettitreffeille?
Mitä mieltä? Seksistä tai seurustelusta ei juurikaan ole kokemuksia. Raatelevatko miehet riekaleiksi?
Kommentit (27)
Jostainhan se pitää aloittaa. Älä tuo kokemattomuuttasi heti esiin, koska se voi säikäyttää miehen. Aloitin itsekin 4 vuotta sitten kokemattomana nettideittailun, ja nyt olen iloinen että aloitin. Kokemusta on karttunut ja elämä tuntuu eletymmältä, kuin jos olisin kotona jalat ristissä odotellut että se oikea tulee ovelle.
Ikä olisi hyvä tietää tähän vastatessa. Jos viisikymppisenä tätä kyselet, niin vastaukseni on aivan eri kuin jos olet parikymmpinen.
Eli kerropa ikä!
Ei mua ole ainakaan kukaan raadellut. Jokusen kanssa käynyt kahvilla ja ihan on sänkyynkin edetty.. ja jääty sille tielle..
Järkevällä kannalla ja miehestä pitää tietää muutakin kuin pituus...
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:52"]
Ikä olisi hyvä tietää tähän vastatessa. Jos viisikymppisenä tätä kyselet, niin vastaukseni on aivan eri kuin jos olet parikymmpinen.
Eli kerropa ikä!
[/quote]
Minä olen 24v, en siis ap mutta samassa tilanteessa :)
t. 2
Varmasti ongelmasi tulee olemaan se, että kaikenlaiset seksiä etsivät miehet yrittävät hurmata. Mut mieti, millaista seuraa itse etsit, tutustu rauhassa, älä sovi treffejä jomman kumman kotiin saman tien.
Kannattaa pohtia myös omia kriteerejä. Tietenkin kaikki haluavat löytää kumppanin, joka on luotettava, mukava, omaa silmää miellyttävä mutta jos oman kumppanin kriteerit ovat kuin satuprinssillä, eli kelpaa vain komea, lihaksikas, hyväpalkkaisessa työssä oleva, huippuälykäs, hurmaava, hauska, sanavalmis niin usein tällaisista miehistä ovat kiinnostuneet muutkin naiset. Kannattaa siis varoa tuota täydellisyyden kuoppaa, jos mies vaikuttaa täydelliseltä, koko homma voi olla liian hyvää ollakseen totta.
Älä koskaan kerro miehelle ettei ole aiempaa kokemusta suhteista (eli pitkäaikaisia parisuhteita takana), jos olet +20-vuotias nainen. Itse tein sen virheen pariin otteeseen.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:01"]
Varmasti ongelmasi tulee olemaan se, että kaikenlaiset seksiä etsivät miehet yrittävät hurmata. Mut mieti, millaista seuraa itse etsit, tutustu rauhassa, älä sovi treffejä jomman kumman kotiin saman tien.
Kannattaa pohtia myös omia kriteerejä. Tietenkin kaikki haluavat löytää kumppanin, joka on luotettava, mukava, omaa silmää miellyttävä mutta jos oman kumppanin kriteerit ovat kuin satuprinssillä, eli kelpaa vain komea, lihaksikas, hyväpalkkaisessa työssä oleva, huippuälykäs, hurmaava, hauska, sanavalmis niin usein tällaisista miehistä ovat kiinnostuneet muutkin naiset. Kannattaa siis varoa tuota täydellisyyden kuoppaa, jos mies vaikuttaa täydelliseltä, koko homma voi olla liian hyvää ollakseen totta.
[/quote]
Miksi alapeukku? Kirjoitin tämän, koska netissä liikkuu seksiä metsästäviä miehiä, jotka varsin hyvin tietävät, mitkä asiat vetoavat naisiin. Totta kai hyviä miehiä on, mutta sitten on myös näitä "liian hyvää ollakseen totta" -tapauksia, eli miehiä, jotka lurittelevat ja antavat itsestään hyvän kuvan, jotta lohkeaa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:02"]
Älä koskaan kerro miehelle ettei ole aiempaa kokemusta suhteista (eli pitkäaikaisia parisuhteita takana), jos olet +20-vuotias nainen. Itse tein sen virheen pariin otteeseen.
[/quote]
Itse en haluaisi olla sellaisen miehen kanssa jolle kokemattomuuteni on ongelma. En sitä tosin silti olisi heti mainostamassa, koska exä-puheet yms. nyt eivät mihinkään ensitapaamisille muutenkaan kuulu.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:02"]Älä koskaan kerro miehelle ettei ole aiempaa kokemusta suhteista (eli pitkäaikaisia parisuhteita takana), jos olet +20-vuotias nainen. Itse tein sen virheen pariin otteeseen.
[/quote]
Öö. Mun mielestö toi olis vallan ihanaa ja varsinkin jos nainen sen kertoisi. Yleensähän naiset kyllä katsoo miehiä todella kieroon, jos eivät ole seurustelleet, mutta ei se toisin päin mee niin.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:02"]
[/quote]
Hmm. Ikää on kyllä jo vähän enemmän kuin se parikymppiä. Olin ajatellut että kertoisin kuitenkin kokemattomuudestani, sillä eiköhän se minusta ja käytöksestäni jollain tapaa näy joka tapauksessa. Haluaisin kuitenkin olla rehellinen ja avoimesti oma itseni suhteessa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:02"]Älä koskaan kerro miehelle ettei ole aiempaa kokemusta suhteista (eli pitkäaikaisia parisuhteita takana), jos olet +20-vuotias nainen. Itse tein sen virheen pariin otteeseen. [/quote] Öö. Mun mielestö toi olis vallan ihanaa ja varsinkin jos nainen sen kertoisi. Yleensähän naiset kyllä katsoo miehiä todella kieroon, jos eivät ole seurustelleet, mutta ei se toisin päin mee niin.
[/quote]
Kyllä mä olen joka kerran saanut ihmettelyjä seurustelemattomuudestani. Viimeisin mies alkoi ihmettelemään jo sitä, että miksi olen sitten ollut sinkku JO 9 kk (valehtelin edellisen suhteeni päättyneen tuolloin) ja alkoi miettiä mitä vikaa mussa mahtaa olla ja miksi olen ollut sinkku jo noin kauan.
Että sellasta kuulkaa on tiedän miesten suhtautuminen meihin naisiin :-) Eli tosiaan en sitä virhettä enää tee, että kertoisin totuuden.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:02"]Älä koskaan kerro miehelle ettei ole aiempaa kokemusta suhteista (eli pitkäaikaisia parisuhteita takana), jos olet +20-vuotias nainen. Itse tein sen virheen pariin otteeseen. [/quote] Öö. Mun mielestö toi olis vallan ihanaa ja varsinkin jos nainen sen kertoisi. Yleensähän naiset kyllä katsoo miehiä todella kieroon, jos eivät ole seurustelleet, mutta ei se toisin päin mee niin.
[/quote]
Kyllä mä olen joka kerran saanut ihmettelyjä seurustelemattomuudestani. Viimeisin mies alkoi ihmettelemään jo sitä, että miksi olen sitten ollut sinkku JO 9 kk (valehtelin edellisen suhteeni päättyneen tuolloin) ja alkoi miettiä mitä vikaa mussa mahtaa olla ja miksi olen ollut sinkku jo noin kauan.
Että sellasta kuulkaa on tiedän miesten suhtautuminen meihin naisiin :-) Eli tosiaan en sitä virhettä enää tee, että kertoisin totuuden.
[/quote]
Pikemminkin tässä on ihmetelty että miksi noin kaunis, etc. nainen on ollut sinkku....
Hyvin menee kun kierrät jännämiehet ja pelimiehet.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:10"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:02"]Älä koskaan kerro miehelle ettei ole aiempaa kokemusta suhteista (eli pitkäaikaisia parisuhteita takana), jos olet +20-vuotias nainen. Itse tein sen virheen pariin otteeseen. [/quote] Öö. Mun mielestö toi olis vallan ihanaa ja varsinkin jos nainen sen kertoisi. Yleensähän naiset kyllä katsoo miehiä todella kieroon, jos eivät ole seurustelleet, mutta ei se toisin päin mee niin. [/quote] Kyllä mä olen joka kerran saanut ihmettelyjä seurustelemattomuudestani. Viimeisin mies alkoi ihmettelemään jo sitä, että miksi olen sitten ollut sinkku JO 9 kk (valehtelin edellisen suhteeni päättyneen tuolloin) ja alkoi miettiä mitä vikaa mussa mahtaa olla ja miksi olen ollut sinkku jo noin kauan. Että sellasta kuulkaa on tiedän miesten suhtautuminen meihin naisiin :-) Eli tosiaan en sitä virhettä enää tee, että kertoisin totuuden. [/quote] Pikemminkin tässä on ihmetelty että miksi noin kaunis, etc. nainen on ollut sinkku....
[/quote]
Jep. Ja se taas ei ole lainkaan oikeaa ihmettelyä, vaan osa naisen ylistysprosessia.
Ei jumalauta muijat, hiukan järkeä nyt!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:10"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:02"]Älä koskaan kerro miehelle ettei ole aiempaa kokemusta suhteista (eli pitkäaikaisia parisuhteita takana), jos olet +20-vuotias nainen. Itse tein sen virheen pariin otteeseen. [/quote] Öö. Mun mielestö toi olis vallan ihanaa ja varsinkin jos nainen sen kertoisi. Yleensähän naiset kyllä katsoo miehiä todella kieroon, jos eivät ole seurustelleet, mutta ei se toisin päin mee niin. [/quote] Kyllä mä olen joka kerran saanut ihmettelyjä seurustelemattomuudestani. Viimeisin mies alkoi ihmettelemään jo sitä, että miksi olen sitten ollut sinkku JO 9 kk (valehtelin edellisen suhteeni päättyneen tuolloin) ja alkoi miettiä mitä vikaa mussa mahtaa olla ja miksi olen ollut sinkku jo noin kauan. Että sellasta kuulkaa on tiedän miesten suhtautuminen meihin naisiin :-) Eli tosiaan en sitä virhettä enää tee, että kertoisin totuuden. [/quote] Pikemminkin tässä on ihmetelty että miksi noin kaunis, etc. nainen on ollut sinkku....
[/quote]
Jep. Ja se taas ei ole lainkaan oikeaa ihmettelyä, vaan osa naisen ylistysprosessia.
Ei jumalauta muijat, hiukan järkeä nyt!
[/quote]
Vikojen etsimistähän se on jos lopputuloksena on silti, että naista ei koskaan suhteeseen huolita.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:38"]Mitä mieltä? Seksistä tai seurustelusta ei juurikaan ole kokemuksia. Raatelevatko miehet riekaleiksi?
[/quote]
Minä olen myös melko kokematon mies naisten kanssa ja sen vuoksi en uskalla alkaa nettideittailla. Mitä vastaan kun nainen kysyy edellisestä suhteesta? Joo ei ole ollut ikinä mitään paria tapaamista vakavampaa ja nainen ajattelee mikä tuossa on vialla :\
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:38"]Mitä mieltä? Seksistä tai seurustelusta ei juurikaan ole kokemuksia. Raatelevatko miehet riekaleiksi? [/quote] Minä olen myös melko kokematon mies naisten kanssa ja sen vuoksi en uskalla alkaa nettideittailla. Mitä vastaan kun nainen kysyy edellisestä suhteesta? Joo ei ole ollut ikinä mitään paria tapaamista vakavampaa ja nainen ajattelee mikä tuossa on vialla :\
[/quote]
Valehtelet vaan.
Kokemattomuus aina herättää kysymyksiä miksei ole ollut mitään. Sitä enemmän mitä vanhemmaksi tulee.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:38"]Mitä mieltä? Seksistä tai seurustelusta ei juurikaan ole kokemuksia. Raatelevatko miehet riekaleiksi? [/quote] Minä olen myös melko kokematon mies naisten kanssa ja sen vuoksi en uskalla alkaa nettideittailla. Mitä vastaan kun nainen kysyy edellisestä suhteesta? Joo ei ole ollut ikinä mitään paria tapaamista vakavampaa ja nainen ajattelee mikä tuossa on vialla :\
[/quote]
Valehtelet vaan.
Kokemattomuus aina herättää kysymyksiä miksei ole ollut mitään. Sitä enemmän mitä vanhemmaksi tulee.
[/quote]
Tuosta jäisin varmasti kiinni ennen pitkää, kun huomaa kokemattomuuteni ja ei sekään luottamusta ainakaan lisää.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:26"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:38"]Mitä mieltä? Seksistä tai seurustelusta ei juurikaan ole kokemuksia. Raatelevatko miehet riekaleiksi? [/quote] Minä olen myös melko kokematon mies naisten kanssa ja sen vuoksi en uskalla alkaa nettideittailla. Mitä vastaan kun nainen kysyy edellisestä suhteesta? Joo ei ole ollut ikinä mitään paria tapaamista vakavampaa ja nainen ajattelee mikä tuossa on vialla :\ [/quote] Valehtelet vaan. Kokemattomuus aina herättää kysymyksiä miksei ole ollut mitään. Sitä enemmän mitä vanhemmaksi tulee. [/quote] Tuosta jäisin varmasti kiinni ennen pitkää, kun huomaa kokemattomuuteni ja ei sekään luottamusta ainakaan lisää.
[/quote]
Voi kuule, sittenpä sun pitää olla rehellinen! Ei ole ydintiedettä nää hommat kun on kaksi eri vaihtoehtoa. Joko feikkaat ja onnistut, tai olet rehellinen etkä koskaan pääsekään mihinkään eteenpäin elämässäs.
Sama tilanne ja aion yrittää silti! Voihan siellä olla niitä vähemmän kokeneita miehiäkin. Jos osaat playereitä vältellä tosielämässä niin osaat varmaan netissäkin seuloa sellaiset pois, tai viimeistään sitten tapaamisissa tullee selväksi mikä on miehiään.