Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä ryhmätyöt tyhmentää ja niistä tulee huonompia kuin yksilötyöskentelyssä

Vierailija
03.02.2022 |

Ensin pähkäillään kohteliaisuudesta että mikä oli tehtävänanto, että ei itse paljastuisi hikariksi.

Sitten väistellään oikein tahallaan sitä oikeaa vaihtoehtoa kohteliaisuudesta, koska yhteistyö, keskustelu ja muiden mielipiteiden huomioiminen.

Sit runnotaan lopputulokseen pari oikeaa ja hyvää juttua, ja niiden lisäks 3 huonoa ja väärää juttua, ja kaikki on iloisia.

Joooo on se ihmisten yhteistyö kivaa, ja moni sanoo että jos haluaa tehdä hyvin, olkoon yksin.

Mutta asiat ja totuus kärsii.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pitäisi arvostella joko läpi tai hylätty. Tällöin ne pingottajat kuuntelisi muidenkin ideoita.

Vierailija
22/22 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä olen päättänyt, että tiimityöskentely saa työelämässä osaltani jäädä. Olen mieluummin vaikka työtön, kuin tiimissä. Useammin kuin kerran ryhmässä on joku tosi epälooginen tyyppi, joka jotenkin vain saa ideansa lopulliseen tuotokseen läpi ja muilta yhtä yksinkertaisilta tukea ja työhön jää karmeat virheet, niin että jo valmiiksi tiedän, että metsään menee ja harmittaa sitten palautteenannossa, kun juuri niistä asioista tulee sanomista, vaikka itse ne olisit osannut mennen ja tullen, mutta kun tämän henkilön on ollut pakko päästä pätemään.

Joskus ollut ihan varsinaisia narsistejakin, jotka hovinsa tuella junttaavat väkisin ne surkeat ideansa läpi, ja vaikka monet sen idean surkeuden näkevätkin, he eivät uskalla sanoa tälle narskulle vastaan, koska narskuhan kostaa. En jaksa sitä sosiaalista vääntöä, haluaisin vain tehdä sen asian oikein saman tien enkä vääntää jonkun egon kanssa ja katsella surkeaa lopputulosta, jonka olisin yksin tehnyt sata kertaa paremmin. 

Joskus tiimissä on otettava se jyrän rooli, kun muut eivät tajua. Ei tarvitse sitten korjailla.

Väkivaltainen jyräys on juuri narsistin merkki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme