Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä elämässäsi tekemää ratkaisua muut eivät ymmärtäneet?

Vierailija
03.02.2022 |

Valitsin huonosti työllistävän ja matalapalkkaisen alan, koska sytyn tälle.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin vain opiskelun vuoksi, vain itseäni varten yliopistossa, siis ilman aikomustakaan työllistyä alalle. Oli mielenkiintoisia opintoja, vaihto-opiskelua, hyviä juhlia ja sain hyviä ystäviä. Työelämästä en ole ikinä ollut kiinnostunut enkä omaisuuden kerryttämisestä, joten teen vähän milloin mitäkin helppoa duunia. En kaipaa haastavaa työelämää vaan mieluummin myös opiskelen edelleen milloin mitäkin, mutta en enää päätoimisesti.

Vierailija
2/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikkaus esteettisistä syistä

m37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ammattikouluun, vaikka minulla on ylempi korkeakoulututkinto alalta, jolla on ihan hyvä työllisyystilanne.

Vierailija
4/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoinen sinkkuus ja lapsettomuus.

Vierailija
5/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin lopettaa possessiivisuffiksien käytön kesken lauseen.

Vierailija
6/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sairastuin, ”annoin periksi” sairaudelle. Ja minkulla oli paljon menetettävää. Lopetin kaiken yrittämisenkin mihinkään entiseen. Sille on syynsä, joita en halua valottaa - kenellekään.

Vierailija
7/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin yli nelikymppisenä vakituisen työpaikan, vietin muutaman kuukauden maailmalla. Sen jälkeen olen tehnyt vain pätkätöitä ja olen onnellinen.

Vierailija
8/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanouduin tyhjän päälle. Kannatti!

Vierailija
9/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin vain opiskelun vuoksi, vain itseäni varten yliopistossa, siis ilman aikomustakaan työllistyä alalle. Oli mielenkiintoisia opintoja, vaihto-opiskelua, hyviä juhlia ja sain hyviä ystäviä. Työelämästä en ole ikinä ollut kiinnostunut enkä omaisuuden kerryttämisestä, joten teen vähän milloin mitäkin helppoa duunia. En kaipaa haastavaa työelämää vaan mieluummin myös opiskelen edelleen milloin mitäkin, mutta en enää päätoimisesti.

Rohkea olet. Ehkä jopa onnellinen.

Vierailija
10/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysin keskiarvolla puusepäksi

Vierailija
11/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ratkaisua ei taida olla. Olen ajautunut elämässäni asiasta toiseen. Koulusta lukioon, korkeakouluun, töihin, töissä tehtävästä toiseen. En ole elämäni aikana tainnut tehdä itse yhtään uraani koskevaa ratkaisua, vaan olen aina ajautunut uusiin tehtäviin.

Seurustelu, avo- ja avioliittokin meni kaikki tyttöystävän ja sittemmin vaimon halusta ja toimesta.

Vierailija
12/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että en halunnut vainoajia ja hyväksikäyttäjiä elämääni, mikä alkoi jo ennen kouluikää. Aikuisena eivät tajunneet minun antaa olla rauhassa. Eivät siis kertakaikkiaan ymmärrä, etten halua olla missään tekemisissä.

Vierailija
13/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista ratkaisua ei taida olla. Olen ajautunut elämässäni asiasta toiseen. Koulusta lukioon, korkeakouluun, töihin, töissä tehtävästä toiseen. En ole elämäni aikana tainnut tehdä itse yhtään uraani koskevaa ratkaisua, vaan olen aina ajautunut uusiin tehtäviin.

Seurustelu, avo- ja avioliittokin meni kaikki tyttöystävän ja sittemmin vaimon halusta ja toimesta.

Ihan tyypillistä miehille. Naisena ei ajauduta mihinkään.

Vierailija
14/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunnan vaihdos, irtisanoutuminen, alan vaihto. Edelleen laajalti pidetään hulluna ja laiskana.

Vierailija
15/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tyypillistä miehille. Naisena ei ajauduta mihinkään.

Oletitko juuri sukupuoleni?

Vierailija
16/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Sellaisilla ihmisillä viiraa päässä, joista ei pidetä (tai heidän ratkaisuistaan).

Vierailija
17/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä se, että minulla en elä, enkä ole toistaiseksi elänyt parisuhteessa on ollut isompi ongelma osalle läheisitäni kuin minulle itselleni.

Vierailija
18/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hämmästyttävää miten monella, itselle täysituntemattomallakin on ollut tarve (ns.) homotella kun heteromiehenä on tullut laittaneeksi päälleen punaiset farkut tai nahkahousut ja tai käyttänyt liikkuessani ulkona lenkkipoluilla/ teillä urheilutrikoita.

Vierailija
19/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli miehen kanssa tietoinen päätös, että haluttiin ensin yrittää lasta ja mennä sitten raskausaikana naimisiin ennen lapsen syntymää.

Tämä oli muille mahdoton asia ymmärtää, kaikki kuvittelivat kyseessä olevan haulikkohäiden. :D

Vierailija
20/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin erityislapsen❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi