Maat, missä olet käynyt, ja mitkä ovat vieneet sydämesi
Kommentit (32)
Islannin luonto ja Jerusalemin historia (maa ei nyt sydäntäni mitenkään vienyt). Saimaa on se kaikkein rakkain kuitenkin.
Irlanti, upeat maisemat ja ystävälliset ihmiset. Etelä-Afrikka, hieno luonto, hyvää ruokaa ja viiniä.
Italia, Tanska, Kreikka. Onhan noita.
Pohjois-Italia <3 Vuoria, järviä, hyvää ruokaa, viiniä, kahvia ja jäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Italia <3 Vuoria, järviä, hyvää ruokaa, viiniä, kahvia ja jäätelöä.
Vanhoja rakennuksia ja kapeita kujia. Kukkia.
Italia, Ranska, Espanja, Libanon, Marokko ja Argentina.
Balilla olen käynyt neljästi. Jo ekan reissun jälkeen jäi sellainen olo, että sinne pitää mennä uudelleen. Joka matkalla löytyy uusia paikkoja ja elämyksiä, ja ilmasto on täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Balilla olen käynyt neljästi. Jo ekan reissun jälkeen jäi sellainen olo, että sinne pitää mennä uudelleen. Joka matkalla löytyy uusia paikkoja ja elämyksiä, ja ilmasto on täydellinen.
Roskaparatiisi.
Itävalta, Irlanti ja Norja
Tosin Itävallan meno tällä hetkellä huolestuttavaa, tutut siellä kyllä vielä uskovat että r-pakko perutaan
Norja. Vuonot, joet, upeat vuoristoylängöt, laskettelu talvella ja kesällä, kalastus jne jne
Norja myös minulla. Vaikka olen siellä toistakymmentä kertaa käynytkin, aina sinne uudelleen mieli halajaa. Sveitsistä pidin kyllä myös, mutta Norjan karuudessa on silti jotain vielä omaa sielua kutkuttavaa enemmän.
Jossain lämpöisessä voisimme tulevaisuudessa viettää muutaman talven, ainakin tämän hetken suunnitelmien valossa. Mutta kohde on vielä avoin.
Skotlanti ❤️ Maailman kaunein maa, ne ihmiset, maisemat ja kulttuuri❤️
Suomi, Savo ja Koli.