Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen ei ymmärrä miesten jätkäreissuja etelään?

Vierailija
11.06.2015 |

Siis estää niitä, luulee (tietävänsä), että siellä pannaan kaikkea mikä liikkuu tai ei ylipäätään tajua mitä miehet siellä tekevät? Ei näe muita vaihtoehtoja kuin museoiden katselun ja sikamaisen pettämisen ja panemisen?

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:07"]Meillä on varmaan tosi omituinen kaveriporukka mutta väh. kerran vuodessa miehet menee miesten reissulle (3-7vrk) ja vastaavasti naiset naisten omalle reissulle. :) 
[/quote]
Meillä mies käy viikon etelänreissut naispuolisten kavereidensa kanssa. Ajatuksia siitä?

Vierailija
82/107 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:50"]Kiinnostais tietää mitä tällainen jätkäporukalla lomailija sanois siihen että vaimo haluais lähteä tyttöporukalla lomalle? Oltasko siinä hymyssä suin jäämässä yksin hoitamaan lapset ja huusholli? Epäilen. Jännä käsitys ylipäänsä että miehille keksitään jotain ihme etuoikeuksia mitä kuitenkaan naiset eivät syystä tai toisesta pääse toteuttamaan. "Kyllähän nyt miehen täytyy saada tehdä sitä ja tätä kun sehän kuuluu jokaiselle miehelle". Kasvakaa aikuiseksi.
[/quote]
Sulla on jännä käsitys parisuhteesta. Olet keksinyt ettei mies huolehtisi lapsistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:34"]

Millainen mies haluaa jätkäporukalla etelään?

[/quote]

Mies, jonka nainen ei halua koskaan matkustaa minnekkään, vaan pysyä aina vaan kotona. Näitä naisia kyllä riittää.

Jos toinen haluaa matkustaa ja toinen ei, niin pitääkö sen toisen silloin toisen vuoksi luopua kenties vuosien ajaksi omista matkustushaaveistaan? Kyllä minusta on silloin ihan ymmärrettävää, että käy yksin tai kaveriporukalla matkalla. Miten se on keneltäkään silloin pois, jos kotona viihtyvä saa jäädä kotiin ja matkalle haluava silloin pääsee matkalle?

Tämä on taas niitä parinvalinnan ikuisuuskysymyksiä, että jos toista kiinnostaa kovasti matkustaminen ja toista ei ollenkaan, niin miksi silloin valita sellainen kumppani? Voiko siitä silloin muuta odottaakkaan, kuin konflikteja tuollaisissa tilanteissa? Sitäpaitsi se on aika tavalla ainoita luontevia ratkaisuja, että toinen jää tuossa tilanteessa silloin kotiin ja toinen lähtee matkalle joko yksin tai kavereiden kanssa.

Vierailija
84/107 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:24"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:57"] Miten sitten suhtsuduraan jos mies ei minun kansani halua käydä matkoilla ja menee kuitenkin miesten reissulle etelään? Olenko ihan kohtuuton jos en hyväksy tätä?? [/quote] No riippuu mistä tuo johtuu. Jos olet tosi paskaa matkaseuraa niin kyllähän se sitten on ihan ymmärrettävää. Jos et ole niin sitten epäilisin ehkä jo että mikä se niitten matkojen tarkoitus on. Tai sitten jos on rahasta kiinni, siis että pääsee vaan yhdelle reissulle ja pitäisi valita kaverit tai nainen, niin ymmärrän kyllä jos valitsee kaverit. Kumppanin kanssa kuitenkin jaetaan arki, suurinosa ajasta. [/quote] Tämän kun naiset tajuaisivat. Mutta kun ei. Kun mies jakaa naisen kanssa arjen ja maksaa rahallisesti yleensä enemmän kuin nainen, on miehen naisen mielestä jaettava vielä kaikki loputkin ajat ja rahat. Jos mies ajattelisi jakavansa loppuajan ja omat itselleen säästämät rahat kaveriporukassa, nousee tamma korskumaan takajaloilleen ja huutamaa "sika, et välitä musta" yms. paskaa. [/quote] Voi vittu mikä sovinistipaska! Älä mene ikinä naimisiin äläkä varsinkaan hanki lapsia itsekäs paska!

[/quote]

Niin, mitä tuossa on väärin? Kai mies saa mennä omalla ajallaan minne haluaa? Ei avioliitto ole vankila.

Vierailija
85/107 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:50"]Kiinnostais tietää mitä tällainen jätkäporukalla lomailija sanois siihen että vaimo haluais lähteä tyttöporukalla lomalle? Oltasko siinä hymyssä suin jäämässä yksin hoitamaan lapset ja huusholli? Epäilen. Jännä käsitys ylipäänsä että miehille keksitään jotain ihme etuoikeuksia mitä kuitenkaan naiset eivät syystä tai toisesta pääse toteuttamaan. "Kyllähän nyt miehen täytyy saada tehdä sitä ja tätä kun sehän kuuluu jokaiselle miehelle". Kasvakaa aikuiseksi. [/quote] Sulla on jännä käsitys parisuhteesta. Olet keksinyt ettei mies huolehtisi lapsistaan.

[/quote]

Lisäksi luultavasti hieno asenne "ei isi ole äidin veroinen ja ostaa hoitaa lapsia/kotia"

Marttyyrina ei mennä mihinkään koska mies ei osaa ja sitten rampautetaan sillä verukkeella toisen menot.

Vierailija
86/107 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:34"]

Millainen mies haluaa jätkäporukalla etelään?

[/quote]

Ja tällaiselle 35 yläpeukkua?

Vierailija
87/107 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on onneksi aikuinen ja haluaa reissata vain koko perheenä. 

Vierailija
88/107 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:32"]

Mun mieheni on onneksi aikuinen ja haluaa reissata vain koko perheenä. 

[/quote]

Reissut kavereiden kanssa --> ihminen ei ole aikuinen?

Vierailija
89/107 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:35"]Siis estää niitä, luulee (tietävänsä), että siellä pannaan kaikkea mikä liikkuu tai ei ylipäätään tajua mitä miehet siellä tekevät? Ei näe muita vaihtoehtoja kuin museoiden katselun ja sikamaisen pettämisen ja panemisen?
[/quote]

Olisi kiva tietää missä asut ja oletko siis mies vai nainen :D sattu nimittäin aika hyvin yhteen kun oma mies lähti kaveri porukalla viroon tuossa viime ke ja tuli eilen sunnuntaina takasin

Vierailija
90/107 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:07"]Meillä on varmaan tosi omituinen kaveriporukka mutta väh. kerran vuodessa miehet menee miesten reissulle (3-7vrk) ja vastaavasti naiset naisten omalle reissulle. :) 
[/quote]
En suvaitse seksismiä. Alapeukku!

Vierailija
91/107 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:32"]Mun mieheni on onneksi aikuinen ja haluaa reissata vain koko perheenä. 
[/quote]
Tai todennäköisemmin, hän on valehtelija ja sinä yksinkertainen.

Vierailija
92/107 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:32"]Mun mieheni on onneksi aikuinen ja haluaa reissata vain koko perheenä. 
[/quote]
[/quote]

Mikäs sua kiukuttaa? Ohis

Vierailija
93/107 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:32"]Mun mieheni on onneksi aikuinen ja haluaa reissata vain koko perheenä.  [/quote] Tai todennäköisemmin, hän on valehtelija ja sinä yksinkertainen.

[/quote]

Tuskin kumpaakaan. Toiset vaan ei nauti äijien kanssa ördaamisesta niin kuin sinä. Ilmeisesti olet niin yksinkertainen ettei moinen mies mahdu käsityskykyysi. 

Vierailija
94/107 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:32"]Mun mieheni on onneksi aikuinen ja haluaa reissata vain koko perheenä.  [/quote] Tai todennäköisemmin, hän on valehtelija ja sinä yksinkertainen.

[/quote]

Tuskin kumpaakaan. Toiset vaan ei nauti äijien kanssa ördaamisesta niin kuin sinä. Ilmeisesti olet niin yksinkertainen ettei moinen mies mahdu käsityskykyysi. 

[/quote]

Tuossahan ei ollut kyse siitä vaan siitä, että jätkäreissaaja ei olisi aikuinen.

Vierailija
95/107 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:32"]Mun mieheni on onneksi aikuinen ja haluaa reissata vain koko perheenä. 
[/quote]
[/quote]

Mikäs sua kiukuttaa? Ohis
[/quote]
Typerään kommenttiin vastaava kuittaus, ei kummempaa. Ohis

Vierailija
96/107 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän parisuhteessa molemmat on tehnyt etelänreissuja omien kavereiden kanssa, minä tyttöporukassa ja mies poikaporukassa. Ei oo ollut mitään nipottamista puolin eikä toisin.

Vierailija
97/107 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miten mulle tulee aina näistä ketjuista sellaiset fibat, että noilla isoimpaan ääneen huutavilla "etelänmatkaajilla" ei ole sen enempää vaimoa kuin niitä kavereitakaan.

Vierailija
98/107 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 17:53"]

[/quote]

Miten mulle tulee aina näistä ketjuista sellaiset fibat, että noilla isoimpaan ääneen huutavilla "etelänmatkaajilla" ei ole sen enempää vaimoa kuin niitä kavereitakaan.

[/quote]

Ja kahviloissa käyvillä naisilla ei ole miehiä eikä edes niitä kavereita? Toivovat vaan että olisi!

Vierailija
99/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateuttahan tuo on, että pyöritellään silmiä kun mut matkustelee yhdessä ja erikseen ja ollaan olevinaan itse "aikuisempia" ja "parempia vanhempia", vaikka oikeasti on vain kyse siitä ettei itsellä ole samanlaiseen varaa (rahaa, luottamusta, jne).

Vierailija
100/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:51"]Kateuttahan tuo on, että pyöritellään silmiä kun mut matkustelee yhdessä ja erikseen ja ollaan olevinaan itse "aikuisempia" ja "parempia vanhempia", vaikka oikeasti on vain kyse siitä ettei itsellä ole samanlaiseen varaa (rahaa, luottamusta, jne).
[/quote]

Noinko on vaikea tajuta, että eri ihmiset pitävät eri asioista?