Millainen nainen ei ymmärrä miesten jätkäreissuja etelään?
Siis estää niitä, luulee (tietävänsä), että siellä pannaan kaikkea mikä liikkuu tai ei ylipäätään tajua mitä miehet siellä tekevät? Ei näe muita vaihtoehtoja kuin museoiden katselun ja sikamaisen pettämisen ja panemisen?
Kommentit (107)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:33"]
Ai sä jauhat vielä tätä samaa :O No, mun mies ei edelleenkään halua "jätkäporukalla etelään".
[/quote]
Kuten ei monen muunkaan "halua" :D Ainut syy on se, että eivät jaksa kuunnella sitä kitinää ja marttyyrointia sekä elää pillun puutteessa mikä tuosta aiheutuisi kun vaimo olisi "hylätty" viikoksi :D
Säälin niitä miehiä joiden vaimot ovat kovin tiukkiksia eikä tollainen "sovi perheelliselle". Tekee ihanaa olla omalla lomalla välillä :)
[/quote]
Niin niin, sinähän se toki tiedät mitä toiset ajattelevat :D No, mies sitten kitukoot ankeudessaan kun ei osaa avata suutaan ja sanoa että haluan jätkien kanssa etelään ;)
Lapsiperheessä ei vaan kumpikaan vanhempi voi noin vaan ottaa "ommoo lommoo" kun siltä tuntuu, ei sen enempää isä kuin äitikään. Kunhan nuo lapset tuosta kasvavat yli peruskouluiän, menköön niin paljon kun ehtii ja itselleni otan sen saman oikeuden.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:34"]
Millainen mies haluaa jätkäporukalla etelään?
[/quote]
Normaali? Ainakin sellainen joka kokee, että elämä ei ole ohi kolmekymppisenä eikä edes nelikymppisenä.
[/quote]
No onneksi mulla on sitten epänormaali kumppani. ..
Varmaan sellainen, josta muutenkin tulee pariuduttuaan "me" eikä enää "minä". Mitään ei voi enää tehdä itsekseen, kavereitakin tavataan niin että vietetään joitain pariskuntailtoja. Kiva juttu sinkkukavereille muuten, huomaa ettei paljon alun perinkään arvostettu...
Ilmeisen huonoitsetuntoinen nainen siis.
(Eri asia sitten on jos esim. on jo lapsia ja äidillä ei ole koskaan samaa mahdollisuutta, tai jos perheen / pariskunnan yhteiset rahat ovat tiukilla.)
Olen nainen. Muistan kun lähdin yksin etelään viikoksi tapaamaan naispuolista ystävääni poikaystäväni oletti että menen siellä totta kai sänkyyn etelänmiesten kanssa. En mennyt, mutta poikaystäväni oli Suomessa mennyt salarakkaansa kanssa. Valitettavasti olin niin tyhmä silloin että siitä huolimatta suhde jatkuu joitakin vuosia.
Mieheni haluaisi kyllä kavereidensa kanssa reissuun, mutta koska perheen talous ei sitä mahdollista, hän ei ole noille reissuille lähtenyt. Jos meillä on varaa ja aikaa yhteen reissuun vuodessa, menemme sinne mieluiten yhdessä. Ja tämä ei ole minun tulkintani, meillä kommunikointi toimii ja keskustelemme asioista.
Antaisin mielelläni hänen mennä, jos meillä olisi siihen varaa ja itsekin voisin matkustella yksin.
Kiinnostais tietää mitä tällainen jätkäporukalla lomailija sanois siihen että vaimo haluais lähteä tyttöporukalla lomalle? Oltasko siinä hymyssä suin jäämässä yksin hoitamaan lapset ja huusholli? Epäilen. Jännä käsitys ylipäänsä että miehille keksitään jotain ihme etuoikeuksia mitä kuitenkaan naiset eivät syystä tai toisesta pääse toteuttamaan. "Kyllähän nyt miehen täytyy saada tehdä sitä ja tätä kun sehän kuuluu jokaiselle miehelle". Kasvakaa aikuiseksi.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:45"]Varmaan sellainen, josta muutenkin tulee pariuduttuaan "me" eikä enää "minä". Mitään ei voi enää tehdä itsekseen, kavereitakin tavataan niin että vietetään joitain pariskuntailtoja. Kiva juttu sinkkukavereille muuten, huomaa ettei paljon alun perinkään arvostettu...
Ilmeisen huonoitsetuntoinen nainen siis.
(Eri asia sitten on jos esim. on jo lapsia ja äidillä ei ole koskaan samaa mahdollisuutta, tai jos perheen / pariskunnan yhteiset rahat ovat tiukilla.)
[/quote]
No onneksi niitä ystävyyssuhteita voi ylläpitää ilman että pitää lähteä viikoksi etelään ;)
Mieheni saa lähteä "jätkäporukalla" etelään jos taloudellinen tilanteemme antaa sitten periksi lähteä vielä yhdessä myös reissuun.
Miksi minua silti epäilyttää? En suinkaan pelkää että siellä petetään, mutta alkoholia nautitaan ja työ-/kaveriporukassa on sellaisia hurjapäitä että ihan mieheni terveydestä olisin huolissani. Pienissä kaljapäissä sekoilu saattaa johtaa ties millaisiin loukkaantumisiin. Enkä muutenkaan ymmärrä että laitetaan sellaisia määriä rahaa vain juhlimiseen.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:45"]Varmaan sellainen, josta muutenkin tulee pariuduttuaan "me" eikä enää "minä". Mitään ei voi enää tehdä itsekseen, kavereitakin tavataan niin että vietetään joitain pariskuntailtoja. Kiva juttu sinkkukavereille muuten, huomaa ettei paljon alun perinkään arvostettu... Ilmeisen huonoitsetuntoinen nainen siis. (Eri asia sitten on jos esim. on jo lapsia ja äidillä ei ole koskaan samaa mahdollisuutta, tai jos perheen / pariskunnan yhteiset rahat ovat tiukilla.) [/quote] No onneksi niitä ystävyyssuhteita voi ylläpitää ilman että pitää lähteä viikoksi etelään ;)
[/quote]
Niin? No mutta miksei saisi lähteä myös sinne etelään jos talous sen sallii?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:38"]
Kannattaa se nuoruus elää ennenkuin alkaa perhettä perustamaan niin ei tarvitse kitistä jos vaimo ei pidä ajatuksesta että itse jää hoitamaan huushollia kun äijä ottaa arjesta lomaa jätkäporukalla.
[/quote]
Tai sitten ottaa vaimon joka ei ole ahdistunut äiti teresa ja kotimarttyyri vaan hyvä ja avoin ihminen. :) Elämä on liian mukavaa tuhlattavaksi suppeamielesten kanssa.
Naistenkin kannattaa miettiä ennen lasten tekoa, että onko hetkittäinen yksin olo ahdistavaa huushollin pyörittämistä. Helpommalla pääsee kun elää kokonaan yksin.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:45"]Varmaan sellainen, josta muutenkin tulee pariuduttuaan "me" eikä enää "minä". Mitään ei voi enää tehdä itsekseen, kavereitakin tavataan niin että vietetään joitain pariskuntailtoja. Kiva juttu sinkkukavereille muuten, huomaa ettei paljon alun perinkään arvostettu... Ilmeisen huonoitsetuntoinen nainen siis. (Eri asia sitten on jos esim. on jo lapsia ja äidillä ei ole koskaan samaa mahdollisuutta, tai jos perheen / pariskunnan yhteiset rahat ovat tiukilla.) [/quote] No onneksi niitä ystävyyssuhteita voi ylläpitää ilman että pitää lähteä viikoksi etelään ;)
[/quote]
Niin? No mutta miksei saisi lähteä myös sinne etelään jos talous sen sallii?
[/quote]
Miksi pitäisi mennä jos ei halua? Vapaa-aika muutenkin kortilla niin kyllä ne reissut halutaan tehdä perheen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:33"] Ai sä jauhat vielä tätä samaa :O No, mun mies ei edelleenkään halua "jätkäporukalla etelään". [/quote] Kuten ei monen muunkaan "halua" :D Ainut syy on se, että eivät jaksa kuunnella sitä kitinää ja marttyyrointia sekä elää pillun puutteessa mikä tuosta aiheutuisi kun vaimo olisi "hylätty" viikoksi :D Säälin niitä miehiä joiden vaimot ovat kovin tiukkiksia eikä tollainen "sovi perheelliselle". Tekee ihanaa olla omalla lomalla välillä :) [/quote] Niin niin, sinähän se toki tiedät mitä toiset ajattelevat :D No, mies sitten kitukoot ankeudessaan kun ei osaa avata suutaan ja sanoa että haluan jätkien kanssa etelään ;)
[/quote]
Veikkaan, että sinä ja suurin osa muistakin eukoista on antanut hyvät merkit kuinka eivät millään pärjää yksin ja saavat hengenahdistusta jos mies on lähelläkään muita naisia. Ja jos vielä ulkomailla... astmapiippua vähintään vaatii kun paniikki iskee heikkomieliselle mustasukkikselle!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:50"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:45"]Varmaan sellainen, josta muutenkin tulee pariuduttuaan "me" eikä enää "minä". Mitään ei voi enää tehdä itsekseen, kavereitakin tavataan niin että vietetään joitain pariskuntailtoja. Kiva juttu sinkkukavereille muuten, huomaa ettei paljon alun perinkään arvostettu... Ilmeisen huonoitsetuntoinen nainen siis. (Eri asia sitten on jos esim. on jo lapsia ja äidillä ei ole koskaan samaa mahdollisuutta, tai jos perheen / pariskunnan yhteiset rahat ovat tiukilla.) [/quote] No onneksi niitä ystävyyssuhteita voi ylläpitää ilman että pitää lähteä viikoksi etelään ;) [/quote] Niin? No mutta miksei saisi lähteä myös sinne etelään jos talous sen sallii? [/quote] Miksi pitäisi mennä jos ei halua? Vapaa-aika muutenkin kortilla niin kyllä ne reissut halutaan tehdä perheen kanssa.
[/quote]
Jaa siis minä luulin että kyse oli siitä että mies haluaa lähteä mutta nainen yrittää estää...
Arvaus: syfilistartunnan samalta "uskolliselta" mieheltä aiemmin saanut?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:34"] Millainen mies haluaa jätkäporukalla etelään? [/quote] Normaali? Ainakin sellainen joka kokee, että elämä ei ole ohi kolmekymppisenä eikä edes nelikymppisenä. [/quote] No onneksi mulla on sitten epänormaali kumppani. ..
[/quote]
Joka siis kokee, että kolmekymppiselle EI SOVI kaverireissut jos on perheellinen?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:50"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:45"]Varmaan sellainen, josta muutenkin tulee pariuduttuaan "me" eikä enää "minä". Mitään ei voi enää tehdä itsekseen, kavereitakin tavataan niin että vietetään joitain pariskuntailtoja. Kiva juttu sinkkukavereille muuten, huomaa ettei paljon alun perinkään arvostettu... Ilmeisen huonoitsetuntoinen nainen siis. (Eri asia sitten on jos esim. on jo lapsia ja äidillä ei ole koskaan samaa mahdollisuutta, tai jos perheen / pariskunnan yhteiset rahat ovat tiukilla.) [/quote] No onneksi niitä ystävyyssuhteita voi ylläpitää ilman että pitää lähteä viikoksi etelään ;) [/quote] Niin? No mutta miksei saisi lähteä myös sinne etelään jos talous sen sallii? [/quote] Miksi pitäisi mennä jos ei halua? Vapaa-aika muutenkin kortilla niin kyllä ne reissut halutaan tehdä perheen kanssa.
[/quote]
Jaa siis minä luulin että kyse oli siitä että mies haluaa lähteä mutta nainen yrittää estää...
[/quote]
Oikeesti aika harva mies varmaan hinkuaa jätkien kanssa etelään. Siis näistä tavallisista perheenisistä kun puhutaan. Eikä vaimo voi estää miestä lähtemästä reissuun koska se oikeasti haluaa mennä, aikuinen ihminen kyseessä. ..
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:33"] Ai sä jauhat vielä tätä samaa :O No, mun mies ei edelleenkään halua "jätkäporukalla etelään". [/quote] Kuten ei monen muunkaan "halua" :D Ainut syy on se, että eivät jaksa kuunnella sitä kitinää ja marttyyrointia sekä elää pillun puutteessa mikä tuosta aiheutuisi kun vaimo olisi "hylätty" viikoksi :D Säälin niitä miehiä joiden vaimot ovat kovin tiukkiksia eikä tollainen "sovi perheelliselle". Tekee ihanaa olla omalla lomalla välillä :) [/quote] Niin niin, sinähän se toki tiedät mitä toiset ajattelevat :D No, mies sitten kitukoot ankeudessaan kun ei osaa avata suutaan ja sanoa että haluan jätkien kanssa etelään ;)
[/quote]
Veikkaan, että sinä ja suurin osa muistakin eukoista on antanut hyvät merkit kuinka eivät millään pärjää yksin ja saavat hengenahdistusta jos mies on lähelläkään muita naisia. Ja jos vielä ulkomailla... astmapiippua vähintään vaatii kun paniikki iskee heikkomieliselle mustasukkikselle!
[/quote]
Ahaa, no vaikka sitten näin ;) mies saa edelleen kitua kun ei uskalla lähteä :D
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:01"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:50"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:45"]Varmaan sellainen, josta muutenkin tulee pariuduttuaan "me" eikä enää "minä". Mitään ei voi enää tehdä itsekseen, kavereitakin tavataan niin että vietetään joitain pariskuntailtoja. Kiva juttu sinkkukavereille muuten, huomaa ettei paljon alun perinkään arvostettu... Ilmeisen huonoitsetuntoinen nainen siis. (Eri asia sitten on jos esim. on jo lapsia ja äidillä ei ole koskaan samaa mahdollisuutta, tai jos perheen / pariskunnan yhteiset rahat ovat tiukilla.) [/quote] No onneksi niitä ystävyyssuhteita voi ylläpitää ilman että pitää lähteä viikoksi etelään ;) [/quote] Niin? No mutta miksei saisi lähteä myös sinne etelään jos talous sen sallii? [/quote] Miksi pitäisi mennä jos ei halua? Vapaa-aika muutenkin kortilla niin kyllä ne reissut halutaan tehdä perheen kanssa. [/quote] Jaa siis minä luulin että kyse oli siitä että mies haluaa lähteä mutta nainen yrittää estää... [/quote] Oikeesti aika harva mies varmaan hinkuaa jätkien kanssa etelään. Siis näistä tavallisista perheenisistä kun puhutaan. Eikä vaimo voi estää miestä lähtemästä reissuun koska se oikeasti haluaa mennä, aikuinen ihminen kyseessä. ..
[/quote]
Mutta ketjun idea oli luonnehtia että millainen nainen ei ymmärrä miesten jätkäreissuja etelään, eikä niistä miehistä jotka sellaiseen eivät edes halua. Minä ainakin oletin että silloin keskustellaan niistä miehistä, jotka haluavat lähteä jätkäporukalla etelään, janiistä naisista, jotka eivät haluaisi että mies näin tekee.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:34"]
Millainen mies haluaa jätkäporukalla etelään?
[/quote]
Normaali? Ainakin sellainen joka kokee, että elämä ei ole ohi kolmekymppisenä eikä edes nelikymppisenä.