Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen ei ymmärrä miesten jätkäreissuja etelään?

Vierailija
11.06.2015 |

Siis estää niitä, luulee (tietävänsä), että siellä pannaan kaikkea mikä liikkuu tai ei ylipäätään tajua mitä miehet siellä tekevät? Ei näe muita vaihtoehtoja kuin museoiden katselun ja sikamaisen pettämisen ja panemisen?

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää aihe käsitelty tällä viikolla jo? NEEEXTT!!!

Vierailija
2/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma. En toki itsekään ymmärrä, jos on lapsia, eikä homma ole vastavuoroista, tai mies rilluttelee lomalla koko perheen rahat. Jos kuitenkin raha-asiat on kunnossa, ja vaimokin saa mennä, niin omistushalua ja ja epävarmuuttahan se on, jos ei toista päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:37"]

[/quote]

Ei. Edellisessä ketjussa tuli ilmi, että suuri osa naisista EI TAJUA MITÄ MIEHET VOIVAT TEHDÄ ULKOMAILLA MUUTA KUIN PANNA MUITA NAISIA.

Haluan tietää mitä noiden "naisten" päässä juoksee vai juokseeko mitään.

Vierailija
4/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:46"]

[/quote]

Ei. Edellisessä ketjussa tuli ilmi, että suuri osa naisista EI TAJUA MITÄ MIEHET VOIVAT TEHDÄ ULKOMAILLA MUUTA KUIN PANNA MUITA NAISIA.

[/quote]Tyttöjen reissu etelään = seksiloma, joten he ajattelevat miesten reissulla olevan sama tarkoitus.

Vierailija
5/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on fiksumpia kuin sä jota mies vedättää 1-0!

Vierailija
6/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No jaa, täällä on myös säännöllisesti keskusteluja joissa miehet ilkkuvat naisia näiden hyväuskoisuudesta ja ilmoittavat, että eihän tervettä miestä tietenkään mikään muu kiinnosta kuin vieras reikä. Että kumpaa propagandaa tässä nyt pitäisi uskoa?

Vierailija
7/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:48"]

[/quote]

[/quote]Tyttöjen reissu etelään = seksiloma, joten he ajattelevat miesten reissulla olevan sama tarkoitus.

[/quote]

Itse en usko, että kovin iso osa perhelliisistä naista lomillaan pettävät ainakaan suunnitellusti. Totuus on, että naiset pettää yhtä paljon, mutta ainakin itse miehenä teen ulkomailla paljonkin erilaisia asioita mitkä EI LIITY naisten pilluihin. Uskoisin, että näin tekee moni nainenkin. Mutta täällä palstalla ilmeisesti suurin osa on niin WT-porukkaa että miehet ei tajua mistään muusta kuin pillun hajusta ja naiset koittaa estää miehiään pettämästä pitämällä ne väkisin kotona.

Vierailija
8/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä saan ihan itse päättää mitä ymmärrän ja mitä en. Meidän perheessä on talous aika tiukoilla, joten ei todellakaan riittäisi ymmärrys.

Vierailija
9/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:50"]

[/quote]

[/quote]

No jaa, täällä on myös säännöllisesti keskusteluja joissa miehet ilkkuvat naisia näiden hyväuskoisuudesta ja ilmoittavat, että eihän tervettä miestä tietenkään mikään muu kiinnosta kuin vieras reikä. Että kumpaa propagandaa tässä nyt pitäisi uskoa?

[/quote]

Tervettä miestä kiinnostaa reikä. Tekeekö se pettäjän? Pitäisikö miestä estää menemästä jätkälomille jos mies tunnustaa haluavansa pillua ja seksiä?

Kääntäen, jos nainen myöntää nauttivansa panemisesta ja kullista muutenkin, pitääkö häntä estää menemästä paikkoihin joissa on miehiä?

Vierailija
10/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemisesta ja pettämisestä en tiedä, mutta otsikkoon vastaisin, että sellainen nainen, joka ei ymmärrä kännäämistä ja jonka mielestä rahat ovat tiukilla.

Vierailija
12/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä jauhat vielä tätä samaa :O No, mun mies ei edelleenkään halua "jätkäporukalla etelään".

Vierailija
13/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies haluaa jätkäporukalla etelään?

Vierailija
14/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies haluaa tuollaisille reissuille?

Vierailija
15/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos mies ei halua lähteä ilman vaimoa mihinkään? Jos mies ei halua mihinkään ryyppyreissuille? Ei hän käytä alkoholia humaltumiseen. Yleensä reissumme ovat ystäväpariskuntien kanssa.

Vierailija
16/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:33"]

Ai sä jauhat vielä tätä samaa :O No, mun mies ei edelleenkään halua "jätkäporukalla etelään".

[/quote]

Kuten ei monen muunkaan "halua" :D Ainut syy on se, että eivät jaksa kuunnella sitä kitinää ja marttyyrointia sekä elää pillun puutteessa mikä tuosta aiheutuisi kun vaimo olisi "hylätty" viikoksi :D

Säälin niitä miehiä joiden vaimot ovat kovin tiukkiksia eikä tollainen "sovi perheelliselle". Tekee ihanaa olla omalla lomalla välillä :)

Vierailija
17/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tähän, ei hän ole koskaan halunnut mihinkään "jätkäporukalla". Mitä sekin tarkoittaa ja millainen mies kulkee jossain "jätkäporukoissa"? =)

Vierailija
18/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa se nuoruus elää ennenkuin alkaa perhettä perustamaan niin ei tarvitse kitistä jos vaimo ei pidä ajatuksesta että itse jää hoitamaan huushollia kun äijä ottaa arjesta lomaa jätkäporukalla.

Vierailija
19/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:33"]

[/quote]

Kuten ei monen muunkaan "halua" :D Ainut syy on se, että eivät jaksa kuunnella sitä kitinää ja marttyyrointia sekä elää pillun puutteessa mikä tuosta aiheutuisi kun vaimo olisi "hylätty" viikoksi :D

Säälin niitä miehiä joiden vaimot ovat kovin tiukkiksia eikä tollainen "sovi perheelliselle". Tekee ihanaa olla omalla lomalla välillä :)
[/quote]

Aika väsynyt provo. Yritä edes.

Vierailija
20/107 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:37"]

[/quote]

[/quote]

No eipä ole edes ehdottanut moista, enkä tiedä keitä siihen "jätkäporukkaan" kuuluisi edes. Työmatkoilla käy, mutta kyllä lomat haluaa viettää minun kanssa.