Onko sopivaa tarjota naiselle kotitreffeillä 200 grammaa makaronilaatikkoa?
Olen tosissani enkä nyt provoile mutta minulla on pieni vuoka johon mahtuu 400 grammaa makaronilaatikkoa eli 200 grammaa per nenä. Salaattia siihen siivuun ja juomana vesi tai rasvaton maito. Söisitkö maittavasti?
Aikuinen mies
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tarjoa hänelle 300g ja syö itse vähemmän. Sitä arvostaisin.
Lihavat naiset syövät kerralla enemmän kuin 200 grammaa? Aikuinen mies
Aikuisen normaali annos on se n. 300 g. Jos haluat anorektikon niin miksi edes mietit ruokapuolta? Älä tarjoa mitään.
- Ex-syömishäiriöinen
Pienen vuoan takia johon mahtuu kokkaamaan 400 grammaa 200g per nenä ja lisäksi on salaattia, leipää ja ruokajuoma jälkiruoan kanssa. Aikuinen mies
No ei tuo hiilihydraattimömmö ainakaan kauaa nälkää pidä, joten toivottavasti lähtee nopeasti kotiin. Jos et alkoholia halua tarjota/juoda niin tekisin kuitenkin jotain alkoholittomia drinkkejä. Alkuruoaki joku kevyt keitto ja pääruoaksi lihaa ja salaattia. Jälkiruoaksi joku lasiin tehtävä mousse ja jotain suolaista sekä makeaa tarjoiltavaa koko illaksi joihinkin kulhoihin.
Taitaa olla makuukamarihommat samaa makaronilaatikkotasoa.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiselta mieheltä saa roiskeläpän juhla-ateriaksi syntymäpäivänä.
Omakohtainen kokemus? En tarjoile eineksiä koskaan ja juhlapäivänä on syytä mennä ravintolaan. Aikuinen mies
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene suoraan asiaan, mitä muuta hyvää tarjottavaa sulla on esim. makuuhuoneessa? Ole kuin Aikuinen Mies isolla M:llä.
Mutta Ap on mielummin makaroni pienellä m:llä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omakohtainen kokemus? En tarjoile eineksiä koskaan ja juhlapäivänä on syytä mennä ravintolaan. Aikuinen mies
Et ole tainnut koskaan seurustella kenenkään kanssa?
Siis miksi AP haluat tehdä juuri makaronilaatikkoa? Onko rahakysymys vai etkö arvosta naista?
Ei ole sopivaa. Olen kotona tottunut syömään 250g makaronilaatikkoa kerralla, joten en sen vähempää ala syömään kotitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei taida olla juhlapäivänä enää naista jos meinaat makaronilaatikolla ja siskonmakkarakeitolla tehdä vaikutuksen.
Osta leipää ja jälkiruokaa. Ja muista iltapala sekä aamukahvi. Jugurttia, lisää salaattia, mysliä, mehua.
Naposteltavaa leffaa katsoessa tai jutellessa. Puna- tai valkoviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin syödä einesmakaronilaatikon puolikkaasi mutta pillua et saisi.
Aika tylyä, minkä takia?
Mitähän olisi odotettavissa jos olisimme naimisissa? Makaronilaatikkoa hääpäivänä? Kertoo jotain miehen tyylitajustakin. Joku taso täytyy naisella olla. Tuollaiselta mieheltä saa lahjaksi vain kattiloita. Ei paljon kiihota mama's boy. Makaronilaatikkoon piti vissiin kysyä äidiltä resepti.
En ole mammanpoika mutta sulla näyttää olevan kokemusta sellaisista. Hääpäivänä ei olisi tarjolla makaronilaatikkoa vaan laadukkaampaa ruokaa ja lahjaksi en ole antanut kattiloita. Minulla on oma salainen bravuuriresepti makaronilaatikolle. Aikuinen mies
Vierailija kirjoitti:
Osta leipää ja jälkiruokaa. Ja muista iltapala sekä aamukahvi. Jugurttia, lisää salaattia, mysliä, mehua.
Naposteltavaa leffaa katsoessa tai jutellessa. Puna- tai valkoviiniä.
Alkoa en tarjoile kun en sitä juo eikä nainen jää luokseni yöksi. Aikuinen mies
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi AP haluat tehdä juuri makaronilaatikkoa? Onko rahakysymys vai etkö arvosta naista?
Ei ole rahasta kiinni mutta minulla on oma salainen bravuuriresepti. Aikuinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut koskaan seurustella kenenkään kanssa?
Erosin marraskuussa 2017 ja elämä että ero vei voimavaroja koota elämä uudestaan mutta nyt on hyvä nainen tulossa kotitreffeille. Aikuinen mies
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla makuukamarihommat samaa makaronilaatikkotasoa.
Miten makaronilaatikko liittyy makkariin? Makaatko kaikkien miesten kanssa? Aikuinen mies
Vierailija kirjoitti:
Hääpäivänä varmaan muistetaan vaimoa ässäarvalla.
Omakohtainen kokemus? En osta arpoja lahjaksi. Aikuinen mies
Enemmän pitää panostaa ja liehitellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin syödä makaronilaatikkoa, kunhan et luule, että jaksan syödä 200 grammaa.
Totta. Tarvitset sen parin minuutin tauon ja sitten taas uppoaa 200 grammaa. Taas tauko, taas se 200 grammaa lisää. Tätä pystyt jatkamaan iltaan saakka ;)
Ratkaisu: Tee ensin 400g ja kun se on valmis kippaa se lautaselle ja sitten tee toinen 400g jonka tarjoilet uunilämpimänä, mutta laitat heti sen aiemmin tehdyn siihen samaan vuokaan ja uuniin lämpenemään. Kun se eka 200g, maito juotu ja salaatti on syöty niin sinulla on uunissa uusi lämmin satsi siltä varalta että nainen haluaisi lisää. Voisit vielä kehaista että tästä talosta ei makaronilaatikko syömällä lopu!
T: Insinööri (ratkon ongelmia työkseni)
Tarjoa mieluummin kilon pätkä jätkänmakkaraa.
Sulla ei taida olla rahaa tarjota mitään. Aikuinen nainen.