Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

32v Tinder-mies sanoi haluavansa joskus lapsia, jotta suku ei sammuisi

03.02.2022 |

Mitä mieltä olette yllä olevasta Tinder-miehen kommentista.?

Tosiaan siis matchasin 32v lapsettoman miehen kanssa ja kun tuli vaan puheeksi, niin hän sanoi, että hän etsii lapsetonta naista, jonka kanssa ”voisi aloittaa puhtaalta pöydältä”, eli että naisella ei saa olla lapsia ennestään. Hän sanoi haluavansa joskus hommata lapsia, jotta ”suku ei sammuisi”, kun hänellä on 5v vanhempi isosisko, joka on päättänyt olla hankkimatta lapsia.

Mietin vaan., että mun mielestä tuo on outo perustelu. Eikö lapsia yleensä hankita siksi, koska pitää lapsista ja kaipaa lapsiperhearkea? Motivoiko tuo perustelu sitten kun on uhmaikäinen taapero, joka kiristää hermoja eikä saa nukutuksi?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, en miettisi tuota noin kirjaimellisesti.  Mies haluaa lapsen ja tuo on jonkin sortin perustelu sille. Suvunjatkamistahan se on ja paljon muuta siihen päälle.  Haluatko siis itse lapsia ? Mikäli et, kannattaa varmaan siirtyä seuraavaan.

Vierailija
22/41 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Nyt mä luin miehen viestin uudestaan, ja hän siis kirjoitti "olen suvun ainut poikalapsi, joten olen päättänyt, että joskus hommaisin lapsia, kun 5v vanhempi isosiskonikaan ei ole lapsia hankkimassa".

Siis hän haluaa lapsen siksi, koska on sukunsa ainut poikalapsi?! Mitä vit * tua?

Öö, no eikös tuo nyt ole ihan looginen juttu kuten mies sanoi, niin suku sammuu kun on ainoa sukunsa ainoa poikalapsi. Vaikken nyt kovin järkevänä pidä jos se on ainoa motiivi. Ehkä oli joku heitto vaan?

Terv. Myös sukunsa "ainoa toivo" m29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun kannata olla noin kriittinen yhden kommentin vuoksi!!! Hän toivoo saavansa oman perheen. Eikä välttämättä isäpuolen roolia. Hyvähän se on että sanoo suoraan minkälaiset olisivat tulevaisuuden haaveet. Ehkä vielä löytää etsimänsä naisen.

Vierailija
24/41 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän vauva hankitaan että nainen saa mitä haluaa. Mies on sitten sika jos hänelläkin on syy haluta lasta.

25/41 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

26/41 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä, miten nykypäivänäkin miehet eivät tunnu ymmärtävän, että naisen hedelmällisyys alkaa laskea 30-vuotiaana ja suorastaan heikkenee selvästi 35-vuotiaana.

Eräskin 30-vuotias treffikumppanien sanoi minulle, että ei hän stressaa lapsien hankinnasta, että kyllä hän uskoo voivansa hankkia lapsia vielä 40-50-vuotiaanakin. Eikä yhtään mietitytä, että miten jaksaa vauvan hoitoa ja pikkulapsiarkea sen ikäisenä?

Vierailija
27/41 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on ainoa syy niin ei hyvä. Tavallaan ymmärrän perusteluna mutta jos ei muuten halua.. Ja tuon ikäisellä se joskus ei voi olla enää kauhean pitkä, jos oikeasti lapsen haluaa.

Jos olisi oikeasti lapsista pitävä ei haittaisi naisen lapset, vaikka ensi sijaisesti etsisi lapsetonta.

Vierailija
28/41 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vaan sanonta, ettekö nyt ymmärrä.

Ja sehän on ihan fiksu mies kun ei halua sekaantua mihinkään uusperhekuvioihin ja alkaa kustantamaan muuta kuin omien lasten elintasoa. Olen nainen enkä minäkään ottais sellaista miestä jolla on lapsia jonkun muun/ muiden kanssa. Yh-äidit nyt itkee kun ei löydy elättäjää.

Vierailija
29/41 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli yksi syy, miksi minäkin olen lapsia hankkinut. Se on ihan normaalia. Toki rakastuin vauvoihin ihan hurjasti. Ei lapsista kuitenkaan välttämättä etukäteen osaa tykätä, nuorena toisten lapset tuntuivat vain ärsyttäviltä. Olin vain päättänyt, että teen parhaani lastenhoidossa.

Pariutuminen on kovin hidasta ja vaikeaa, jos ylianalysoit kaiken, mitä toinen sattuu kirjoittamaan.

N45

Vierailija
30/41 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään Suomessa. Ei täällä yksinhuoltajat mitään elättäjää kaipaa ja se naisjoukko, joka miehissä roikkuu rahan takia alkaa olla jo häviävän pieni.

Nainen kun pärjää täällä taloudellisesti ihan yhtä hyvin kuin mieskin, jos vain yksinkertaisesti haluaa.

Aina löytyy tietenkin niitä naisia, joista ei ole muuhun kuin lasten tekoon. He sitten yleensä löytyvätkin lopulta jonkun vanhan (raha)ukon käsipuolesta.

Mies, joka siirtää lapsentekoa myöhemmälle iälle on mies, joka ei ole nähnyt mitä on oikea isyys. Kuvittelee vain todella, että pelkkä siittäminen on hänen osuutensa.

Kuka nainen yleensä päästää kohtuunsa kasvamaan yli 50v ukon eritteitä.

Vierailija
31/41 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppisenä on hyvä vielä kapinoida mutta viiskymppisenä jo lapsettomuus jo alkaa ilkeästi muistuttaa olemassaolostaan ja nopeaan jo huoli omasta vanhuudestaan.

Vierailija
32/41 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se motivoi kasvattamaan siitä kunnon ihmisen jos se on sitten niin tärkeän suvun edustaja?

Onko mieheni suku nyt sammumassa kun lapsella on minun sukunimi? En ihan ymmärrä tätä suvunjatkamiskonseptia.

Vierailija
33/41 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Nyt mä luin miehen viestin uudestaan, ja hän siis kirjoitti "olen suvun ainut poikalapsi, joten olen päättänyt, että joskus hommaisin lapsia, kun 5v vanhempi isosiskonikaan ei ole lapsia hankkimassa".

Siis hän haluaa lapsen siksi, koska on sukunsa ainut poikalapsi?! Mitä vit * tua?

Öö, no eikös tuo nyt ole ihan looginen juttu kuten mies sanoi, niin suku sammuu kun on ainoa sukunsa ainoa poikalapsi. Vaikken nyt kovin järkevänä pidä jos se on ainoa motiivi. Ehkä oli joku heitto vaan?

Ai naiset ei jatka sukua? Ihan kamala ajatusmaailma, minä juoksisin ja lujaa. Entä jos lapset onkin tyttöjä eikä sitten kelpaa, kun tyttöjä/naisia ei kerran lasketa?

Vierailija
34/41 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli yksi syy, miksi minäkin olen lapsia hankkinut. Se on ihan normaalia. Toki rakastuin vauvoihin ihan hurjasti. Ei lapsista kuitenkaan välttämättä etukäteen osaa tykätä, nuorena toisten lapset tuntuivat vain ärsyttäviltä. Olin vain päättänyt, että teen parhaani lastenhoidossa.

Pariutuminen on kovin hidasta ja vaikeaa, jos ylianalysoit kaiken, mitä toinen sattuu kirjoittamaan.

N45

Mutta sinähän et nimenomaan ole jatkanut sukua, koska olet väärää sukupuolta.

Vierailija
35/41 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on relevantti tarinaan toi ikä? Onhan sillä rutkasti aikaa vielä, toisin kun tuon ikäisellä naisella.

Vierailija
36/41 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Ai naiset ei jatka sukua? Ihan kamala ajatusmaailma, minä juoksisin ja lujaa. Entä jos lapset onkin tyttöjä eikä sitten kelpaa, kun tyttöjä/naisia ei kerran lasketa?

Apn tindermies ei ole tuota mieltä kun puhui siskonsa lapsettomuudesta.

En ottaisi vakavasti tuota, ehkä se oli vain joku keksitty perustelu miksi haluaa lapsia jos siitä aiheesta tuli puhe.

Ei minunkaan miehellä ollut mitään kokemusta lapsista ennen kuin se tuli joten turha alkaa vatvomaan myöskään ymmärtääkö se heittoaan ja mitä lapsiperhearki on vai ei.

Vierailija
37/41 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun suku tasan jatkuu, vaikka nainen olen. Ja ihan oikeasti ei ole isän puolelta ketään elossa. Siis lähisuvussa, varmaan ukin sisarusten jälkeläisiä on. Ja minä olin kyllä äitini nimellä, tosin sillä ei varmaan väliä kun kummankin nimi on yleinen, toinen top5 listalla.

Vierailija
38/41 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse. Mies on luonut mielessään valmiin tarinan, ja etsii nyt tarinansa roolihahmoksi naista. Jotain naista, joka vaan sopii hänen määrittelemäänsä muottiin, jotta mies saa toteutettua haaveensa eli elättyä tarinan loppuun saakka haluamallaan tavalla. Ei halua aidosti sinua, vaan ottaa sinut vaan hyötyäkseen sinusta. Hyi helvetti mikä mies.

Vierailija
39/41 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on relevantti tarinaan toi ikä? Onhan sillä rutkasti aikaa vielä, toisin kun tuon ikäisellä naisella.

Idiootti. Sekä naisella että miehillä paras aika lisääntymiseen on alle 40-vuotiaana. Silloin molemmilla on vielä hyvät mahdollisuudet saada lapsia.

Vierailija
40/41 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Olisit sanonut, että sinä olet päättänyt jo aikoja sitten, että lapsesi saavat sinun sukunimesi. Siitä olisit nähnyt, haluaako mies oikeasti lapsen vai onko hänelle oma sukunimi tärkeämpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä