minkä v**** takia miesten pitää...
Istua paskalla yli puoli tuntia?! Sinne pönttöön paskannetaan, se siitä. Ei voi kestää niin kauan!
Kommentit (34)
Mun mies ottaa aina kännykkänsä mukaan vessaan :D Ei onneksi mene kuin puoli tuntia.
Tottakai ne istuu siellä paskalla sen puol tunta kun saavat olla sen puol tuntia ihan rauhassa ilman, että se nalkuttava akka on ihan vieressä valittamassa.
..aina mun pitää PASKOA...
Lauletaan Pertti Kurikan Nimipäivien sävelellä
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 03:02"]
Mun mies ottaa aina kännykkänsä mukaan vessaan :D Ei onneksi mene kuin puoli tuntia.
[/quote]
Hyi, kakkapöpökännykkä!
Täysistunto on parisuhteessa elävälle miehelle ainoa mahdollisuus rauhoittua omissa oloissaan.
Aku Ankka tai Tekniikan Maailma mukaan, niin asetelma on täydellinen.
Teini-ikäisten poikien kirjallisuutta taas on Anttilan luettelo, eikä siitä kannata tehdä numeroa ;)
Teet huonoa ruokaa, jolloin paska ei tule kunnolla. Laita enemmän kuitua, niin ei tarvitse tuskailla puolta päivää.
Ei muuten ole terveellistä istua pöntöllä pitkiä aikoja, siitä voi tulla peräpukamia!
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:38"]Ja miten se on aloittajalta pois? Kellokorttiko miehelläsi on kakkaamiseen?
[/quote]
Ainakin jos taloudessa on vain yksi vessa, pöntöllä jumittamisesta voi ihan oikeasti muodostua ongelma. Täällähän oli joskus ketju tuollaisista miehistä. Siellä yksi mamma kertoi, että oli lasten nähden ripuloinut kattilaan, kun mies oli ihan turhan tähden jumittanut vessassa.
Mäkin istun puoli tuntia ja luen samalla Aamulehden. En voi käsittää ämmiä jotkä KIELTÄÄ lehden viemisen paskahuussiin. Jotain rajaa! Kai sitä nyt yhdessä saatanan kopissa saa tehdä mitä lystää ja niin kauan kuin lystää. Perkeleen natsivaimot, pilaatte meidän kaikkien maineen. N45.
Antakaa niitten miesten paskoa rauhassa, herranjumala! :D
Mitä jos mies tulis kolkuttelee oveen kun itse istut täysistunnolla..tai meikkaat!
Ku sä vitun äpärä et tajua antaa sitä pillua päivittäin niin ukkos joutuu runkkaamaan joka vitun vessareissu!
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:23"]Useempi akkari lukematta
[/quote]
minä olen nalkuttajana kieltänyt lehtien viemisen vessaan. Toisaalta olen kyllä ehkä pihtaillut liikaa, ja mies runkkasi? Siellä kyllä haisi paska. Ja hammastahna.
ap
[/quote]
Hymyilin ääneen :D