Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä v**** takia miesten pitää...

Vierailija
10.06.2015 |

Istua paskalla yli puoli tuntia?! Sinne pönttöön paskannetaan, se siitä. Ei voi kestää niin kauan!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useempi akkari lukematta

Vierailija
2/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:23"]Useempi akkari lukematta
[/quote]
minä olen nalkuttajana kieltänyt lehtien viemisen vessaan. Toisaalta olen kyllä ehkä pihtaillut liikaa, ja mies runkkasi? Siellä kyllä haisi paska. Ja hammastahna.
ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vitussa naisten pitää pyöriä kaupassa koko päivä ja tulla vielä takaisin ostamatta mitään? Sinne kauppaan mennään, katsotaan mikä sopii käyttötarkoitukseen ja on halpa, ostetaan se ja ajetaan himaan.

Vierailija
4/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se pakenee pirttihirmua siihen ainoaan tilaan kämpässä, jossa ei tarvitse kokea syyllisyyttä sukupuolielimestään ? Onnistuu se nalkutus tietenkin oven läpikin?

Vierailija
5/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:23"]Useempi akkari lukematta [/quote] minä olen nalkuttajana kieltänyt lehtien viemisen vessaan. Toisaalta olen kyllä ehkä pihtaillut liikaa, ja mies runkkasi? Siellä kyllä haisi paska. Ja hammastahna. ap

[/quote]

Kirjoitus ei ole uskottava, koska ei kukaan kiellä lehtien viemistä vessaan, eikä kukaan ainakaan tottelisi. Ei voi olla olemassa yhtään järkevää syytä kieltää.

Vierailija
6/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä käy ap:n miestä kateeksi. Emäntä kellottaa paskalla käynnitkin ja huutelee ärräpäitä vessan oven läpi. Varsinainen kersantti Karoliina.

Vierailija
7/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten se on aloittajalta pois? Kellokorttiko miehelläsi on kakkaamiseen?

Vierailija
8/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa on kivaa 

t. nainen

Vierailija
9/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:38"]

[/quote]

Päivän kotityöt kesken ja ukko lähtee muka paskalle...

Vierailija
10/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaa muualla av-palstaa lukea, kuin vessassa lukon takana puhelimella. M32v

Vierailija
11/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:45"]

[/quote]

[/quote]

No herranjumala kai ne kotityöt odottaa sen aikaa :D Rentoudu vähän, ei elämä ole noin vakavaa.

Vierailija
12/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:50"]

[/quote]

[/quote]

No herranjumala kai ne kotityöt odottaa sen aikaa :D Rentoudu vähän, ei elämä ole noin vakavaa.

[/quote]

Jos istuu puoli tuntia pytyllä, niin ei ehdi tekemään kaikkia ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
13/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen tosissaan otettiin joka sana :D mulla oli kauhea kusihätä ja oli pakko valittaa :D ja kyllä, olen kieltänyt lehtien viemisen vessaan. Minusta se on oksettavaa pitää niitä siellä. Samoin olen kieltänyt lapsilta lelujen viemisen lukuunottamatta poikkeustapauksia. En nalkuttanut oven vieressä, vaan olin makkarissa odottamassa avlla. Mies on taas paskalla. Se käy vähintään 4 kertaa päivässä puolen tunnin ajan, eikä mua vituta siinä mikään niin ihmeellisesti. En vaan ymmärrä mikä siinä pöntöllä istumisessa on niin helvetin hauskaa, että pitää hidastella.

Vierailija
14/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:04"]Kauheen tosissaan otettiin joka sana :D mulla oli kauhea kusihätä ja oli pakko valittaa :D ja kyllä, olen kieltänyt lehtien viemisen vessaan. Minusta se on oksettavaa pitää niitä siellä. Samoin olen kieltänyt lapsilta lelujen viemisen lukuunottamatta poikkeustapauksia. En nalkuttanut oven vieressä, vaan olin makkarissa odottamassa avlla. Mies on taas paskalla. Se käy vähintään 4 kertaa päivässä puolen tunnin ajan, eikä mua vituta siinä mikään niin ihmeellisesti. En vaan ymmärrä mikä siinä pöntöllä istumisessa on niin helvetin hauskaa, että pitää hidastella.
[/quote]
t ap

Vierailija
15/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä sama tilanne. Istuu paskalla 30-45 minuuttia. Joskus vie sinne lehden tai kirjan sijasta v***u käsipelikonsolin! Istuu pöntöllä ja pelaa jotain autopeliä. Hidas suoli tai jotain...

Vierailija
17/34 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-D mitäääää... Näkeekö joku tämmösestä ihan totta vaivaa. Kyl on pienet murheet :D

Vierailija
18/34 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

"Muka paskalle" :DDDDD ei kai se nyt feikkaa....?

Vierailija
19/34 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:23"]Useempi akkari lukematta [/quote] minä olen nalkuttajana kieltänyt lehtien viemisen vessaan. Toisaalta olen kyllä ehkä pihtaillut liikaa, ja mies runkkasi? Siellä kyllä haisi paska. Ja hammastahna. ap

[/quote]

Kirjoitus ei ole uskottava, koska ei kukaan kiellä lehtien viemistä vessaan, eikä kukaan ainakaan tottelisi. Ei voi olla olemassa yhtään järkevää syytä kieltää.

[/quote]

Järkevä syy on että lehdet ei tahriinnu paskasta.

Vierailija
20/34 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteltiin aiheesta miehen kanssa ja tässä olis teoria: Miehet kiihottuvat eturauhasen stimuloinnista ja saavat mielihyvää paskalla käymisestä. Tätä naisten on vaikea käsittää kun ei vaan itse nauti paskomisesta, itsekin olen aina ihmetellyt että mitä ne miehet tekee siellä vessassa niin helvetin kauan, keskittyisivät siihen paskomiseen niin menis 5 minuuttia :D Miehet ei puolestaan tajua ettei naiset koe tuota herkkää hetkeä samalla tavalla ja pitävät 2 tunnin vessareissuista huomauttavia naisia nalkuttavina akkoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan