Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen henkisesti loppu.

Vierailija
10.06.2015 |

Olen kokonaan eristäytynyt kavereistani, en jaksaisi nousta sängystä, ainut syy nousta ylös sängystä on poikaystävä ja bändi. Itsetuhoiset ajatukset pyörii päässä, ja haluan vaan vajota maan alle. Hyvät yö unet ei tätä paranna, sekin on kokeiltu. Menneisyyden käsittelemättömät asiat, ja äidin jatkuva ongelmieni vähättely on aiheuttanut sen että en kehtaa/halua/uskalla puhua asioistani. Minua kiusattiin paljon kun olin nuorempi, ja äiti sanoi aina "älä välitä". Nyt minusta tuntuu että äiti ei vieläkään ymmärrä. En uskalla/halua puhua asioista koska tunnen siitä syyllisyyttä. Tunnen syyllisyyttä siitä että "välitän", koska minullehan on aina sanottu "älä välitä". En halua nousta ylös sängystä, mutta jotenkin poikaystävän ja bändin takia minä vaan joka aamu nousen ylös. Olen sanonut äitille, joka sanoi että "masennus on kuin flunssa, se lähtee lepäämällä." Niin varmaan. Tämä on ollut tälläistä jo yli vuoden, ja pahenee vaan. En tiedä miten selviän 9 luokasta. Viime lukuvuonnakin oli _267 tuntia_ poissaoloja, koska en jaksa nousta ylös aamulla. En vaan saa itseäni terapiaan, eikä psykologista ollut mitään apua. Ahdistaa puhua kellekkään, koska olen tottunut siihen että pitää olla välittämättä. Milloin tämä kaikki loppuu? Poikaystävä tietää itsetuhoisuudesta, koska on nähnyt arpia käsissä. Äitillekin _kerroin_, mutta ei se sanonut mitään. En jaksa kohta enää. Täällä voin anonyymisti avautua, joten kerron menneisyydestäni:

Olin 8v, kun enoni sanoi "varohan ettei tuohon tule rullaa" ja puristi mahani ihoa. Kun olin 4-5v serkkupoikani tunki sormensa minun "sinne", en ymmärtänyt sitä silloin mutta nykyään asia mietityttää. Kun olin 10v äitini kertoi että kotona oleva iskä ei ole biologinen isäni, vaan biologinen isäni on väkivaltainen alkoholisti, JOTA LUULIN KUMMIKSENI.
Minua kiusattiin ja syrjittiin paljon, en uskaltanut olla oma itseni. Toinen serkkuni laittoi kaiken aina minun syyksi, ja sain huudot niskaani. Tuossa muutamia juttuja.

Mitä minä enää voin tehdä?
T.15v

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisit jonkun turvallisen aikuisen kuuntelevan ongelmiasi, mutta kukahan se voisi olla? Voi että, jos voisin; halaisin sinua lujasti ja valaisin uskoa siihen, että kaikki järjestyy vielä, siihen menee aikaa ja voimia, mutta pystyt siihen! T. Palstatäti

Vierailija
22/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:47"]Sulle on tapahtunut kurjia juttuja, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Kokeile kirjoittamista, eli kirjoita tunteitasi ja pahaa mieltäsi paperille, anna tajunnan virrata.. Tuo ikä on myös vaikea, itselläni oli tosi vaikeaa teininä sietää itseäni ja oli henkisesti paha olla. Mutta aikustuessa elämä helpottuu tosi paljon, itse pystyin nuoruuden traumat tietoisesti käsittelemään n. 25-vuotiaana, sen jälkeen elämä on helpottanut kovasti ja olen tasapainoinen ja elämääni tyytyväinen kolmikymppinen. Usko vaan, että elämä kantaa ja tulee parempia aikoja. Ala unelmoida ja toteuttaa unelmia :)
[/quote]

Pyysin jo äitiä soittamaan terveyskeskukseen, mutta ei soittanut.
Ap
[/quote]

Soitat sinne itse. Huomenna soitat tai pyydät poikaystävän soittamaan. Täällä ruudun takana kirjoittaa tuleva lääkäri, joka itsekin käynyt vaikeita aikoja läpi. Tosiasia on nyt se, että sinä tarvitset ulkopuolista apua. Pahan masennukseen ei kirjoittelu auta. Tarvitset jonkun asiantuntevan, joka kuuntelee. Mistä päin asut - varaan sinulle vaikka itse ajan jos olet jostain täältä läheltä.
[/quote]

Pikku paikkakunnalta olen. En voi vielä huomenna varata, koska menen kotiin vasta perjantaina. Nyt olen mummolassa, ja kohta lukittaudun varmaan suihkuhuoneeseen että saisin olla yksin. Ahdistaa olla täällä, mutta koska koulussani ysiluokalle menevät suorittaa viikon mittaisen tetin kesällä, niin joudun olemaan mummolassa vielä 2 päivää tetin takia.
Ap
[/quote]

Ymmärtäisikö mummosi eli voisiko häneltä pyytää apua? Soita tosiaan heti perjantaina. Annan vinkiksi ihan näin omana näkökulmana, että voi olla että joudut liioittelemaan oireitasi tai kerto ainakin ihan täysin suoraan tilanteesi. Kerro juuri tämä, että olet aivan loppu etkä enää jaksa. Kannattaa myös kertoa, ettet meinaa pysty suorittamaan koulua loppuun. Kerro suoraan ettet jaksa nousta ylös sängystä. Joskus pitää myös vaatia. Olen pahoillani, mutta kuulostaa siltä, että sinun äitisi on nyt sellainen henkilö, jolta et tule apua saamaan tässä asiassa. Tällaisia ihmisiä on paljon. Siksi sinun täytyy hakea se apu muualta. T se lääkäriopiskelija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:47"]Sulle on tapahtunut kurjia juttuja, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Kokeile kirjoittamista, eli kirjoita tunteitasi ja pahaa mieltäsi paperille, anna tajunnan virrata.. Tuo ikä on myös vaikea, itselläni oli tosi vaikeaa teininä sietää itseäni ja oli henkisesti paha olla. Mutta aikustuessa elämä helpottuu tosi paljon, itse pystyin nuoruuden traumat tietoisesti käsittelemään n. 25-vuotiaana, sen jälkeen elämä on helpottanut kovasti ja olen tasapainoinen ja elämääni tyytyväinen kolmikymppinen. Usko vaan, että elämä kantaa ja tulee parempia aikoja. Ala unelmoida ja toteuttaa unelmia :)
[/quote]

Ap
[/quote]

Soitat sinne itse. Huomenna soitat tai pyydät poikaystävän soittamaan. Täällä ruudun takana kirjoittaa tuleva lääkäri, joka itsekin käynyt vaikeita aikoja läpi. Tosiasia on nyt se, että sinä tarvitset ulkopuolista apua. Pahan masennukseen ei kirjoittelu auta. Tarvitset jonkun asiantuntevan, joka kuuntelee. Mistä päin asut - varaan sinulle vaikka itse ajan jos olet jostain täältä läheltä.
[/quote]

<3
[/quote]

Mitä tuo sydän nyt tarkoittaa?
Ap
[/quote]

Mietin samaa, en itse siis laittanut tuota. T se lekuri

Vierailija
24/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:47"]Sulle on tapahtunut kurjia juttuja, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Kokeile kirjoittamista, eli kirjoita tunteitasi ja pahaa mieltäsi paperille, anna tajunnan virrata.. Tuo ikä on myös vaikea, itselläni oli tosi vaikeaa teininä sietää itseäni ja oli henkisesti paha olla. Mutta aikustuessa elämä helpottuu tosi paljon, itse pystyin nuoruuden traumat tietoisesti käsittelemään n. 25-vuotiaana, sen jälkeen elämä on helpottanut kovasti ja olen tasapainoinen ja elämääni tyytyväinen kolmikymppinen. Usko vaan, että elämä kantaa ja tulee parempia aikoja. Ala unelmoida ja toteuttaa unelmia :)
[/quote]

Ap
[/quote]

[/quote]

Pikku paikkakunnalta olen. En voi vielä huomenna varata, koska menen kotiin vasta perjantaina. Nyt olen mummolassa, ja kohta lukittaudun varmaan suihkuhuoneeseen että saisin olla yksin. Ahdistaa olla täällä, mutta koska koulussani ysiluokalle menevät suorittaa viikon mittaisen tetin kesällä, niin joudun olemaan mummolassa vielä 2 päivää tetin takia.
Ap
[/quote]

Ymmärtäisikö mummosi eli voisiko häneltä pyytää apua? Soita tosiaan heti perjantaina. Annan vinkiksi ihan näin omana näkökulmana, että voi olla että joudut liioittelemaan oireitasi tai kerto ainakin ihan täysin suoraan tilanteesi. Kerro juuri tämä, että olet aivan loppu etkä enää jaksa. Kannattaa myös kertoa, ettet meinaa pysty suorittamaan koulua loppuun. Kerro suoraan ettet jaksa nousta ylös sängystä. Joskus pitää myös vaatia. Olen pahoillani, mutta kuulostaa siltä, että sinun äitisi on nyt sellainen henkilö, jolta et tule apua saamaan tässä asiassa. Tällaisia ihmisiä on paljon. Siksi sinun täytyy hakea se apu muualta. T se lääkäriopiskelija
[/quote]

Miksi minulla pitää olla paska äiti. Ei se edes itse tajua.
Ap

Vierailija
25/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tarvitsee päästä yksityiselle ja saada oikeaa apua. Jos ei ole rahaa niin se on voi voi ja olen pahoillani.

Vierailija
26/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:05"]Sun tarvitsee päästä yksityiselle ja saada oikeaa apua. Jos ei ole rahaa niin se on voi voi ja olen pahoillani.
[/quote]

Oletpa rohkaiseva. En ole tehty rahasta.
Ap

Vierailija
27/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen tunne, että joku toinen elämän kolhima, ja kolhuistaan selvinnyt voisi olla avuksi sinulle olkapäänä ja kuulevina korvina. Minä uskon, että löydät vielä ihmisen, josta on sinulle tukea ja apua elämässäsi. Toivoi sinulla on paljonkin, sillä olet vielä niin nuori. Mitään käytännön neuvoja en osaa antaa. En tiedä, auttoiko tämä yhtään mitään.

Vierailija
28/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:07"]

Mulla on sellainen tunne, että joku toinen elämän kolhima, ja kolhuistaan selvinnyt voisi olla avuksi sinulle olkapäänä ja kuulevina korvina. Minä uskon, että löydät vielä ihmisen, josta on sinulle tukea ja apua elämässäsi. Toivoi sinulla on paljonkin, sillä olet vielä niin nuori. Mitään käytännön neuvoja en osaa antaa. En tiedä, auttoiko tämä yhtään mitään.

[/quote]

toivoi -> toivoa

korjaus

Vierailija
29/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:47"]Sulle on tapahtunut kurjia juttuja, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Kokeile kirjoittamista, eli kirjoita tunteitasi ja pahaa mieltäsi paperille, anna tajunnan virrata.. Tuo ikä on myös vaikea, itselläni oli tosi vaikeaa teininä sietää itseäni ja oli henkisesti paha olla. Mutta aikustuessa elämä helpottuu tosi paljon, itse pystyin nuoruuden traumat tietoisesti käsittelemään n. 25-vuotiaana, sen jälkeen elämä on helpottanut kovasti ja olen tasapainoinen ja elämääni tyytyväinen kolmikymppinen. Usko vaan, että elämä kantaa ja tulee parempia aikoja. Ala unelmoida ja toteuttaa unelmia :)
[/quote]

Ap
[/quote]

[/quote]

Ap
[/quote]

[/quote]

Ap
[/quote]

Mulla on kanssa. Ei tajunnut minun ongelmani ja vähätteli niitä. Tällaisia ihmisiä on tosiaan paljon. Tekee koko hommasta vielä paljon hankalampaa ja rankempaa. Kuten laitoin, niin valitettavasti joudut itse puskamaan tätä asiaa ja avun hakemista eteen päin. Tiedän että se on rankkaa, mutta kannattaa. Elämä voi olla tiedätkö myös kivaa ja helpompaa, mutta siihe tilaan pääsy voi olla vaikeaa. Onko sulla ketään aikuista elämässäsi, jolle voisit kertoa pahasta olosta ja pyytää että auttaisi sinua? T lekuri

Vierailija
30/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei ole välttämättä "paska" ihminen, harva osaa konkreettisesti auttaa läheistä tuossa tilanteessa. Olen kerran kokenut todella kova burn outin ja masennuksen. Kävelin junaradan viertä ja mietin, että tuonne alle menen kohta. Terapian, kunnon lääkityksen, omien asioiden selvittämisen ja uskon avulla juoksen nykyään lenkillä radanviertä junan kanssa kilpaa. Olen todella onnellinen, jos minä selvisin niin selviät sinäkin. En ole erityisen vahva tai muuta, mutta otin avun vastaan. Tee sinä samoin. Tsemppiä.

Vierailija
31/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:47"]Sulle on tapahtunut kurjia juttuja, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Kokeile kirjoittamista, eli kirjoita tunteitasi ja pahaa mieltäsi paperille, anna tajunnan virrata.. Tuo ikä on myös vaikea, itselläni oli tosi vaikeaa teininä sietää itseäni ja oli henkisesti paha olla. Mutta aikustuessa elämä helpottuu tosi paljon, itse pystyin nuoruuden traumat tietoisesti käsittelemään n. 25-vuotiaana, sen jälkeen elämä on helpottanut kovasti ja olen tasapainoinen ja elämääni tyytyväinen kolmikymppinen. Usko vaan, että elämä kantaa ja tulee parempia aikoja. Ala unelmoida ja toteuttaa unelmia :) [/quote] Pyysin jo äitiä soittamaan terveyskeskukseen, mutta ei soittanut. Ap [/quote] Soitat sinne itse. Huomenna soitat tai pyydät poikaystävän soittamaan. Täällä ruudun takana kirjoittaa tuleva lääkäri, joka itsekin käynyt vaikeita aikoja läpi. Tosiasia on nyt se, että sinä tarvitset ulkopuolista apua. Pahan masennukseen ei kirjoittelu auta. Tarvitset jonkun asiantuntevan, joka kuuntelee. Mistä päin asut - varaan sinulle vaikka itse ajan jos olet jostain täältä läheltä. [/quote] Pikku paikkakunnalta olen. En voi vielä huomenna varata, koska menen kotiin vasta perjantaina. Nyt olen mummolassa, ja kohta lukittaudun varmaan suihkuhuoneeseen että saisin olla yksin. Ahdistaa olla täällä, mutta koska koulussani ysiluokalle menevät suorittaa viikon mittaisen tetin kesällä, niin joudun olemaan mummolassa vielä 2 päivää tetin takia. Ap [/quote] Ymmärtäisikö mummosi eli voisiko häneltä pyytää apua? Soita tosiaan heti perjantaina. Annan vinkiksi ihan näin omana näkökulmana, että voi olla että joudut liioittelemaan oireitasi tai kerto ainakin ihan täysin suoraan tilanteesi. Kerro juuri tämä, että olet aivan loppu etkä enää jaksa. Kannattaa myös kertoa, ettet meinaa pysty suorittamaan koulua loppuun. Kerro suoraan ettet jaksa nousta ylös sängystä. Joskus pitää myös vaatia. Olen pahoillani, mutta kuulostaa siltä, että sinun äitisi on nyt sellainen henkilö, jolta et tule apua saamaan tässä asiassa. Tällaisia ihmisiä on paljon. Siksi sinun täytyy hakea se apu muualta. T se lääkäriopiskelija [/quote] Miksi minulla pitää olla paska äiti. Ei se edes itse tajua. Ap

[/quote]

Joillakin on. Valitettavasti. Se ei ole sinun syysi, ja aikanaan sinä selviät elämästä äitisi virheistä huolimatta. Kun sinulle tulee ikää lisää, huomaat, että moni on kokenut lapsuudessaan ja nuoruudessaan vääryyksiä. Se ei ole oikein, mutta siitä huolimatta sinä voit tehdä elämästäsi ihan sinun näköisesi. Nyt sinä otat ensimmäisiä askeleitasi itsenäisessä elämässäsi. Olet rohkea!

Vierailija
32/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde reissaamaan. Tapaat uusia ihmisiä ja löydät ehkä uusia asioita.

Vierailija
33/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:47"]Sulle on tapahtunut kurjia juttuja, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Kokeile kirjoittamista, eli kirjoita tunteitasi ja pahaa mieltäsi paperille, anna tajunnan virrata.. Tuo ikä on myös vaikea, itselläni oli tosi vaikeaa teininä sietää itseäni ja oli henkisesti paha olla. Mutta aikustuessa elämä helpottuu tosi paljon, itse pystyin nuoruuden traumat tietoisesti käsittelemään n. 25-vuotiaana, sen jälkeen elämä on helpottanut kovasti ja olen tasapainoinen ja elämääni tyytyväinen kolmikymppinen. Usko vaan, että elämä kantaa ja tulee parempia aikoja. Ala unelmoida ja toteuttaa unelmia :)
[/quote]

Ap
[/quote]

[/quote]

Ap
[/quote]

[/quote]

Ap
[/quote]

Mulla on kanssa. Ei tajunnut minun ongelmani ja vähätteli niitä. Tällaisia ihmisiä on tosiaan paljon. Tekee koko hommasta vielä paljon hankalampaa ja rankempaa. Kuten laitoin, niin valitettavasti joudut itse puskamaan tätä asiaa ja avun hakemista eteen päin. Tiedän että se on rankkaa, mutta kannattaa. Elämä voi olla tiedätkö myös kivaa ja helpompaa, mutta siihe tilaan pääsy voi olla vaikeaa. Onko sulla ketään aikuista elämässäsi, jolle voisit kertoa pahasta olosta ja pyytää että auttaisi sinua? T lekuri
[/quote]

Eipä ole oikeastaan...
Ap

Vierailija
34/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:18"]Lähde reissaamaan. Tapaat uusia ihmisiä ja löydät ehkä uusia asioita.
[/quote]

En jaksa liikkua. Ei kiinnosta.
Ap

Vierailija
35/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, äitisi ei näytä ymmärtävän tilanteen vakavuutta ja sitä, että oikeasti tarvitset pikaista apua. Kuten moni jo sanoikin, niin kannattaa ottaa yhteyttä ammattiapuun, ensin vaikka terveyskeskuksen kautta. Sinä et tarvitse enää yhtään tilanteesi vähättelijää, vaan ihmisiä, jotka ottavat sinut vakavasti. Olet tosi nuori ja sulla on koko elämä edessä. Pidä huolta itsestäsi, muista, että oot ainutlaatuinen ja tärkeä.

Vierailija
36/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:20"]Ap, äitisi ei näytä ymmärtävän tilanteen vakavuutta ja sitä, että oikeasti tarvitset pikaista apua. Kuten moni jo sanoikin, niin kannattaa ottaa yhteyttä ammattiapuun, ensin vaikka terveyskeskuksen kautta. Sinä et tarvitse enää yhtään tilanteesi vähättelijää, vaan ihmisiä, jotka ottavat sinut vakavasti. Olet tosi nuori ja sulla on koko elämä edessä. Pidä huolta itsestäsi, muista, että oot ainutlaatuinen ja tärkeä.
[/quote]

No enpä usko että olen mitenkään ainutlaatuinen tai tärkeä. Yksi muiden joukossa.
Ap

Vierailija
37/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:47"]Sulle on tapahtunut kurjia juttuja, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Kokeile kirjoittamista, eli kirjoita tunteitasi ja pahaa mieltäsi paperille, anna tajunnan virrata.. Tuo ikä on myös vaikea, itselläni oli tosi vaikeaa teininä sietää itseäni ja oli henkisesti paha olla. Mutta aikustuessa elämä helpottuu tosi paljon, itse pystyin nuoruuden traumat tietoisesti käsittelemään n. 25-vuotiaana, sen jälkeen elämä on helpottanut kovasti ja olen tasapainoinen ja elämääni tyytyväinen kolmikymppinen. Usko vaan, että elämä kantaa ja tulee parempia aikoja. Ala unelmoida ja toteuttaa unelmia :)
[/quote]

Ap
[/quote]

[/quote]

<3
[/quote]

Mitä tuo sydän nyt tarkoittaa?
Ap
[/quote]

Mietin samaa, en itse siis laittanut tuota. T se lekuri
[/quote]

No tykkäsin vaan tuon tulevan lekurin asenteesta. T. Sydämenlaittaja

Vierailija
38/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:25"]

No enpä usko että olen mitenkään ainutlaatuinen tai tärkeä. Yksi muiden joukossa. Ap

[/quote]

Kyllä sä olet. Kukaan ei vaan ole kertonut sitä sulle. - nro 35

Vierailija
39/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kaikki lääkärit tuollaisia niin kuin tässä ketjussa kirjoittanut. Respect.

Vierailija
40/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:41"]Olispa kaikki lääkärit tuollaisia niin kuin tässä ketjussa kirjoittanut. Respect.
[/quote]

Samaa rupesin miettimään. Oikealle alalle on ryhtynyt.
Ap