Miksi työkaverimies käyttäytyy näin?
Iänikuinen kysymys, mutta onkohan tää nyt jotain flirttiä vaiko eikö.
* tuntuu tekevän tikusta asiaa, ja kun saa jonkun syyn tulla luokseni, jää sitten siihen pitemmäksi aikaa juttelemaan niitä näitä. En ole huomannut, että toimisi muiden kanssa samoin.
*kyselee multa ihan henkilökohtaisiakin juttuja, emme siis keskustele vain työasioista
*muistaa hämmästyttävän hyvin kaiken mitä olen sanonut aiemmin hänelle, ilmeisesti siis kuunteleekin mun juttuja
*jos en kiinnitä häneen mitään huomiota, niin hyvin pian tulee kyllä siihen viereen ja aloittaa keskustelun, vaikka lyhytsanaisenkin. (Jos ollaan esim samassa taukotilassa, enkä huomaa tervehtiä häntä tms.)
*tässä eräänä päivänä halusi nähdä yhden työasiaan liittyvän jutun mun tietokoneelta ja tuli ihan "iholle" saakka siihen viereen katsomaan
*katsoo mua tosi paljon silmiin, siis to_del_la_ paljon, usein
Mutta enpä sitten tiedä, laittaisko tuon ihan normikäytöksen piikkiin vai onko jotain kiinnostusta ilmassa? On kyllä ihan avoin ja puhelias muillekin, mutta ei kyllä hakeudu muiden seuraan saati jää heidän kanssaan juttelemaan pitemmiksi ajoiksi kuten mun kanssa. Tuntuu että melkein 99% kerroista kun näkee mut, aloittaa keskustelun. Vaikka vaan ihan tyyliin "mitenkäs sun päivä on sujunut?" . Ja itseasiassa on kyllä tosi kohtelias mua kohtaan, tarjoutuu auttamaan koko ajan ja tekee palveluksia mulle vaikka en pyydä ja suoriutuisin niistä kyllä aivan hyvin itsekin.
Että pitäiskö mun olla vähän tuntosarvet ojossa vai kuvittelenko miehenkipeydessäni jotain?
Kommentit (17)
En kyllä olisi noin paljon naisen kanssa tekemisissä, jos en olisi kiinnostunut.
M25
Siltikin, vaikka välillä ei katso mua päin?
Hän muuten kertoi mulle, että on hakenut töitä toisesta firmasta, mutta ei ole kertonut lähtöaikeistaan vielä kenellekään muulle. Eli ilmeisesti ainakin tunnun olevan luottamuksensa arvoinen? Emme tunne mitenkään erityisen hyvin vielä, hän on kyllä ollut tuolla töissä jo useamman vuoden, mutta vasta n. kuukausi sitten hän sai siirron meidän kompleksiimme ja tutustuimme.
No vähän tuohon suuntaan olen itsekin ajatellut. Että ei ne muut työkaverimiehet käyttäydy siellä noin mua kohtaan, vaikka tosi hyvissä väleissä ollaankin. Eikä mulla ole _ikinä_ tullut niiden muiden miesten kanssa mieleenkään ajatus, että voisiko tuo olla kiinnostunut. Ei todellakaan, koska mitään sellaista ei ole lähimainkaan ilmassa heidän kanssaan.
Että ehkä mä sitten olen aavistuksineni oikeassa? =)
Kuulen hääkellojen soivan! Tuo on ihan selvä kosinta!
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:45"]
Kuulen hääkellojen soivan! Tuo on ihan selvä kosinta!
[/quote]
Mistä sen tietää, mitä mies haluaa? Kertapanon vai vaimon?
Varattu etsimässä sivupanoa. Nää on niin nähty.
Ap on tyrkky. Kuullut muilta että myös helppo
Ei miehellä ainakaan sormusta ole, ja itse olen sinkku. Ja työkaverit ei kyllä tiedä mun tyrkkyydestä yhtään mitään, koska mulla ei ole ollut mitään säpinää töissä koskaan aikaisemmin :)
vaihtaa paikkaa jotta voi tehdä aloitteen? kertomalla halusi nähdä sun reaktiosi asiaan?
Kuulostaa ihanalta! Toimi ennen kuin mies lähtee firmasta ettet jää katumaan!
Mitä väliä oikeasti? Mieti hyvä ihminen mitä ITSE haluat? Säilyttää työpaikkasi, edetä ehkä urallasi, luoda kestävää mainetta luotettavana henkilönä?
Vai sekoittaa nuorena jo kuviosi ohimenevien himojen sekaan, omalla työpaikallasi. Kuka kuviossa voittaa, kuka häviää? Mieti kauaskantoisesti.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:30"]
Siltikin, vaikka välillä ei katso mua päin?
Hän muuten kertoi mulle, että on hakenut töitä toisesta firmasta, mutta ei ole kertonut lähtöaikeistaan vielä kenellekään muulle. Eli ilmeisesti ainakin tunnun olevan luottamuksensa arvoinen? Emme tunne mitenkään erityisen hyvin vielä, hän on kyllä ollut tuolla töissä jo useamman vuoden, mutta vasta n. kuukausi sitten hän sai siirron meidän kompleksiimme ja tutustuimme.
[/quote]
''Olen hakenut töitä muualta'' = ''Viimeset hetket antaa mulle pillua''
Jatkanpa vielä...
Eilen hän jäi tuijottamaan mua silmiin. Ja katsoi ja katsoi.. ja mä katsoin takaisin. Meni varmasti ainakin viisi sekuntia tai pitempäänkin kun me vaan tuijotetaan. Ihan kesken juttelun, vaikeni vain ja jäi katsomaan. Ei tainnut siinä kohtaa hymyilläkään.. mutta hymyili kyllä sitä ennen ja sen jälkeen. Ja tämä tapahtui toisenkin kerran. Tilanne oli hämmentävä, teki mieli kääntää katse pois, mutta ajattelin että katson takaisin.
Lisäksi kun ojensin hänelle erään esineen, hän samalla hipaisi sormiani.
Plus entiset systeemit jatkuu, hakeutuu mun seuraan, katselee silmiin, aloittaa keskustelun..
Mun oma epävarmuun heräsi jo tänään, en millään jaksa uskoa että joku olisi musta kiinnostunut. Särö sielussa tuossa kohtaa, vaikka en sitä toivottavasti muille näytäkään.
Kyllä itse miehenä jos käyttäytyisin noin, yrittäisin viestittää että olen kiinnostunut.