Miten toimisitte, jos lento lähtee klo 5:30 ja matkaa kentälle on n.3h?
Menisitkö hotelliin yöksi vai ajaisitko yötä myöten kentälle? Mukana lapsia. Hotellilta pitäisi lähteä kuitenkin jo tosi aikaisin, joten tuntuu vähän tyhmältä maksaa puolikkaasta yöstä.
Kommentit (35)
Niin ja lähtöselvitystä ei voi tehdä illalla, joten viimeistään 1h ennen pitää olla kentällä. Itse haluan olla sen 2h, kun olen sellainen hätäilijä. Onko lentokentällä mitään kauppoja auki noin aikaisin? Itse en koskaan näin aikaisella lennolla ole mennyt.
Ottaisin unet iltasella 17:00-20:00 ja lähtisin matkaan ennen kahtatoista. Ja nukkuisin koneessa.
Miksi varasitte tuollaiset lennot lasten kanssa??
Vedä ite känni ja anna ukon hoitaa muksut!
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:56"]
Menisitkö hotelliin yöksi vai ajaisitko yötä myöten kentälle? Mukana lapsia. Hotellilta pitäisi lähteä kuitenkin jo tosi aikaisin, joten tuntuu vähän tyhmältä maksaa puolikkaasta yöstä.
[/quote] Maksa sitten koko yöstä niin se ei ole tyhmää.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:00"]
[/quote]
Pakettimatka, ajoissa perillä, takaisinpäin lento tosi hyvään aikaan ja päästään ajelemaan päiväsaikaan kotiin. Toinen vaihtoehto olisi ollut yölento kotiinpäin. Lapset ei mitään kovin pieniä ja tottuneita matkustamaan. Voivat nukkua autossa (jos ajetaan yöllä) koneessa ja vielä bussissa kohteessa. Enemmänkin ajattelen miten itse jaksaa valvoa :) Miehellä ei ongelmaa kun on tottunut yötyöntekijä.
ap
[/quote]
Amatööri, siksi.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:05"]
[/quote]
Pakettimatka, ajoissa perillä, takaisinpäin lento tosi hyvään aikaan ja päästään ajelemaan päiväsaikaan kotiin. Toinen vaihtoehto olisi ollut yölento kotiinpäin. Lapset ei mitään kovin pieniä ja tottuneita matkustamaan. Voivat nukkua autossa (jos ajetaan yöllä) koneessa ja vielä bussissa kohteessa. Enemmänkin ajattelen miten itse jaksaa valvoa :) Miehellä ei ongelmaa kun on tottunut yötyöntekijä.
ap
[/quote]Vedä ite känni ja anna ukon hoitaa muksut!
[/quote]
varmaankin siksi että saa sitten kehuskella kun oli niiiiiin halpa matka.
A) Lähtisin matkaan edellisenä päivänä hyvissä ajoin, varaisin hotellista huoneen ja nukuttaisiin kunnon yöunet.
B) Ajaisin iltamyöhään kentälle, lapset nukkuis automatkalla ja voisivat jatkaa unia kentällä. Itse nukkuisin koneessa, jos en olisi pystynyt nukkumaan automatkalla.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:08"]
[/quote]
[/quote]
Jos on 9pv lomaa niin ei siinä auta paljon lähtöpäivän ja ajan kanssa nirsoilla. Pitää kuitenkin töissä olla taas seuraavalla viikolla normaalisti.
Ei tämä lento mikään ongelma ole, kunhan kyselen miten muut tekisivät. Kallistun ehkä tuohon yötä myöten ajamiseen.
ap
Ottaisin iltaunet jos vain suinkin pystyn, sitten yötä myöten kentälle. Jos lapset saavat nukuttua autossa ja mies on tottunut yövalvoja, niin ei tuossa ole ongelmaa. Toivottavasti koneessa saa nukuttua, ja sitten kohteessa ensin muutaman tunnin päiväunet ja illalla aikaisin nukkumaan, kyllä se siitä.
En menisi hotelliin, koska mua stressaisi liikaa ajatus, että pitää herätä tosi aikaisin ja ettei nukuta pommiin että varmasti en senkään takia saisi kunnolla nukuttua ja menisi ne hotellirahat ihan hukkaan. Joka tapauksessa sieltä hotellista pitäisi varmaan kolmen jälkeen lähteä kuitenkin.
Minä menisin lentokenttähotelliin.en osaa nukkua koneessa, siksi.
En laittaisi itseäni tuohon tilanteeseen vaan järjestäisin asiat paremmin.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:08"]
[/quote]
[/quote]
Jos on 9pv lomaa niin ei siinä auta paljon lähtöpäivän ja ajan kanssa nirsoilla. Pitää kuitenkin töissä olla taas seuraavalla viikolla normaalisti.
Ei tämä lento mikään ongelma ole, kunhan kyselen miten muut tekisivät. Kallistun ehkä tuohon yötä myöten ajamiseen.
ap
[/quote]
Yöllä ajaisin ei ruuhkia. Mukava ajella rauhassa. Kohteeseen on kiva saapua aikaisin tulee melkein yksi lomapäivä lisää. Ainahan täällä nuristaan teet sitte niin tai noin.
Hotellissakin joutuisi heräämään jo viimeistään puoli kolmelta, eli yrittää illalla nukkua sen mitä ehtii, ja yhdeltä yöllä nostaa kytkintä ja matkaan. Muksut nukkuvat kuitenkin autossa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:20"]En laittaisi itseäni tuohon tilanteeseen vaan järjestäisin asiat paremmin.
[/quote]
No missäs olet käynyt sitte viimeksi. Miten järjestit soititko lennonjohtoon. Ei käy lento ennen 12.
Yötä myöten kentällä, eikö siellä pidä olla 4.30 lähtöselvitys tehtynä? Tai siis joka tapauksessa ennen viittä.