Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lomareissulla, haluan vain kotiin!

Vierailija
10.06.2015 |

Olen matkustanut paljon ja rakastanut matkustamista. Olen tehnyt lyhyitä reissuja sekä kuukausien matkoja. Jo viime reissulla tammikuussa oli jotenkin tosi tylsää, mutta ajattelin sen olevan vain poikkeus. Nyt olen ollut 7 päivää eräässä Euroopan maassa kiertelemässä ja vielä olisi edessä 4 päivää ennen lentoa kotiin.
-
Olen halunnut kotiin ensimmäisestä lomapäivästä saakka! Ei huvita kierrellä yhtään, ajattelen vain kuinka kivaa olisi olla kotona. En jaksa innostua mistään. Kuitenkin tätäkin matkaa suunnittelin innolla, mietin onko tämä ihan liian lyhyt aika reissulle ja mietin samalla, mihin menisin seuraavaksi. Mikä mua vaivaa??
-
Tänäänkin oon vaan nyhjännyt majapaikassa ja surffaillut netissä. Väkisin kävin vähän kiertelemässä kaupunkia.Lasken tunteja nukkumaanmenoon ja sitä, montako yötä vielä ennen kotiinpaluuta. Kai nyt on uskottava, että jonkinlainen kyllästyminen on tosiasia ja jättää matkustelu vähäksi aikaa :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:49"]

Se ikä.. Minulla on monta tuttua jotka ovat mm. vannoneet että eivät koskaan halua kesämökkiä koska on liian tylsää käydä aina samassa paikassa. Jossakin tuolla neljänkympin jälkeen on kuitenkin mökkikuume iskenyt ja omasta paikasta on tullut tosi rakas ja mieluinen.

[/quote]

Mulla juuri näin. Olin nuorempana tosi innokas matkustelija. Mulla alkoi jossain 35 iässä sitten kyllästyttää matkat. Kaipasin enemmänkin luonnon rauhaa ja hiljaisuutta kuin uusien paikkojen näkemistä. Ostin itselleni pienen mökin, ja siitä olen tehnyt itselleni kesäparatiisin. Nyt olen 41 ja en ole tuon kyllästymisen jälkeen enää ulkomailla matkustellut, ja on aika todennäköistä, ettei sellainen enää loppuikänä kiinnosta.
[/quote]
Mä en voisi kuvitella epäekologisempaa kuin kahden asunnon pitäminen. Olen 41.

Vierailija
22/25 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:49"] Se ikä.. Minulla on monta tuttua jotka ovat mm. vannoneet että eivät koskaan halua kesämökkiä koska on liian tylsää käydä aina samassa paikassa. Jossakin tuolla neljänkympin jälkeen on kuitenkin mökkikuume iskenyt ja omasta paikasta on tullut tosi rakas ja mieluinen. [/quote] Mulla juuri näin. Olin nuorempana tosi innokas matkustelija. Mulla alkoi jossain 35 iässä sitten kyllästyttää matkat. Kaipasin enemmänkin luonnon rauhaa ja hiljaisuutta kuin uusien paikkojen näkemistä. Ostin itselleni pienen mökin, ja siitä olen tehnyt itselleni kesäparatiisin. Nyt olen 41 ja en ole tuon kyllästymisen jälkeen enää ulkomailla matkustellut, ja on aika todennäköistä, ettei sellainen enää loppuikänä kiinnosta. [/quote] Mä en voisi kuvitella epäekologisempaa kuin kahden asunnon pitäminen. Olen 41.

[/quote]

Minä taas en ole ekologisuudesta erityisen kiinnostunut. Keskityn nauttimaan elämästä murehtimatta moisia. Ekoihmisten painajainen varmasti kyllä olen, koska mulla on 75 neliön rivitaloasunto vaikka asun yksin, ajan päivittäin yksityisautolla ja minulla tosiaan on mökkikin 120 km päässä ja sinne huristelen suuren osan vuotta viikonlopuiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/25 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt juuri toisinpäin, nälkä on kasvanut syödessä. Nuorempana en hirveästi tykännyt matkustelusta ja lähinnä ikävöin kotiin, mutta nyt tykkään lähteä aina vain pidemmäksi ja pidemmäksi aikaa ja mahdollisimman kauas. N42

Vierailija
25/25 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on varmaan siinä, että matkustatt yksin?

Itse olen myös rakastanut matkustelua, mutta kun mietin matkoja, ero on selvä: kun olen ollut yksin, on tosi tylsää ja pitkävetistä loppujen lopuksi. Monella matkalla olen ajatellut, pääsispä jo himaan, ei jaksais enää kierrellä ja keksiä tekemistä.

Olen päättänyt, etten enää koskaan lähde yksin matkalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän