Ateistit, uskaltaisitteko..
Pantata kuolemanjälkeisen elämänne Saatanalle virallisessa dokumentissa allekirjoituksineen päivineen?
Itse olen ateisti, mutta silti en välttämättä kykenisi tähän vitsilläkään. :D
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:07"]
Testatkaa ateistit evp-nauhoittamista ja saatatte yllättyä. On mielenköyhyyttä torpata kaikki joka ei mahdu omaan rajoittuneeseen mieleen.
T. sama runkkari
[/quote]
Torppaan kaiken huuhaan, jonka tueksi ei löydy alkeellisintakaan todistetta. Näin menettelee jokainen järkevä ihminen.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:30"]
Katotaan sitten naurattaako kun kuolette. Jumala on olemassa, halusitte tai ette.
[/quote]
En naura kuoltuani, olen kuollut.
Ja jumalasi voit työntää sinne minne ei aurinko paista, ei kiinnosta satuolennot.
Ilman muuta. Lusifer on minusta paljon kiinnostavampi ja samastuttavampi hahmo kuin narsistinen kansamurhaaja Jahve. Todennäköisesti myös parempaa seuraa.
Kyösti Pöystin äänellä: "It's a deal!"
rippileirillä pelattiin korttia sieluista, voitin parin isosen sielut joten parista voin luopua saatanalle.
Mikä ettei. Kun en usko jumalaan niin eipä pelota saatanakaan. Merkityksetön sopimus ja lupaus siis.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:08"]
Pantata kuolemanjälkeisen elämänne Saatanalle virallisessa dokumentissa allekirjoituksineen päivineen?
Itse olen ateisti, mutta silti en välttämättä kykenisi tähän vitsilläkään. :D
[/quote]
Kyllä. Toki ehdot kuntoon, olkoot kuin fiktiivinen olento tahansa. en allekirjoita mitään missä ehdot on vähän niin ja näin.
-m35
Kuoleman jälkeen ei ole elämää, jokainen ateisti sen tietää. Ateisti ei myöskään usko saatanaan sen enempää kuin jumalaankaan.
Ei saatanaa ole olemassa.
Terkuin ex-uskis, nyk. ateisti
Testatkaa ateistit evp-nauhoittamista ja saatatte yllättyä. On mielenköyhyyttä torpata kaikki joka ei mahdu omaan rajoittuneeseen mieleen.
T. sama runkkari