Lue keskustelun säännöt.
Mitä sellaisia asioita miehesi tekee..
03.06.2015 |
.. jotka viestivät siitä että hän todella välittää sinusta?
Kommentit (3)
Hän tulee joka päivä töistä kotiin. Ainakin sanoo tekevänsä sen siksi, että välittää minusta ja lapsista. En sitten tiedä, mihin menisi, jos ei välittäisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
-Viihtyy seurassani, ei käy koskaan viihteellä tms.
-sanoo aamulla "hyvää huomenta, rakas", ja illalla "hyvää yötä, rakas"
- kehuu minun ruuanlaittotaitojani
-soittaa työpäivinäkin kuulumisia, tai jos mieleen juolahtaa jotakin, josta haluaa jutella
-kysyy aina mielipidettäni raha-asioihin
-tulee toimeen sukulaistemme ja ystäviemme kanssa
-aina valmis auttamaan, oli ongelma mikä hyvänsä
-luotettava
-nauraa vitseilleni
-pitää minua älykkäänä järki-ihmisenä
Aika paljonkin kivoja asioita. Tänään tuli esimerkiksi mun luo kun makaan kuumeessa kotona. Toi mukanaan jaffaa ja leffan. Oli ihan kiva yllätys, kun olin koko päivän yksinäni maannut kotona neljän seinän sisällä.
Viime viikolla tuli työreissusta ja toi tuliaiseksi todella ihanan mekon. Musta on kiva, että hän ajattelee mua reissun aikana ja tuo aina ulkomaanmatkoilta jotain. Joskus se on hieno mekko, joskus esim. makeisia. Aina se tuntuu yhtä kivalta :) Vastaavasti mäkin tuon omilta reissuiltani aina jotain.
Soittelee ja viestittelee päivittäin, vaikka ei ehdittäiskään joka päivä näkeen. Tulee rakastettu olo vaikka oltais 2 000km päässä toisistamme :D
Ja ihan pienet arkiset asiat luo mulle sellasta tunnetta, että hän välittää musta. Ottaa kainaloon kun katotaan telkkaria, koskettaa ohi mennessään jne. Pienetkin jutut tekee mut todella onnelliseksi. :)