Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ranskalaiset ovat sangen laihanpuoleista porukkaa... piileekö

Vierailija
20.11.2009 |

salaisuus annoskoossa vai mikä ruokavaliosta tekee vähemmän lihottavan. Tosin ranskiksetkin tätä nykyä ovat alkaneet kasvattaa massa, mutta perinteinen ruokavalio kiinnostaa... Sisältäähän se kuitenkin leivonnaisia ja juustoja jonnii verran niin..

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että annoskoot. Itse laihduin 15kg syömällä mitä haluan, mutta vain puolet aina annoksesta. Lautaselle oli "pakko" aina jättää, tyhjää lautasta ei saanut jäädä. Maha pieneni ja oli tosi helppoa sitten syödä vain vähän. Nyt lihonnut raskaudesta, mutta yritän päästä tuohon takaisin.

Vierailija
22/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun annoskoot ovat raskasta fyysistä tekevän miehen luokkaa. Olen entinen kilpaurheiija ja silloin totuin syömään isoja annoksia, eikä se missään tuntunut... Nyt kun elämä on fyysistä kevyttä, liian kevyttä, niin noi samat annoskoot ovat pysyneet ja missähän se näkyy, heh heh, surullisena kaksoisleukana ja uimarankaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lapset saavat pienen välipalan. Aikuista pullanpuputtajaa katsotaan hämmästellen. Aterioita on päivässä vain kolme ja aamupalakin on aika minimaalinen. Eineksiä ei syödä kovinkaan usein.

Vierailija
24/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka nopeasti laihduit 15 kg. Olen suunnitellut samaa, tai ainakin niin, että kolmanneksella pienennän annoksiani...

Ja hei te, jotka liikutte ja ruinaatte liian pineistä annoksista - toki ne urheilijat siellä Ranskassakin syö tarpeen mukaan...

Vierailija
25/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaate koot vaan menee eri tavalla

Täällä 36 on suomen 34, ranskan 38 on siellä 36 jne

Kun syö kohtuudella (kohtuullisen kokoiset annokset, herkkuja kohtuudella, esim pala suklaata illalla muttei mitään mättöä kerran viikossa), paljon vihanneksia ruoilla, samoin hedelmiä jälkkäriksi tai välipalaksi ja suhteellisen vähän hiilareita tai aamupainotteisesti hiilareita, niin kyllä sitä vaan kapea uuma pysyy. Painoin itse Suomesta lähtiessäni 58kg ja ekan vuoden jälkeen painoin 52kg ja siinä on pysynyt pian 8 vuotta. Kerran, pari viikkoon syödään juustoja, leivonnaisia tai aperitiivi.

Vierailija
26/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keskivartalolihavuutta, mutta ihonpäällinen rasvakerros on merkillinen. Sormi uppoo noin kynnen verran ihoon, mistä tahansa mitattuna. Eli noin sentti jokapuolella läskiä heikäläisissä.

Suomalaisilla läski kerääntyy vatsaonteloon ja takamuksille/reisille. Käsivarret saattavat olla hyvinkin lihaksikkaat ja rasvattomat mutta vatsa on ongelmana Suomalaisilla.

Vierailija
27/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka nopeasti laihduit 15 kg. Olen suunnitellut samaa, tai ainakin niin, että kolmanneksella pienennän annoksiani...

Ja hei te, jotka liikutte ja ruinaatte liian pineistä annoksista - toki ne urheilijat siellä Ranskassakin syö tarpeen mukaan...

Nälkäisenä tulee tekniikkavirheitä ja vaarana vammautua on suurempi kuin hyvin syötynä.

Vierailija
28/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli noin sentti jokapuolella läskiä heikäläisissä.

Heh, läskejä ovat kun ihan kokonainen sentti ihon alla rasvaa! Et taida tietää ihmisen anatomiasta mitään...

Vierailija
29/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen 15kg noin puolentoista vuoden aikana. Paino tippui vain tippumistaan ja olo oli hyvä ja ei todellakaan ollut olo, että olisi laihiksella.

Vierailija
30/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nautinnollisempaa ole vetää 4 levyä suklaata lauantaina? Minua nyppii pahasti tuollainen natustelu, eihän siinä ole mitään järkeä. Sama alkoholin käytön kanssa. Kerralla runsaasti eikä lipitellä kuin hiiret konsanaan. Siitä palastahan jää himo.

Vierailija
31/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuupertuisin hyvin pian jos aamulla ei saisi syödä juuri mitään, lounalla ei juuri mitään ja vasta myöhään illalla sitten kunnolla. Ei tulisi töiden teosta yhtään mitään

Vierailija
32/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoin pelkään että joutuisin myös tekemisiin poliisien kanssa. Siksi syön terveellisesti paljon hiilihydraatteja etten menettäisi malttia ja satuttaisi lähimmäisiä liikenteessä. Nälkäisenä autoilu on todella hermoja raastavaa.

Vierailija
33/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo sanoi, että myöhään illalla syöty lounas, kyllä jättää pateja seuraavaan aamuun.

pahoin pelkään että joutuisin myös tekemisiin poliisien kanssa. Siksi syön terveellisesti paljon hiilihydraatteja etten menettäisi malttia ja satuttaisi lähimmäisiä liikenteessä. Nälkäisenä autoilu on todella hermoja raastavaa.

Vierailija
34/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nautinnollisempaa ole vetää 4 levyä suklaata lauantaina? Minua nyppii pahasti tuollainen natustelu, eihän siinä ole mitään järkeä. Sama alkoholin käytön kanssa. Kerralla runsaasti eikä lipitellä kuin hiiret konsanaan. Siitä palastahan jää himo.

Kun on syönyt ruoan kello 20 jälkkärin kanssa, niin kyllä se pala vaan riittää siihen täyteen vatsaan. tarkotus ei ainakaan minulla ole täyttää vatsaa herkuilla vaan juurikin nauttia mausta. Kohtuus kaikessa.

Vierailija
35/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aamun jaksaa sillä, että iltaruoka on syöty niin myöhään. Kun vähän totuttelee kestämään nälkää (tyyliin puolituntia tai tunnin), niin lounaalle jaksaa helposti (täys)maitokahvilla. Kun pitää annoskoot pieninä niin mahalaukku kutistuu ja täyttyykin siten pienemmästä määrästä ruokaa. Näin täysinäisyyden tunne kestää pitempään. Itse tosiaan syön päivällä vähän ja jaksa jopa käydä kympin juoksulenkilläkin ennen illallista, esimerkiksi tuoremehun voimalla. Lenkin jälkeen on sitten ihana istahtaa ruokapöytään ja herkutella kunnon ruoalla ja viinillä. Näin toimin siis joka arki-ilta.

Itse tuupertuisin hyvin pian jos aamulla ei saisi syödä juuri mitään, lounalla ei juuri mitään ja vasta myöhään illalla sitten kunnolla. Ei tulisi töiden teosta yhtään mitään

Vierailija
36/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin otan pientä hyvää joka päivä kuin kiellän kaiken itseltäni 6 päivää viikossa. Tällöin päiviä jolloin saa nautiskella tulee enemmän :) Eikä siitä mitään himoa jää, kun tietää että huomenna saa taas lisää.

Vierailija
37/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ekaa päivää on haastavinta mutta sitten vatsa tottuu. Puolilta päivin syön kyllä ihan normaalin lounaan, en mitenkään kevyttä lounasta. Aamulla saatan syödä 10cm palan patonkia marmelaldilla, teen, mehun ja jugurtin. Sillä pärjään ruoka-aikaan. Kun lounas on syöty (ruokis 12.30-14) niin palaan takaisin toimistoon. Kotiin lähden 18.30-19 korvilla ja sitten rupean tekemään ruokaa.

Vierailija
38/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itse ainakin kestän nälkää, heti ei tartte mennä puputtamaan kun tuntee ensimmäisen nälän oireen.

Ihmiset on yksilöllisiä, syön kyllä ihan kunnolla, kaksi kertaa päivässä, mutta välipaloja en syö juurikaan.

olen hoikka, mutta olisin hoikempi jos söisin vähemmän.

M Nälkä kurnii takuulla mahaa ennen klo 20. Tuskin jaksan odottaa sinne asti. Jotain väiipalaa on siis saatava!

Vierailija
39/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoskokoni ovat jo nyt pieniä, aamupalan syön, ja lounaan, ja välipalan sekä iltapalan tai päivällisen ja joskus vielä iltavälipalan. Hoikka olen silti. Ja jos vatsa täyttyy pienemmästä määrästä ruokaa, niin eihän sitä voi illalla sitten vetää sinne massuun niin tuhtia annosta että energiaa riitää seuraavan päivän lounaalle asti.

Ja se joka sanoi kanssa syövänsä kevyesti, iso patongin pala marmeladilla ei ole kevyttä, kaloreita siinä on aika lailla joten etpä sinäkään lähde millään kevyellä aamupalalla liikkeelle

niin aamun jaksaa sillä, että iltaruoka on syöty niin myöhään. Kun vähän totuttelee kestämään nälkää (tyyliin puolituntia tai tunnin), niin lounaalle jaksaa helposti (täys)maitokahvilla. Kun pitää annoskoot pieninä niin mahalaukku kutistuu ja täyttyykin siten pienemmästä määrästä ruokaa. Näin täysinäisyyden tunne kestää pitempään. Itse tosiaan syön päivällä vähän ja jaksa jopa käydä kympin juoksulenkilläkin ennen illallista, esimerkiksi tuoremehun voimalla. Lenkin jälkeen on sitten ihana istahtaa ruokapöytään ja herkutella kunnon ruoalla ja viinillä. Näin toimin siis joka arki-ilta.

Vierailija
40/90 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä sillä illallisesta saadulla energialla jaksaa pitkälle seuraavaan päivään, vaikka annoskoot ovatkin pieniä. Nimittäin laatu ratkaisee, ei määrä. Iltaruoan täytyy tietenkin olla tuhtia ja energiapitoista: kunnolla oikeaa kermaa ja voita. Maistuukin paremmalta kuin ruokakermalitkut. Mieluummin hankin tarvittavat kalorit kahden desin kulhosta kermapohjaista samettista juustokeittoa kuin litran saavista kevytnakkisoppaa.

annoskokoni ovat jo nyt pieniä, aamupalan syön, ja lounaan, ja välipalan sekä iltapalan tai päivällisen ja joskus vielä iltavälipalan. Hoikka olen silti. Ja jos vatsa täyttyy pienemmästä määrästä ruokaa, niin eihän sitä voi illalla sitten vetää sinne massuun niin tuhtia annosta että energiaa riitää seuraavan päivän lounaalle asti. Ja se joka sanoi kanssa syövänsä kevyesti, iso patongin pala marmeladilla ei ole kevyttä, kaloreita siinä on aika lailla joten etpä sinäkään lähde millään kevyellä aamupalalla liikkeelle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme