Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinmä ei-hyvännäköinen: Mistä tajusit olevasi ruma?

Vierailija
10.06.2015 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (171)

Vierailija
141/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä koulukiusaaminen johtuu?
Aikoinaan kun jouduin 9luokalle toiselle paikkakunnalle oli luokalla kaverukset, tyttöjä, niitä kiusattiin , ei mitenkään pahasti mutta toisen niistä saivat itkemään välillä.
Toinen oli aika tumma ja plösö ja toinen oli mun mielestä ihan kivan näköinen, sain sen käsityksen että tuo vaalea tyttö oli jotenki huonoista oloista? Uskiksia tai jotain, vähän vanhan oloiset vaatteet ym. Taustalla oli jotain vanhoja juttuja mistä en tiennyt.
Koulun loppumisen jälkeen en kumpaakaan ole nähnyt.
T.m39v

Vierailija
142/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää viittikö kehua tuota yhtä huomiohoroa. Tietää itsekin miltä näyttää ja ettei tähän ketjuun kuulu, ja postasi kuvansa juurikin vain saadakseen noita "mitä, sinähän olet nätti!!!" kommentteja. Hyvin loukkaavaa meitä oikeasti ei-hyvännäköisiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään yläasteella se tehtiin minulle selväksi, en sitä itse ollut tajunnut. Tosin siitä 20v aikaa ja nykyään kyllä olen hyvännäköinen.

Vierailija
144/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita foreveralone vähän lisää tietoja, en kyllä usko että ulkonäöstä johtuu ettet miestä saa?
Muijan sisko on ruma luottotiedoton, haiseekin pahalle, eläimiä röökiä, huono ihoinen blösö, peruna nenä ym.
Mutta silti sillä on miehiä riittänyt aina?? Ja osa ollut ihan hyvin pärjääviä, kouluja käyneitä, lapsiakin vääntänyt useammalle miehelle.

Vierailija
145/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 07:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 07:22"]

no ei nyt niinkään. En tarkoita hieroa suolaa haavoihin, mutta olen ns klassisen kaunis ja yksikään yhdenyön hoito ei ole ikinä jättänyt ottamatta yhteyttä. Kaksi kertaa olen päätynyt suhteeseenkin, toinen on nykyinen mieheni ja lasteni isä. Eli kyllä se ulkonäkö kuule vaan vaikuttaa.

se, että olenko minäkään sitten itsevarma tai onnellinen onkin toinen tarina.

[/quote]

Noin yleisesti ottaen yhden illan jutuissa ei edes vaihdeta numeroita ja koko termi viittaa kasuaaliin, vain kerran tai pari tapahtuvaan seksiin. 

Ne kauneimmat naiset eivät edes harrasta yhden illan juttuja. Kiinnostuneita miehiä kun riittää yllin kyllin ilman yhden yön seksiäkin :) Tästäkin syystä en usko sinun olevan millään mittarilla oikeasti kaunis, ei millään pahalla tosiaan, sanon vaan faktat sulle.

[/quote]

ei vaan juri sitä tarkoitan, että vaikka lähdettäisiin liikkeelle ajatuksella yhdenyön jutusta, pyytävät miehet aina puhnroa ja lupaa soitella, ja alkavat haluta muutakin. 

Miksi kaunis nainen ei haluaisi jossain elämäntilanteessa yhdenyön juttuja? Tai pitäisvarmaan avata oma ketju tätä aihetta varten...ja myös sitä miksi aaveellaei saa sanoa olevansa kaunis ilma että ihmiset alkaa heti huudella "luulet vaan" :D

Vierailija
146/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta koko ketjua:

Iän myötä tuo helpottaa. Neljänkympin tällä puolella muut pelkää paniikissa vanhenemista,

me rumat ollaan rakennettu itsetuntomme ihan muille asioille (koska on ollut pakko).

Vierailija
147/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:32"]

Kukaan mies ei ole koskaan halunnut seurustella. Kelpaan vaan siis treffeille ja seksisuhteisiin. Kuittailua olen saanut naamasta ja läskiydestä (olen normaalipainoinen). Pidän itseäni ihan tavallisen näköisenä, mutta ilmeisesti olen miesten mielestä tosi ruma kun en koskaan kelvannut =( 

[/quote]

Tässä just huomaa mitä eroa on miehen rumuudella ja naisen "rumuudella"

[/quote]

Hmm. Eroa on, mutta ei se ole pelkästään naisen eduksi. Naisen on kyllä helpompi saada baarissa känniseltä yhdenillan seksiä vaikka olisi ruma kuin ruman miehen. Mutta toisaalta, ruman naisen on TODELLA vaikea päästä parisuhteeseen. Monet naiset ei taas pidä miehen ulkonäköä niin kovin keskeisenä kun miettivät kenen kanssa haluavat perheen perustaa. 

[/quote]

En mä ole miestä koskaan halunnut jostain kämäsistä baareista. Tähän mennessä pisimmät tapailut on lähteneet niistä kun miehet on iskeneet ihan normaaleissa tilanteissa tutustumisen kautta, muttei se silti sitä faktaa poista, että mun ulkonäkö ei ole kuulemma tarpeeksi riittävä. Onneksi olen itse tyytyväinen itseeni, se on tärkeintä :)

[/quote]

Eiköhän ongelma ole korvien välissä eikä ulkonäössä, jos olet kuitenkin alkuun kelvannut

[/quote]

Ihan suoraan päin naamaa on tapailun edetessä nostettu kehoni ja kasvojeni virheet (siis miehen mielestä virheet) esiin. 

[/quote]

Just. On minullekin joku tullut joskus silloin tällöin avautumaan ulkonäöstäni negatiivisesti. Olen kuitenkin ihan oikeasti suhteellisen hyvännäköinen ja seuraa on tarvittaessa riittänyt. Se vaan nyt on niin, että maailmassa on mulkkuja, jotka haluavat latistaa toisen itsetunnon syystä tai toisesta. Jotkut saavat siitä sadistista nautintoa ja voivat tehdä sen kumppanilleenkin, osa taas on katkeria jostain jne.

[/quote]

Jep kyllä myös kauniita ihmisiä haukutaan ja ihan nättejä. Ajatellaan varmaan että heitä voi haukkua, kun tietävät olevansa kauniita ja heillä on hyvä itsetunto. Näin ei kuitenkaan oo ja oikeesti tosi kauniilla ihmisellä voi olla tosi huono itsetunto näiden haukkujien takia ja luulee olevansa rumia. Miks joillain ylipäätään on tarve haukkua muita? Oli sitten kaunis tai vähemmän kaunis. Saako haukkuja siitä itse jotenki paremman mielen, kun saa toiselle pahan mielen? Ja miksi ulkonäöstä ylipäänsä on tehty niin hemmetin tärkee juttu? Kauneus on katoavaista.  Se on jännä miten ainaki mulla ja muutkin on näin joskus sanonu, niin ihmisen käytös vaikuttaa tosi paljon siihen näkeekö toisen kauniina vai rumana. Kaunis mutta huonosti käyttäytyvä ja muita arvosteleva ihminen alkaa helposti näyttää mun silmissä rumalta. Ja vastaavasti ei niin kaunis, mutta kiltti ja mukava ihminen alkaa näyttää silmissä kauniilta.

Vierailija
148/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ruma teininä, siinä 13-20-vuotiaana. Mulla oli akne, olin liian laiha, ei rintoja... Kukaan ei sanonut kauniiksi, edes omat vanhemmat, kukaan poika ei tykännyt, lähinnä pakenivat jos jotenkin joutuivat tekemisiin. 

Kaikki muuttui yliopistossa. Sain lisää painoa jolloin tulivat myös rinnat, akne parani hoidoilla. Opin meikkaamaan, löysin tyylini.  Olin yhtäkkiä kaunis ja aloin saamaan huomiota. Silloin ehkä oikeasti tajusin, miten paljon helpompaa kauniilla tässä maailmassa on.

Vierailija
149/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:53"]

Mä olin ruma teininä, siinä 13-20-vuotiaana. Mulla oli akne, olin liian laiha, ei rintoja... Kukaan ei sanonut kauniiksi, edes omat vanhemmat, kukaan poika ei tykännyt, lähinnä pakenivat jos jotenkin joutuivat tekemisiin. 

Kaikki muuttui yliopistossa. Sain lisää painoa jolloin tulivat myös rinnat, akne parani hoidoilla. Opin meikkaamaan, löysin tyylini.  Olin yhtäkkiä kaunis ja aloin saamaan huomiota. Silloin ehkä oikeasti tajusin, miten paljon helpompaa kauniilla tässä maailmassa on.

[/quote]

Minä olen 30 ja edelleen odottelen niitä tissejä saapuvaksi...

Vierailija
150/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:28"]

Tiedän, että saan kommentillani paskamyrskyn aikaan mutta sanonpa kuitenkin. Omaan ulkonäköön pystyyhyvin radikaalisti ITSE vaikuttamaan. Turha itkeä että on ruma, jos sen ulkonäön eteen ei pistä tikkuakaan ristiin. Ihan hyvä esimerkki on 18v pikkusiskoni, jota ei vain kiinnosta pitää huolta ulkonäöstä. Usein haisee hielle, tukka on hoitamatta, naaman finneille ei ole jaksettu tehdä mitään, kynnet on kun maanviljelijöillä yms. Olen yrittänyt auttaa ja kannustaa, mutta hätä ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Eli summasummarum: omaan rumuuteen pystyy HYVIN usein vaikuttamaan.

[/quote]

Ihan kiva, mutta kommenttisi on paskaa meille osalle rumista naisista, jotka pidetään tip top huolta ulkonäöstä :D

Mä treenaan aktiivisesti (olen hoikka ja vartalo ihan jees), meikkaan, laitan hiuksia, pukeudun vartalolle sopiviin naisellisiin vaatteisiin ja pidän huolta myös yksityiskohdista (kynnet, ihon kunto, kaikki) MUTTA se ei muuta sitä faktaa että olen kasvoiltani riittämätön! Mikään määrä meikkiä ei tee mua kauniiksi tai edes nätiksi.
[/quote]

Silti, aika isolle osalle miehistä kroppa on melkeimpä tärkeämpi kuin kasvot. Hoikkana saa kyllä miesseuraa vaikka kasvot ei olisi erityisen nätit. Vai onko sulla oikeasti epämuodostuneet kasvot? Jos ei, kuulostaa lähinnä itsetunto-ongelmalta ja siltä että vertailet itseäsi liikaa malleihin.

Vierailija
151/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:28"] Tiedän, että saan kommentillani paskamyrskyn aikaan mutta sanonpa kuitenkin. Omaan ulkonäköön pystyyhyvin radikaalisti ITSE vaikuttamaan. Turha itkeä että on ruma, jos sen ulkonäön eteen ei pistä tikkuakaan ristiin. Ihan hyvä esimerkki on 18v pikkusiskoni, jota ei vain kiinnosta pitää huolta ulkonäöstä. Usein haisee hielle, tukka on hoitamatta, naaman finneille ei ole jaksettu tehdä mitään, kynnet on kun maanviljelijöillä yms. Olen yrittänyt auttaa ja kannustaa, mutta hätä ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Eli summasummarum: omaan rumuuteen pystyy HYVIN usein vaikuttamaan. [/quote] Ihan kiva, mutta kommenttisi on paskaa meille osalle rumista naisista, jotka pidetään tip top huolta ulkonäöstä :D Mä treenaan aktiivisesti (olen hoikka ja vartalo ihan jees), meikkaan, laitan hiuksia, pukeudun vartalolle sopiviin naisellisiin vaatteisiin ja pidän huolta myös yksityiskohdista (kynnet, ihon kunto, kaikki) MUTTA se ei muuta sitä faktaa että olen kasvoiltani riittämätön! Mikään määrä meikkiä ei tee mua kauniiksi tai edes nätiksi. [/quote] Silti, aika isolle osalle miehistä kroppa on melkeimpä tärkeämpi kuin kasvot. Hoikkana saa kyllä miesseuraa vaikka kasvot ei olisi erityisen nätit. Vai onko sulla oikeasti epämuodostuneet kasvot? Jos ei, kuulostaa lähinnä itsetunto-ongelmalta ja siltä että vertailet itseäsi liikaa malleihin.

[/quote]

Tutkimusten mukaan seksiä saa naisena, jos on hyvä vartalo. Miehiä ei sillon niin kasvot kiinnosta. Sen sijaan parisuhdetta ajatellessa miehille naisen kasvojen kauneus on vartaloa tärkeämpää. 

Eipä sillä että saisin kumpaakaan huomiota. Tosiaan miehet ei koskaan lähesty edes baareissa enkä ole parisuhteessa ollut. Ei mulla ole mitään rakenteellista vikaa tai muutakaan "erikoista" kasvoissa. Ne ei vaan ole sellaiset kasvot mitä miehet haluaisi selkeästi katsella.

Vierailija
152/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:28"] Tiedän, että saan kommentillani paskamyrskyn aikaan mutta sanonpa kuitenkin. Omaan ulkonäköön pystyyhyvin radikaalisti ITSE vaikuttamaan. Turha itkeä että on ruma, jos sen ulkonäön eteen ei pistä tikkuakaan ristiin. Ihan hyvä esimerkki on 18v pikkusiskoni, jota ei vain kiinnosta pitää huolta ulkonäöstä. Usein haisee hielle, tukka on hoitamatta, naaman finneille ei ole jaksettu tehdä mitään, kynnet on kun maanviljelijöillä yms. Olen yrittänyt auttaa ja kannustaa, mutta hätä ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Eli summasummarum: omaan rumuuteen pystyy HYVIN usein vaikuttamaan. [/quote] Ihan kiva, mutta kommenttisi on paskaa meille osalle rumista naisista, jotka pidetään tip top huolta ulkonäöstä :D Mä treenaan aktiivisesti (olen hoikka ja vartalo ihan jees), meikkaan, laitan hiuksia, pukeudun vartalolle sopiviin naisellisiin vaatteisiin ja pidän huolta myös yksityiskohdista (kynnet, ihon kunto, kaikki) MUTTA se ei muuta sitä faktaa että olen kasvoiltani riittämätön! Mikään määrä meikkiä ei tee mua kauniiksi tai edes nätiksi. [/quote] Silti, aika isolle osalle miehistä kroppa on melkeimpä tärkeämpi kuin kasvot. Hoikkana saa kyllä miesseuraa vaikka kasvot ei olisi erityisen nätit. Vai onko sulla oikeasti epämuodostuneet kasvot? Jos ei, kuulostaa lähinnä itsetunto-ongelmalta ja siltä että vertailet itseäsi liikaa malleihin.

[/quote]

Kappas. Musta se on just toisin päin; minä kun olen hoikka ja pienitissinen enkä todellakaan nätti, niin miehiä en saa. Kun taas 100+ kiloiset ja isotissiset ei niin kauniit kaverini kyllä saavat. Tuntuu, että olkoon naama vaikka minkälainen petolinnun perse, kunhan on isot tissit, saa miehiä.

Hoikka ja pienitissinen rumilus vs läski ja isotissinen rumilus = kumpi saa? No se isotissinen.

Vierailija
153/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:34"]

[/quote]

Kappas. Musta se on just toisin päin; minä kun olen hoikka ja pienitissinen enkä todellakaan nätti, niin miehiä en saa. Kun taas 100+ kiloiset ja isotissiset ei niin kauniit kaverini kyllä saavat. Tuntuu, että olkoon naama vaikka minkälainen petolinnun perse, kunhan on isot tissit, saa miehiä.

Hoikka ja pienitissinen rumilus vs läski ja isotissinen rumilus = kumpi saa? No se isotissinen.

[/quote]

Just oli edellisellä sivulla miten toppauksilla saa todistettua sen että isomilla tisseillä voi rumakin nainen saada miehen kiinnostumaan. Harmi kun itse tuli hävittyä siinäkin geenilotossa.

Vierailija
154/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavan moni ihminen ei edes kysy seurustelenko tai olenko naimisissa, vaan suoraan olettavat ettei minulla ole ketään. Olen kyllä osin samaa mieltä heidän kanssaan. Peiliä katsoessani en vain mitenkään löydä mitään syytä miksi kukaan näkisi minussa mitään viehättävää.

Tässä valossa on käsittämätöntä, että kukaan enoista, tädeistä, isovanhemmista tai vanhemmistani ei ymmärrä mistä naimattomuuteni johtuu. Ihmettelevät vain vuodesta toiseen missä puoliso..

Vierailija
155/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa huomion saamisesta ei kannata vetää liian pitkälle meneviä päätelmiä. Mä olen kai just sellainen tavistylyn näköinen, joka ei saa ikinä ravintolassa huomiota ja jonka ympäriltä kaverit haetaan tanssimaan. Silti olen aina tullut miesten kanssa hyvin toimeen, seurustellut useamman kerran ja ollut naimisissakin. Mutta nää kaikki miehet on tullut mun elämään muualta kuin baareista: työkuviosta, kaverien juhlista ja tuttujen esittelemänä.

Tiedän etten ole kovin kaunis, mutta jos oikein panostan pystyn olemaan ihan ok tai jopa nätti. Silti on miehiä riittänyt, vaikkei se suksee nyt tosiaan mikään huippu ole ollutkaan ;)

Todella surkea maailma vaan, kun jotkut jaksaa lytytä toisia niin paljon. En oo koskaan ymmärtänyt nilkkejä, joilla on tarvetta aiheuttaa muille pahaa oloa esim. ulkonäköä haukkumalla. Älkää antako niitten pilata teidän elämää.

Vierailija
156/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin osan tästä ketjusta ja olen järkyttynyt. Järkyttäviä tarinoita ja kokemuksia. Jokainen meistä ansaitsee tunteen siitä, että on hyvä ihminen, ihana ja haluttu ja rakastettu.

Ainoa asia mihin otan kantaa on se, että jokainen meistä voi tehdä edellä mainitun asian eteen paljonkin. Perushygienia kuntoon, itselle sopivat vaatteet, puhtaat nätisti leikatut hiukset jne. Mutta näitäkin tärkeämpänä oma asenne, elämän ja oman itsen ja muiden arvostus, hymy, nauru, pilke silmäkulmassa, itsensä hyväksyminen, muiden hyväksyminen. Se, miten itsensä kantaa ja tuo esiin, vaikka kuinka olisi normista poikkeavan näköinen tai kokoinen (tai luulisi olevansa). Maailma on täynnä ihmisiä, jotka toistuvasti hurmaavat toisia täysin ulkonäöstä riippumattomilla avuilla.

Vierailija
157/171 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 05:50"]

Noita yökerhokuvia katsellessa tulee mieleen että tuon näköiset pojat ja miehet nirsoilee naisten ulkonäön suhteen, voi voi.

[/quote]

Joo näin on. Kyllä noissa kuvissa suurin osa naisista näyttää ulkonäön puolesta tasokkaammilta, kuin kuvien miehet.

Vierailija
158/171 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
159/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 07:22"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:22"]

No ihan vitusti tavista nätimpi. Lähes virheetön. Ja mä olen sentään kohtuu nirso äijä, jonka tyttöystävääkin isketään koko ajan. En tiedä voiko joku olla todella niin harhoissa, että luulee tuota naamaa rumaksi? Tuohan saisi ainakin yhdeksi yöksi ihan kenet tahansa baarista mukaan varmaan Cheekistä lähtien...

[/quote]

Ei saatana täällä on porukka ulkona :DD Ai että kenet tahansa miehen mukaan baarista? Voin kertoa, että n. 60-70 % naisista on kauniimpia kun mennään suurten kaupunkien baareihin. Sillon häviää just tollaset perustavikset, joka kuvansa linkannut on. 

Huomaa kyllä, että täällä on porukka vähän vanhempaa ja sitoutunutta eikä teillä ole kokemusta tämän hetken sinkkumarkkinoista ja siitä ulkonäkötasosta, mitä naisilta vaaditaan.

[/quote]

Aha. Katselepa vähän näitä fotoja suomalaisista yökerhoista. Sanoisin, että suurin osa kuvien naisista on ihan samaa perustavistasoa, kuin ketjuun kuvansakin laittanut.

http://www.inthecity.fi/

Vierailija
160/171 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole kyllä mikään rumuuden mittari ettei baarissa lähestytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä