Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinmä ei-hyvännäköinen: Mistä tajusit olevasi ruma?

Vierailija
10.06.2015 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (171)

Vierailija
121/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:28"]

Tiedän, että saan kommentillani paskamyrskyn aikaan mutta sanonpa kuitenkin. Omaan ulkonäköön pystyyhyvin radikaalisti ITSE vaikuttamaan. Turha itkeä että on ruma, jos sen ulkonäön eteen ei pistä tikkuakaan ristiin. Ihan hyvä esimerkki on 18v pikkusiskoni, jota ei vain kiinnosta pitää huolta ulkonäöstä. Usein haisee hielle, tukka on hoitamatta, naaman finneille ei ole jaksettu tehdä mitään, kynnet on kun maanviljelijöillä yms. Olen yrittänyt auttaa ja kannustaa, mutta hätä ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Eli summasummarum: omaan rumuuteen pystyy HYVIN usein vaikuttamaan.

[/quote]

Ihan kiva, mutta kommenttisi on paskaa meille osalle rumista naisista, jotka pidetään tip top huolta ulkonäöstä :D

Mä treenaan aktiivisesti (olen hoikka ja vartalo ihan jees), meikkaan, laitan hiuksia, pukeudun vartalolle sopiviin naisellisiin vaatteisiin ja pidän huolta myös yksityiskohdista (kynnet, ihon kunto, kaikki) MUTTA se ei muuta sitä faktaa että olen kasvoiltani riittämätön! Mikään määrä meikkiä ei tee mua kauniiksi tai edes nätiksi.
[/quote]

Mulle kelpais heti. Itseasiassa olisit varmaan mulle mun mielestä täydellinen. Treenaan itsekkin ja paljon, mutta pärstä on ruma ja olen kalju ja poskessa on ruma arpi. Ihan turha selittää ettei merkkaa naisille, kyllä merkkaa ja paljon....

Vierailija
122/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:57"]

No ei nyt hyvännäköinen, aika pottunokka minusta tuo nainen tuossa kuvassa. Mutta joo, itsehän tätä kerjäsit.

[/quote]

Ootko kommentoija itse nainen vai mies? Oon huomannut, että naiset ovat näissä paljon kriittisempiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
124/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:02"]

Jo aiemmin tuotiin esille, että ulkonäköön pystyy lähes aina itse hurjasti vaikuttamaan. Yleisesti ottaen uskon, että itsestään huolehtiva ja ennen kaikkea itseään arvostava ihminen on yleensä muitakin viehättävä.

Painoon ja yleiskuntoon voi vaikuttaa, eli halutessaan voi näyttää terveeltä. Sopivalla hiusleikkauksella, meikillä ja parhaita puolia korostavilla kohtalaisen muodikkailla vaatteilla mielestäni jokaisesta ihmisestä saa viehättävän. Useissa tutkimuksissa itsetunto onkin suurin tekijä, kun mitataan kadulla viehättävyyttä nainissa ja miehissä. Mielestäni tässä keskustelussa huono itsetunto on ollut suurin syy miksi kokee itsensä ei viehättäväksi.

[/quote]

Linkki tutkimuksiin.

Vierailija
125/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 07:55"]

Älkää viittikö kehua tuota yhtä huomiohoroa. Tietää itsekin miltä näyttää ja ettei tähän ketjuun kuulu, ja postasi kuvansa juurikin vain saadakseen noita "mitä, sinähän olet nätti!!!" kommentteja. Hyvin loukkaavaa meitä oikeasti ei-hyvännäköisiä kohtaan.

[/quote]

No höh jos otat kuvani loukkauksena koska ei todellakaan ollut tarkotus loukata ketään :-( En todellakaan pidä itseäni hyvännäköisenä ja voin REHELLISESTI sanoa, että tässä keskustelussa oon saanut enemmän kehuja kun koko elämäni aikana yhteensä. En tiedä itkiskö vai naurasko näitä lukiessa, mutta siltikin pidän itseäni rumana. En oo koskaan seurustellut, kukaan mies ei (ainakaan tietääkseni) ole koskaan ollut ihastunut muhun eikä mua oo koskaan isketty baarissa tai missään muuallakaan. Siksi vaikea uskoa että joku vois pitää mua edes ok:n näköisenä. T. Just se foreveralone
[/quote]
Aika vaikea uskoa?
Laita nyt vielä koko vartalokuva värillisenä ja jotain perusmittoja?
T.mies
[/quote]
Mittoja ja lisätietoja odotellaan edelleen.

Vierailija
126/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:33"]

En ole ikinä nähnyt "todella rumaa" naista. Tietenkin kauniita ja vähemmän kauniita ja erikoisen näköisiä kyllä. Mutta minkä näköinen sitten on se todella ruma nainen? Nainen siis olen itsekin ja varmaan ihan tavallisen näköinen, en vaan osaa ajatella miltä muka näyttää tosi ruma nainen.

[/quote]

Vilkaseppas tätä: 

http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale.jpg

Vieläkö voit sanoa ettei kukaan noistakaan naisista ole "todella ruma"?
[/quote]
9 ja ylärivin vika on mun nainen, mistä sen voi noutaa?

Vierailija
127/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:42"]

No eipä mulla oo mitään hävittävää joten täältä pesee foreveralone rumilus:

http://aijaa.com/gWnQq3

Anteeksi duckface! En pysty ottamaan kuvia itestäni normaalilla ilmeellä (eipä sillä, että selfieitä usein edes ottaisin). 

Toivottavasti kukaan tuttu ei tunnista, tai no jos tunnistaa, niin moi vaan! :-D

Meitä vähemmän viehättäviä tuollainen turha itsensä alentaminen vähän vituttaa. Kai sinun on pakko tietää että olet oikeasti ennemmin kaunis kuin sievä, etkä lainkaan ruma.

Vierailija
128/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:42"]

Anteeksi duckface! En pysty ottamaan kuvia itestäni normaalilla ilmeellä (eipä sillä, että selfieitä usein edes ottaisin). 

Toivottavasti kukaan tuttu ei tunnista, tai no jos tunnistaa, niin moi vaan! :-D

Meitä vähemmän viehättäviä tuollainen turha itsensä alentaminen vähän vituttaa. Kai sinun on pakko tietää että olet oikeasti ennemmin kaunis kuin sievä, etkä lainkaan ruma.

[/quote]

Niin. Kuvassa on nätti nainen. Eli tollaset mäjelle tästä ketjusta ylpeilemästä.

Vierailija
129/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:42"]

[/quote]

Niin. Kuvassa on nätti nainen. Eli tollaset mäjelle tästä ketjusta ylpeilemästä.
[/quote]

Tai jos kuvan nainen pitää itseään rumana, niin sitten on minäkuva todella vääristynut.

Vierailija
130/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verratessa ulkonäköni muihin

Vierailija
131/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:26"]Olen aina sen tiennyt. En ole koskaan saanut positiivista kommenttia ulkonäöstäni, älystä ja huumorintajusta vain. Ei myöskään naisilta huomiota koskaan
[/quote]

Suomessa kehuja annetaan kyllä tosi harvoin, varsinkin miehille.
[/quote]

Niimpä. Itse en ole koskaan saanut kehuja ulkonäöstäni Suomessa, mutta nyt ulkomailla asuessani olen kuullut olevani kaunis jopa muilta naisilta (ehkäpä he yrittivät vain piristää mua, mutta silti). Tuntuuhan tuollaiset kommentit silti tosi hyvältä, kun ekat 20 vuotta olin näkymätön ja sain osakseni lähinnä mulkoilua.
[/quote]
Itse olen mies ja vain äiti on ulkonäköä kehunut, ennrn kuin muutin pois Suomesta, mutta minulle sopi se Suomen systeemi paremmin. Miehenä tiedän että kun poissa Suomesta tulee nainen kehumaan ulkonäköni, joku juttu on menossa useimmiten tahtoo että maksan juomia tai suoraan pillusta, niitä ryöstöjä houkutulinnun avullakin monissa maissa tapahtuu, mutta uhriksi en ole joutunut.
Ehkä olenkin latinonaisten mielestä hyvännäköinen, kun huokutuslintunen itse minua varoitti.

Vierailija
132/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:57"]

No ei nyt hyvännäköinen, aika pottunokka minusta tuo nainen tuossa kuvassa. Mutta joo, itsehän tätä kerjäsit.

[/quote]

Ootko kommentoija itse nainen vai mies? Oon huomannut, että naiset ovat näissä paljon kriittisempiä
[/quote]
Näin miehenä tunnustan että naisen pärstä ei ole oleellisin asia naisessa. Minua lähinnä jos tisut jätetään väliin häiritsee jos naisen alapäässä on häpyhuulet kuin intialaisen norsun korvat. Onnekseni afrikkalaisen norsun korvien kokoisia häppäreitä ei ole tullut vielä vastaan.
Rehellisesti sanon että on jäänyt tämän takia ainakin nuolematta panematta ei kai sentään.
Ei näitä epämuodostuneita ole kai paria kolmea enempää tullut vastaan ja minun otannalla se tarkoittaa yhtä prosenttia. Todellakaan en ole ylpeä suuresta otannastani.

Vierailija
133/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:32"]Jo tarhaiässä muut lapset osasivat sen minulle kertoa. Ala-asteella aina osattiin melkein joka välitunnilla käydä muistuttamassa ettei vain pääsisi unohtumaan. Ylä-asteella se kirjoitettiin takkini selkämykseen ja päälleni syljettiin kun kuljin käytävällä että en vaan rupeaisi kuvittelemaan itseäni mitenkään kauniiksi. Lukiossa taas suljettiin kokonaan kaikesta kanssakäymisestä jotta voisin kaikessa rauhassa pohtia rumuuteni syvintä olemusta.  Lukion jälkeen luustoni oli kasvanut aikuisten mittoihin ja pääsin lopulta leikkaukseen jossa kieroon kasvaneet kasvoluut oikaistiin ja väärin paikkoihin kehittynyt lihaskudos poistettiin tai siirrettiin oikeille paikoilleen. Nykyään peili sanoo että olen aika lailla samannäköinen kuin aina kaunottarena pidetty siskoni. Miehetkin käyvät välillä sen minulle sanomassa, jotkut heistä entisiä luokkakavereitani jotka eivät enää tunnista minua tai eivät vain muista heitelleensä minua tavaroilla ja keksineensä minusta pilkkalauluja. Kaunis en kuitenkaan ole. Naamasta viis, sisältä olen ruma ja tulen aina olemaankin. En syntynyt sisältä rumaksi vaan minuun hakattiin haavoja kunnes minusta sellainen tuli. Ihmiset hokevat miten minun vain pitäisi päästä siitä yli. Mutta kuinka se kaikki pyyhitään pois ja vedetään kaunis hymy naamalle? Kukaan ei kerro.  N21 [/quote] Ei uskottava tarina

[/quote]

kolkahtiko omatunto kenties? 

Vierailija
134/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haukuttiin aina. Eikä kukaan ymmärtänyt. Olin kuulemma kuikelo, haisin virtsalle.

Muistan ikuisesti, kun riparilla minun "parikseni" leikissä päätynyt poika oksensi, kun hänen olisi pitänyt halata minua. Kuulin sanan "karsee" juuri ennen sitä.

Kotipihalla naapurin tytön isä erehtyi kehumaan minua siroksi ja hoikaksi. Joskus 14 v. Johon oma isäni vastasi, että "voi olla joo, mut eihän sillä oo mitään muotoja, eikä tuu koskaan olemaankaan". Sitäkään en unohda.

Laitatin myöhemmin silikonit ja opin meikkaamaan. Vähän aikaa elämä tuntui valheellisesti kivalta. Sitten jouduin katsomaan itseäni sisälle asti, enkä pitänyt näkemästäni. Liikaa arpia ja haavoja, fyysisiä ja psyykkisiä.

Vierailija
135/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:29"]

http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale.jpg

Vaikka en ymmärräkään ihmisten pisteyttämistä, tämä oli keskustelun kannalta ihan mielenkiintoinen kuva. En kyllä tunne yhtään "vitosta rumempaa" naista, ja kaikilla ei-niin-kauniilla tuttavillani on hyvät parisuhteet. Itse olen mielestäni ihan hyvän, tavallisen näköinen mutta olen ollut aina yksin. Eli ei se ulkonäkö ratkaise kaikkea...

Mielenkiintoista myös se etten miehistä ainakaan heti löytänyt vastaavaa... Naisen ulkonäkö tuntuu välillä - myös lööppien perusteella - olevan maailman tärkein asia. Rumuus, ylipaino, jenkkikset, selluliitti, ohuet hiukset jne. niitä pahimpia rikoksia ihmiskuntaa kohtaan.

[/quote]

En kyllä ymmärrä miksi hygienia on ympätty tuohon mukaan, ihan kuin ruma/lihava olisi aina epähygieeninen ja kaunis/laiha hygieeninen! Hieman ennakkoluuloja pisteyttäjällä...

Mutta joo, itse olen varmaan siinä 4-5 paikkeilla, ja ei tosiaan tarvitse miehiä hätistellä ympäriltä. Edes niitä "toki baarissa jotkut känniset vanhat ukot vonkaa" - ei nimittäin ole ikinä tapahtunut :D.

Vierailija
136/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:22"]

No ihan vitusti tavista nätimpi. Lähes virheetön. Ja mä olen sentään kohtuu nirso äijä, jonka tyttöystävääkin isketään koko ajan. En tiedä voiko joku olla todella niin harhoissa, että luulee tuota naamaa rumaksi? Tuohan saisi ainakin yhdeksi yöksi ihan kenet tahansa baarista mukaan varmaan Cheekistä lähtien...

[/quote]

Ei saatana täällä on porukka ulkona :DD Ai että kenet tahansa miehen mukaan baarista? Voin kertoa, että n. 60-70 % naisista on kauniimpia kun mennään suurten kaupunkien baareihin. Sillon häviää just tollaset perustavikset, joka kuvansa linkannut on. 

Huomaa kyllä, että täällä on porukka vähän vanhempaa ja sitoutunutta eikä teillä ole kokemusta tämän hetken sinkkumarkkinoista ja siitä ulkonäkötasosta, mitä naisilta vaaditaan.

Vierailija
137/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:34"]

Miehiltä ei saa huomiota lainkaan (joskus negatiivista), miehet kieltäytyvät treffeistä, yhdenillanjuttujen jälkee miehistä ei enää kuulu mitään eli eivät vastaa esim. tekstareihin. Kukaan ei kehu ulkonäköä. Tässä muutama.

[/quote]

Sulla on täysin hukassa se mitä yhden illan juttu tarkoittaa.

[/quote]

no ei nyt niinkään. En tarkoita hieroa suolaa haavoihin, mutta olen ns klassisen kaunis ja yksikään yhdenyön hoito ei ole ikinä jättänyt ottamatta yhteyttä. Kaksi kertaa olen päätynyt suhteeseenkin, toinen on nykyinen mieheni ja lasteni isä. Eli kyllä se ulkonäkö kuule vaan vaikuttaa.

se, että olenko minäkään sitten itsevarma tai onnellinen onkin toinen tarina.

Vierailija
138/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:32"]

Kukaan mies ei ole koskaan halunnut seurustella. Kelpaan vaan siis treffeille ja seksisuhteisiin. Kuittailua olen saanut naamasta ja läskiydestä (olen normaalipainoinen). Pidän itseäni ihan tavallisen näköisenä, mutta ilmeisesti olen miesten mielestä tosi ruma kun en koskaan kelvannut =( 

[/quote]

Tässä just huomaa mitä eroa on miehen rumuudella ja naisen "rumuudella"

[/quote]

Hmm. Eroa on, mutta ei se ole pelkästään naisen eduksi. Naisen on kyllä helpompi saada baarissa känniseltä yhdenillan seksiä vaikka olisi ruma kuin ruman miehen. Mutta toisaalta, ruman naisen on TODELLA vaikea päästä parisuhteeseen. Monet naiset ei taas pidä miehen ulkonäköä niin kovin keskeisenä kun miettivät kenen kanssa haluavat perheen perustaa. 
[/quote]
Olen eri mieltä. Naisille suhtautuminen miehen ulkonäköön on yleensä se että: "ei mitään väliä kunhan ei ole ruma". Poikkeuksellisen hyvä ulkonäkö on yleensä naiselle vahvempi ase kuin miehelle, mutta poikkeuksellisen huono ulkonäkö on molemmille sukupuolille melko sama.
[/quote]
Mietipa jotain Hjallista tai Mikael Jugneria. Eivat tunnu olevan pulaa naisista.

Vierailija
139/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:42"]No eipä mulla oo mitään hävittävää joten täältä pesee foreveralone rumilus:

[/quote]
Mitä??? Ihan hyvän näköinen pirkkohan kuvassa on.
Ota värikuva suoraan edestä ilman mitään ankan naamoja.
Vai onko kuva otettu netistä ja postattu vittuiluksi?

Vierailija
140/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 07:22"]

no ei nyt niinkään. En tarkoita hieroa suolaa haavoihin, mutta olen ns klassisen kaunis ja yksikään yhdenyön hoito ei ole ikinä jättänyt ottamatta yhteyttä. Kaksi kertaa olen päätynyt suhteeseenkin, toinen on nykyinen mieheni ja lasteni isä. Eli kyllä se ulkonäkö kuule vaan vaikuttaa.

se, että olenko minäkään sitten itsevarma tai onnellinen onkin toinen tarina.

[/quote]

Noin yleisesti ottaen yhden illan jutuissa ei edes vaihdeta numeroita ja koko termi viittaa kasuaaliin, vain kerran tai pari tapahtuvaan seksiin. 

Ne kauneimmat naiset eivät edes harrasta yhden illan juttuja. Kiinnostuneita miehiä kun riittää yllin kyllin ilman yhden yön seksiäkin :) Tästäkin syystä en usko sinun olevan millään mittarilla oikeasti kaunis, ei millään pahalla tosiaan, sanon vaan faktat sulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi