Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinmä ei-hyvännäköinen: Mistä tajusit olevasi ruma?

Vierailija
10.06.2015 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (171)

Vierailija
61/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:48"]

Isä kertoi asian jo ollessani 5 vuotias. Tosin hieman leikkisästi. Teini-iässä sitten oikein kunnolla ja siitä eteenpäin. Sanoi kuinka kuvottavan näköinen olen, kuinka en koskaan saisi ketään, miten toivoisi että joku serkuistani olisi hänen lapsensa kun ovat kauniita. Että minun olisi parasta katsoa peiliin millainen kuvotus olen. Katsoin vuosia ja itkin. Ulkonäköni olen perinyt häneltä, toisin kun kauniit siskoni, jotka ovat tulleet äitiin.

[/quote]

Hirveä isä.

Vierailija
62/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:37"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:33"]

En ole ikinä nähnyt "todella rumaa" naista. Tietenkin kauniita ja vähemmän kauniita ja erikoisen näköisiä kyllä. Mutta minkä näköinen sitten on se todella ruma nainen? Nainen siis olen itsekin ja varmaan ihan tavallisen näköinen, en vaan osaa ajatella miltä muka näyttää tosi ruma nainen.

[/quote]

Vilkaseppas tätä: 

http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale.jpg

Vieläkö voit sanoa ettei kukaan noistakaan naisista ole "todella ruma"?

[/quote]

Mä olen tuolla kategoriassa 4, ehkä jopa 3. En ymmärrä mitä nelosessa kaksi oikeanpuoleista tekee tuossa ryhmässä, nehän on ihan hyvännäköisiä. Mielestäni myöskään olemalla lihava ei todellakaan päädy automattisesti kolmoskategoriaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:26"]Olen aina sen tiennyt. En ole koskaan saanut positiivista kommenttia ulkonäöstäni, älystä ja huumorintajusta vain. Ei myöskään naisilta huomiota koskaan
[/quote]

Suomessa kehuja annetaan kyllä tosi harvoin, varsinkin miehille.
[/quote]

Niimpä. Itse en ole koskaan saanut kehuja ulkonäöstäni Suomessa, mutta nyt ulkomailla asuessani olen kuullut olevani kaunis jopa muilta naisilta (ehkäpä he yrittivät vain piristää mua, mutta silti). Tuntuuhan tuollaiset kommentit silti tosi hyvältä, kun ekat 20 vuotta olin näkymätön ja sain osakseni lähinnä mulkoilua.

Vierailija
64/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 07:55"]

Älkää viittikö kehua tuota yhtä huomiohoroa. Tietää itsekin miltä näyttää ja ettei tähän ketjuun kuulu, ja postasi kuvansa juurikin vain saadakseen noita "mitä, sinähän olet nätti!!!" kommentteja. Hyvin loukkaavaa meitä oikeasti ei-hyvännäköisiä kohtaan.

[/quote]

No höh jos otat kuvani loukkauksena koska ei todellakaan ollut tarkotus loukata ketään :-( En todellakaan pidä itseäni hyvännäköisenä ja voin REHELLISESTI sanoa, että tässä keskustelussa oon saanut enemmän kehuja kun koko elämäni aikana yhteensä. En tiedä itkiskö vai naurasko näitä lukiessa, mutta siltikin pidän itseäni rumana. En oo koskaan seurustellut, kukaan mies ei (ainakaan tietääkseni) ole koskaan ollut ihastunut muhun eikä mua oo koskaan isketty baarissa tai missään muuallakaan. Siksi vaikea uskoa että joku vois pitää mua edes ok:n näköisenä. T. Just se foreveralone

[/quote]

Av:lla saa samoilla kuvilla täysin eri kommentteja riippuen kysymyksestä. Jos linkkaa vartalonsa ja sanoo sitä rumaksi saa kehuja. Jos linkkaa saman vartalon kehuen sitä saa pelkkää morkkaamista. 

Vierailija
65/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan pienestä asti.

Ihan viimeistään kouluiässä, kun ikätoverit alkoivsat törröhuuleksi haukkumaan. Silloin huulihalkioni arpi oli vielä melko näkyvä. Ja se nyt vaan eka virhe virheiden joukossa - kun teiniksi tulin, alkoivat pco:n tuomat ongelmat kuten akne ja hirsutismi. Eipä siinä koskaan kauniiksi kehuttu. 

Vierailija
66/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 07:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 07:22"]

no ei nyt niinkään. En tarkoita hieroa suolaa haavoihin, mutta olen ns klassisen kaunis ja yksikään yhdenyön hoito ei ole ikinä jättänyt ottamatta yhteyttä. Kaksi kertaa olen päätynyt suhteeseenkin, toinen on nykyinen mieheni ja lasteni isä. Eli kyllä se ulkonäkö kuule vaan vaikuttaa.

se, että olenko minäkään sitten itsevarma tai onnellinen onkin toinen tarina.

[/quote]

Noin yleisesti ottaen yhden illan jutuissa ei edes vaihdeta numeroita ja koko termi viittaa kasuaaliin, vain kerran tai pari tapahtuvaan seksiin. 

Ne kauneimmat naiset eivät edes harrasta yhden illan juttuja. Kiinnostuneita miehiä kun riittää yllin kyllin ilman yhden yön seksiäkin :) Tästäkin syystä en usko sinun olevan millään mittarilla oikeasti kaunis, ei millään pahalla tosiaan, sanon vaan faktat sulle.

[/quote]

ei vaan juri sitä tarkoitan, että vaikka lähdettäisiin liikkeelle ajatuksella yhdenyön jutusta, pyytävät miehet aina puhnroa ja lupaa soitella, ja alkavat haluta muutakin. 

Miksi kaunis nainen ei haluaisi jossain elämäntilanteessa yhdenyön juttuja? Tai pitäisvarmaan avata oma ketju tätä aihetta varten...ja myös sitä miksi aaveellaei saa sanoa olevansa kaunis ilma että ihmiset alkaa heti huudella "luulet vaan" :D

[/quote]

Niin? Mulle on käynyt samaa ja olen täysin tavallisennäköinen. En kaunis, mutten rumankaan.

Se että miehet haluaa sulta uudelleen pillua ei tee susta klassisesti kaunista, sori!

[/quote]

tsori, se että sä olet tavis ei tee musta tavista :D 

Vierailija
67/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 07:55"]

Älkää viittikö kehua tuota yhtä huomiohoroa. Tietää itsekin miltä näyttää ja ettei tähän ketjuun kuulu, ja postasi kuvansa juurikin vain saadakseen noita "mitä, sinähän olet nätti!!!" kommentteja. Hyvin loukkaavaa meitä oikeasti ei-hyvännäköisiä kohtaan.

[/quote]

No höh jos otat kuvani loukkauksena koska ei todellakaan ollut tarkotus loukata ketään :-( En todellakaan pidä itseäni hyvännäköisenä ja voin REHELLISESTI sanoa, että tässä keskustelussa oon saanut enemmän kehuja kun koko elämäni aikana yhteensä. En tiedä itkiskö vai naurasko näitä lukiessa, mutta siltikin pidän itseäni rumana. En oo koskaan seurustellut, kukaan mies ei (ainakaan tietääkseni) ole koskaan ollut ihastunut muhun eikä mua oo koskaan isketty baarissa tai missään muuallakaan. Siksi vaikea uskoa että joku vois pitää mua edes ok:n näköisenä. T. Just se foreveralone
[/quote]
Aika vaikea uskoa?
Laita nyt vielä koko vartalokuva värillisenä ja jotain perusmittoja?
T.mies

Vierailija
68/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun isoveljesi hokee toivovansa kuolemaasi, koska noin rumasta kukaan ei tuu tykkää saati rakastaa.
-
Yläasteella seurustelin ensimmäistä kertaa. Pojalta kysyttiin: "Ai sen X:n kanssa? Senkö takia, kun sillä on isot tissit?"
-
Exä sanoi välillä, ettei hänen kyllä oikein tee mieli seksiä kanssani. Hän petti lopulta.
-
Ja sitten ihmiset ihmettelee miten mulla voi olla niin huono itsetunto, kun "oot ihan normaalin näkönen!"

Vierailija
69/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 07:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 07:22"]

no ei nyt niinkään. En tarkoita hieroa suolaa haavoihin, mutta olen ns klassisen kaunis ja yksikään yhdenyön hoito ei ole ikinä jättänyt ottamatta yhteyttä. Kaksi kertaa olen päätynyt suhteeseenkin, toinen on nykyinen mieheni ja lasteni isä. Eli kyllä se ulkonäkö kuule vaan vaikuttaa.

[/quote]

Noin yleisesti ottaen yhden illan jutuissa ei edes vaihdeta numeroita ja koko termi viittaa kasuaaliin, vain kerran tai pari tapahtuvaan seksiin. 

Ne kauneimmat naiset eivät edes harrasta yhden illan juttuja. Kiinnostuneita miehiä kun riittää yllin kyllin ilman yhden yön seksiäkin :) Tästäkin syystä en usko sinun olevan millään mittarilla oikeasti kaunis, ei millään pahalla tosiaan, sanon vaan faktat sulle.

[/quote]

ei vaan juri sitä tarkoitan, että vaikka lähdettäisiin liikkeelle ajatuksella yhdenyön jutusta, pyytävät miehet aina puhnroa ja lupaa soitella, ja alkavat haluta muutakin. 

Miksi kaunis nainen ei haluaisi jossain elämäntilanteessa yhdenyön juttuja? Tai pitäisvarmaan avata oma ketju tätä aihetta varten...ja myös sitä miksi aaveellaei saa sanoa olevansa kaunis ilma että ihmiset alkaa heti huudella "luulet vaan" :D

[/quote]

Niin? Mulle on käynyt samaa ja olen täysin tavallisennäköinen. En kaunis, mutten rumankaan.

Se että miehet haluaa sulta uudelleen pillua ei tee susta klassisesti kaunista, sori!

[/quote]

tsori, se että sä olet tavis ei tee musta tavista :D 

[/quote]

Sori, katsos kun ei se jankuttaminen tee susta kaunista :) 

Vierailija
70/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 07:44"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 07:22"]

[/quote]

[/quote]

Kaikille naisille yhdenillanjutuilla ei ole tarkoitusta löytää kiinnostuneita miehiä, kun jotkut (kauniitkin) naiset ihan vaan haluaa sitä satunnaista seksiä vieraalta ilman sitoumuksia.

Vierailija
71/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun suohirviötkin kirmasivat karkuun minut nähdessään.

Vierailija
72/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:34"]Siitä kun suohirviötkin kirmasivat karkuun minut nähdessään.
[/quote
Ethän vaan ole vilauttanut rämemajavaa?

Vierailija
73/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:42"]

No eipä mulla oo mitään hävittävää joten täältä pesee foreveralone rumilus:

http://aijaa.com/gWnQq3

Anteeksi duckface! En pysty ottamaan kuvia itestäni normaalilla ilmeellä (eipä sillä, että selfieitä usein edes ottaisin). 

Toivottavasti kukaan tuttu ei tunnista, tai no jos tunnistaa, niin moi vaan! :-D

[/quote]

Tää kerjää huomiota ja haluaa tuntea ylemyyttä rumiin nähden. Älkää antaka sille huomiota. Bitch.

Vierailija
74/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakouluikäisenä kun leikittiin missikisoja ja jäin viimeiseksi poikien valitsemana. Olin pojille ilmaa muutenkin, se kävi selväksi heti kun rupes nää jutut kiinnostamaan.

Vierailija
75/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin surullista. Itse olen saanut ikäni kehuja ja minulla on todella komea poikaystävä, vaikken pidä itseäni erityisen kauniina. Olen aina ajatellut, että ulkonäöllä ei ole väliä (poikaystävässäni rakastuin maailman kultaisimpaan luonteeseen) ja ettei se nyt tosissaan ihmisten elämään vaikuta. Sisimmältäni olen ilmeisesti "hippityttö" ja toivoisin, että kaikista ihmisistä näkyisi se sisin ulkopuolelle, vaikka yläasteellakin häpeäkseni pyörin kauniiden "suosittujen" kanssa ja monien sisäisessä kauneudessa oli parantamisen varaa. Näistä jutuista oikeasti vasta tajuaa, miten iso merkitys ulkonäöllä voi olla, jos on oikeasti _ruma_. Suututtaa ja tekis mieli kieltää kaikki typerät kauneusihanteet ja muokatut töröhuuli-kuvat instagramissa. Tää maailma on niin sairas! Rumat, yrittäkää vapautua ympäröivistä kauneusihanteista. Tehkää sellaista, mihin ne paineet ei ulotu. Opiskelkaa, kirjoittakaa, muuttakaa maailmaa. Teidän ei tarvitse kuluttaa päivästä sekuntiakaan oman naaman kuvaamisen instagramiin. Ottakaa teidän ulkonäkö etuna siihen, että voitte keskittyä vain itsenne kehittämiseen. Eläkeiässä kun ulkonäköerot ovat tasoittuneet, kiitätte vielä itseänne siitä ja lyön vetoa, että elätte silloin rikkaampaa elämää kuin ne, joille ulkonäkö on ollut elämässä "iloa" tuova asia ja todella iso osa elämää. Teidän ei enää tarvitse epätoivoissaan roikkua menetetyssä ulkonäössänne viisi-/kuusikymppisenä, vaan voitte nauttia elämästä. En nyt tiedä, sainko ajatukseni nopeasti kirjoitettuna edes jotenkin järkevään muotoon, mutta toivottavasti joku edes hoksaa pointin. :D ja vielä lopuksi kliseisesti, meillä on vaan tää yks elämä. Vaikka ette ole saaneet lahjaksi ulkonäköä, ei kannata märehtiä sitä koko elämää. Tässä maailmassa on niin paljon mielenkiintoisempia asioita.

Vierailija
76/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut lihava, joten mun rumuuteni johtuu pääosin siitä. Ei miehet tuijottele perään tai hymyile ohimennessään, baarissa ei edes mustat miehet tule iskemään. Olen jo tottunut.

Vierailija
77/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:48"]

Isä kertoi asian jo ollessani 5 vuotias. Tosin hieman leikkisästi. Teini-iässä sitten oikein kunnolla ja siitä eteenpäin. Sanoi kuinka kuvottavan näköinen olen, kuinka en koskaan saisi ketään, miten toivoisi että joku serkuistani olisi hänen lapsensa kun ovat kauniita. Että minun olisi parasta katsoa peiliin millainen kuvotus olen. Katsoin vuosia ja itkin. Ulkonäköni olen perinyt häneltä, toisin kun kauniit siskoni, jotka ovat tulleet äitiin.

[/quote]

Hirveä isä.

[/quote]

Niin. Silti nykypäivänä hänelle on äärimmäisen tärkeää joka kerran kun tapaamme, saada minut sanomaan, kuinka hyvä isä onkaan ollut kaikin puolin.. Vuosien terapian jälkeen (asiaan liittyi paljon muutakin kun ulkonäön haukkuminen) piti oppia se, että annan anteeksi, vaikkei hän koskaan ole pahoillaan ollut. Silti tänäkään päivänä ei mene montaakaan hetkeä, etten asiaa ajattele. Liian paljon vietän aikaa peilin edessä surren ja välttelen ihmisiä kaikin mahdollisin tavoin. Olen reilusti yli 30 ja tämä asia yhä edelleen on suurin este elämälleni. Olen niitä ihmisiä, joille fyysinen väkivalta olisi ollut helpompi kestää. Toki sitäkin oli aivan riittämiin.

Vierailija
78/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:59"]

Mä olen aina ollut lihava, joten mun rumuuteni johtuu pääosin siitä. Ei miehet tuijottele perään tai hymyile ohimennessään, baarissa ei edes mustat miehet tule iskemään. Olen jo tottunut.

[/quote]

Miksi et laihduta?

Vierailija
79/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkana ei auta laihduttaminenkaan jos naama on vain tavallinen. 

Vierailija
80/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:13"]

Hoikkana ei auta laihduttaminenkaan jos naama on vain tavallinen. 

[/quote]

...Ja jos ei ole isoja tissejäkään. Ei kukaan rumaa ja tissitöntä naista kelpuuttaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi