Sinmä ei-hyvännäköinen: Mistä tajusit olevasi ruma?
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:32"]
Kukaan mies ei ole koskaan halunnut seurustella. Kelpaan vaan siis treffeille ja seksisuhteisiin. Kuittailua olen saanut naamasta ja läskiydestä (olen normaalipainoinen). Pidän itseäni ihan tavallisen näköisenä, mutta ilmeisesti olen miesten mielestä tosi ruma kun en koskaan kelvannut =(
[/quote]
Tässä just huomaa mitä eroa on miehen rumuudella ja naisen "rumuudella"
[/quote]
Hmm. Eroa on, mutta ei se ole pelkästään naisen eduksi. Naisen on kyllä helpompi saada baarissa känniseltä yhdenillan seksiä vaikka olisi ruma kuin ruman miehen. Mutta toisaalta, ruman naisen on TODELLA vaikea päästä parisuhteeseen. Monet naiset ei taas pidä miehen ulkonäköä niin kovin keskeisenä kun miettivät kenen kanssa haluavat perheen perustaa.
[/quote]
En mä ole miestä koskaan halunnut jostain kämäsistä baareista. Tähän mennessä pisimmät tapailut on lähteneet niistä kun miehet on iskeneet ihan normaaleissa tilanteissa tutustumisen kautta, muttei se silti sitä faktaa poista, että mun ulkonäkö ei ole kuulemma tarpeeksi riittävä. Onneksi olen itse tyytyväinen itseeni, se on tärkeintä :)
[/quote]
Eiköhän ongelma ole korvien välissä eikä ulkonäössä, jos olet kuitenkin alkuun kelvannut
[/quote]
Ihan suoraan päin naamaa on tapailun edetessä nostettu kehoni ja kasvojeni virheet (siis miehen mielestä virheet) esiin.
[/quote]
Just. On minullekin joku tullut joskus silloin tällöin avautumaan ulkonäöstäni negatiivisesti. Olen kuitenkin ihan oikeasti suhteellisen hyvännäköinen ja seuraa on tarvittaessa riittänyt. Se vaan nyt on niin, että maailmassa on mulkkuja, jotka haluavat latistaa toisen itsetunnon syystä tai toisesta. Jotkut saavat siitä sadistista nautintoa ja voivat tehdä sen kumppanilleenkin, osa taas on katkeria jostain jne.
Musta tuli ruma vasta lihomisen myötä. Kasvot ovat kyllä nätit, mutta se 30kg toi kummasti läskiä ja turvotusta niihinkin, enkä enää ole muuta kuin pomppiva ihrakasa täynnä raskausarpia ja muuta. Lihava nainen = ruma nainen. :( Elättelen toivoa että joskus vielä laihtuisin, mutta aika mahdotonta tuntuu olevan. :(
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:20"]
Kysymys otsikossa.
[/quote]
Joskus ala/yläasteella. Kaverit saivat usein huomiota, minä en ikinä (paitsi negatiivista). Olin aina myös isokokoinen ja romuluinen, pojat pienempiä kuin minä.
Nyt nelikymppisenä olen huomannut että miehet katselevat eri tavalla, ehkä tässä iässä ei enää ole tärkeintä olla laiha ja joidenkin mielestä saa olla tissejä ja peffaa.
Joskus ala-asteella ehkä viidennellä-kuudennella kun kaikilla muilla tuntui olevan poikaystävä paitsi mulla. Koskaan ei ulkonäköä kehuttu. Nyt 27-vuotiaana edelleenkään ei yksikään mies ole osoittanut kiinnostusta. Kavereilla kaikilla jo perheet ja rakastavat miehet. Eiköhän se jo kerro, että olen vain yksinkertaisesti oksettavan ruma kun en kenellekkään kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:10"]
Joskus ala-asteella ehkä viidennellä-kuudennella kun kaikilla muilla tuntui olevan poikaystävä paitsi mulla. Koskaan ei ulkonäköä kehuttu. Nyt 27-vuotiaana edelleenkään ei yksikään mies ole osoittanut kiinnostusta. Kavereilla kaikilla jo perheet ja rakastavat miehet. Eiköhän se jo kerro, että olen vain yksinkertaisesti oksettavan ruma kun en kenellekkään kelpaa.
[/quote]
Entäs se persoonallisuus? Millä yrität kompensoida ulkonäköä?
Minulle jopa talonmies huomautti liian pienistä tisseistä kun sattui tulemaan rapuissa vastaan. Se oli kyllä törkeintä kuinka ulkonäköäni on haukuttu.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:14"]
[/quote]
[/quote]
Niih... ruman täytyy vielä kaiken muun lisäksi yrittää kompensoida rumuuttaan jollain säkenöivällä persoonallisuudella. Kaunotar saa olla vaikka minkälainen kusipää, mutta ketään ei kiinnosta, kunhan näyttää hyvältä käsipuolessa ja tekee muut miehet kateellisiksi.
Laittakaapa/linkittäkääpä teidän mielestänne "rumien" naisten kuvia!
[/quote]
[/quote]
Persoonallisuus kun ei näy ulospäin. Sais jonkun miehen edes kattomaan itseäni päin ja sitä kautta ehkä juttelemaan ja tutustumaan...
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:25"]
[/quote]
[/quote]
Niih... ruman täytyy vielä kaiken muun lisäksi yrittää kompensoida rumuuttaan jollain säkenöivällä persoonallisuudella. Kaunotar saa olla vaikka minkälainen kusipää, mutta ketään ei kiinnosta, kunhan näyttää hyvältä käsipuolessa ja tekee muut miehet kateellisiksi.
[/quote]
Olet kaupan päälle vielä tyhmäkin :D
Kauniiden naisten miehet ovat sen tasoisia, että niillä miehillä on varaa valikoida naiset kauneuden JA persoonallisuuden mukaan.
Mutta luuserit elää siinä uskossa, että miesten tulisi haluta teidät vaikka näytätte omastakin mielestänne paskalta, ette ole persoonaltanne kiinnostavia ja kaiken kuorruttaa katkeruus aiemmista epäonnistumisista. Kuka sellaisen naisen kanssa haluaisi edes seurustella kysynpä vaan.
Ala-asteen kolmannella, kun poika, johon olin ihastunut, nimitti minua hörökorva-aasiksi.
No eipä mulla oo mitään hävittävää joten täältä pesee foreveralone rumilus:
Anteeksi duckface! En pysty ottamaan kuvia itestäni normaalilla ilmeellä (eipä sillä, että selfieitä usein edes ottaisin).
Toivottavasti kukaan tuttu ei tunnista, tai no jos tunnistaa, niin moi vaan! :-D
No etsä kyl rumalta näytä siis ihan oikeesti .. :)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:42"]
Anteeksi duckface! En pysty ottamaan kuvia itestäni normaalilla ilmeellä (eipä sillä, että selfieitä usein edes ottaisin).
Toivottavasti kukaan tuttu ei tunnista, tai no jos tunnistaa, niin moi vaan! :-D
[/quote]
Nätti nainen.
T: mies 27v
[/quote]
No just... on vissiin aika tiukat kauneuskriteerit sulla jos tuonnäköistä naista rumana pidät.
[/quote]
http://img.pandawhale.com/80433-fishing-for-compliments-attent-2r6L.jpeg
Tiedät hyvin itsekin, ettet ole rumaa nähnytkään.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:49"]
[/quote]
Nätti nainen.
T: mies 27v
[/quote]
Todellakin kelpaisi ulkonäön puolesta
T: mies 28v
Hohhoijaa. Taasko jonkun normaalinnäköisen piti saada vähän kohotusta itsetunnolleen, että kaikki kilvan kehuisi kuin on nätti. Kohtuu itsekästä kerjätä kehuja ketjussa, joka käsittelee niitä oikeita sotanorsuja (ei millään pahalla norsuja kohtaan).
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:32"]
Kukaan mies ei ole koskaan halunnut seurustella. Kelpaan vaan siis treffeille ja seksisuhteisiin. Kuittailua olen saanut naamasta ja läskiydestä (olen normaalipainoinen). Pidän itseäni ihan tavallisen näköisenä, mutta ilmeisesti olen miesten mielestä tosi ruma kun en koskaan kelvannut =(
[/quote]
Tässä just huomaa mitä eroa on miehen rumuudella ja naisen "rumuudella"
[/quote]
Hmm. Eroa on, mutta ei se ole pelkästään naisen eduksi. Naisen on kyllä helpompi saada baarissa känniseltä yhdenillan seksiä vaikka olisi ruma kuin ruman miehen. Mutta toisaalta, ruman naisen on TODELLA vaikea päästä parisuhteeseen. Monet naiset ei taas pidä miehen ulkonäköä niin kovin keskeisenä kun miettivät kenen kanssa haluavat perheen perustaa.
[/quote]
Olen eri mieltä. Naisille suhtautuminen miehen ulkonäköön on yleensä se että: "ei mitään väliä kunhan ei ole ruma". Poikkeuksellisen hyvä ulkonäkö on yleensä naiselle vahvempi ase kuin miehelle, mutta poikkeuksellisen huono ulkonäkö on molemmille sukupuolille melko sama.