Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinmä ei-hyvännäköinen: Mistä tajusit olevasi ruma?

Vierailija
10.06.2015 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (171)

Vierailija
41/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:10"]

Joskus ala-asteella ehkä viidennellä-kuudennella kun kaikilla muilla tuntui olevan poikaystävä paitsi mulla. Koskaan ei ulkonäköä kehuttu. Nyt 27-vuotiaana edelleenkään ei yksikään mies ole osoittanut kiinnostusta. Kavereilla kaikilla jo perheet ja rakastavat miehet. Eiköhän se jo kerro, että olen vain yksinkertaisesti oksettavan ruma kun en kenellekkään kelpaa.

[/quote]

Entäs se persoonallisuus? Millä yrität kompensoida ulkonäköä?

[/quote]

Niih... ruman täytyy vielä kaiken muun lisäksi yrittää kompensoida rumuuttaan jollain säkenöivällä persoonallisuudella. Kaunotar saa olla vaikka minkälainen kusipää, mutta ketään ei kiinnosta, kunhan näyttää hyvältä käsipuolessa ja tekee muut miehet kateellisiksi.

[/quote]

Olet kaupan päälle vielä tyhmäkin :D 

Kauniiden naisten miehet ovat sen tasoisia, että niillä miehillä on varaa valikoida naiset kauneuden JA persoonallisuuden mukaan. 

Mutta luuserit elää siinä uskossa, että miesten tulisi haluta teidät vaikka näytätte omastakin mielestänne paskalta, ette ole persoonaltanne kiinnostavia ja kaiken kuorruttaa katkeruus aiemmista epäonnistumisista. Kuka sellaisen naisen kanssa haluaisi edes seurustella kysynpä vaan.
[/quote]

Niinpä, jos tuon kääntää päinvastoin et kyseessä olis mies, niin ei takuulla yksikään nainen (rumatkaan) katsoisi miestä päinkään

Vierailija
42/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:42"]No eipä mulla oo mitään hävittävää joten täältä pesee foreveralone rumilus:

http://aijaa.com/gWnQq3

Anteeksi duckface! En pysty ottamaan kuvia itestäni normaalilla ilmeellä (eipä sillä, että selfieitä usein edes ottaisin). 

Toivottavasti kukaan tuttu ei tunnista, tai no jos tunnistaa, niin moi vaan! :-D
[/quote]

Rumaksi sut tekee sun asenne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 07:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 07:22"]

no ei nyt niinkään. En tarkoita hieroa suolaa haavoihin, mutta olen ns klassisen kaunis ja yksikään yhdenyön hoito ei ole ikinä jättänyt ottamatta yhteyttä. Kaksi kertaa olen päätynyt suhteeseenkin, toinen on nykyinen mieheni ja lasteni isä. Eli kyllä se ulkonäkö kuule vaan vaikuttaa.

se, että olenko minäkään sitten itsevarma tai onnellinen onkin toinen tarina.

[/quote]

Noin yleisesti ottaen yhden illan jutuissa ei edes vaihdeta numeroita ja koko termi viittaa kasuaaliin, vain kerran tai pari tapahtuvaan seksiin. 

Ne kauneimmat naiset eivät edes harrasta yhden illan juttuja. Kiinnostuneita miehiä kun riittää yllin kyllin ilman yhden yön seksiäkin :) Tästäkin syystä en usko sinun olevan millään mittarilla oikeasti kaunis, ei millään pahalla tosiaan, sanon vaan faktat sulle.

[/quote]

ei vaan juri sitä tarkoitan, että vaikka lähdettäisiin liikkeelle ajatuksella yhdenyön jutusta, pyytävät miehet aina puhnroa ja lupaa soitella, ja alkavat haluta muutakin. 

Miksi kaunis nainen ei haluaisi jossain elämäntilanteessa yhdenyön juttuja? Tai pitäisvarmaan avata oma ketju tätä aihetta varten...ja myös sitä miksi aaveellaei saa sanoa olevansa kaunis ilma että ihmiset alkaa heti huudella "luulet vaan" :D

[/quote]

Niin? Mulle on käynyt samaa ja olen täysin tavallisennäköinen. En kaunis, mutten rumankaan.

Se että miehet haluaa sulta uudelleen pillua ei tee susta klassisesti kaunista, sori!

Vierailija
44/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:07"]

Hohhoijaa. Taasko jonkun normaalinnäköisen piti saada vähän kohotusta itsetunnolleen, että kaikki kilvan kehuisi kuin on nätti. Kohtuu itsekästä kerjätä kehuja ketjussa, joka käsittelee niitä oikeita sotanorsuja (ei millään pahalla norsuja kohtaan).

[/quote]

Niin no... Kyllä mua pari kesää sitten joku tuntematon mies sanoi "upeaksi". Mies oli about kuuskymppinen. Ja kännissä :-D Ei oo koskaan kehuttu nätiksi. Ja eikö hoikka voi olla ruma? Tai toisinpäin, eikö "sotanorsu" voi olla kaunis?

Vierailija
45/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:07"]

Hohhoijaa. Taasko jonkun normaalinnäköisen piti saada vähän kohotusta itsetunnolleen, että kaikki kilvan kehuisi kuin on nätti. Kohtuu itsekästä kerjätä kehuja ketjussa, joka käsittelee niitä oikeita sotanorsuja (ei millään pahalla norsuja kohtaan).

[/quote]

Niin no... Kyllä mua pari kesää sitten joku tuntematon mies sanoi "upeaksi". Mies oli about kuuskymppinen. Ja kännissä :-D Ei oo koskaan kehuttu nätiksi. Ja eikö hoikka voi olla ruma? Tai toisinpäin, eikö "sotanorsu" voi olla kaunis?

[/quote]

Älä saivartele, sotanorsulla en viitannut kokoon vaan ulkomuotoon. Tiedät itsekin aivan hyvin, että rumuus tai kauneus ei ole pelkistä kiloista kiinni. Oma asenteesi taitaa kuitenkin olla aika onneton, oikein pitäisi tuntemattomien jatkuvasti spontaanisti kehua ulkonäköä, jotta tyty olisi tyytyväisempi. (Kas kummaa, kun kukaan oikeasti ruma ei halua täällä jaella kuviaan kehujen toivossa. Kyllä tuo jo kertoo hyvin paljon siitä, millaisia kommentteja on odotettu. Kehuja tietysti.)

Vierailija
46/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:11"]

Lukematta koko ketjua:

Iän myötä tuo helpottaa. Neljänkympin tällä puolella muut pelkää paniikissa vanhenemista,

me rumat ollaan rakennettu itsetuntomme ihan muille asioille (koska on ollut pakko).

[/quote]

Lisäksi neljän kympin tällä puolella tilanne tasoittuu ihan huomattavasti. Se luokan kaunotarkin on nykyään ylipainoinen kun minä rumilus olen sentään normaalipainossa. Nuorena kauniit voivat keski-iässä vanheta rumaksi jo nelikymppisenä, nimimerkillä monta esimerkkiä.

Vierailija
47/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:53"]

Mä olin ruma teininä, siinä 13-20-vuotiaana. Mulla oli akne, olin liian laiha, ei rintoja... Kukaan ei sanonut kauniiksi, edes omat vanhemmat, kukaan poika ei tykännyt, lähinnä pakenivat jos jotenkin joutuivat tekemisiin. 

Kaikki muuttui yliopistossa. Sain lisää painoa jolloin tulivat myös rinnat, akne parani hoidoilla. Opin meikkaamaan, löysin tyylini.  Olin yhtäkkiä kaunis ja aloin saamaan huomiota. Silloin ehkä oikeasti tajusin, miten paljon helpompaa kauniilla tässä maailmassa on.

[/quote]

Minä olen 30 ja edelleen odottelen niitä tissejä saapuvaksi...

[/quote]

Joo, ei ne kaikille tule. Mulla ollut niin, että kun paino lisääntyy, rinnat kasvaa. Esim. alle 50-kiloisena koko on 65 tai 70 AA, 50 kilon paikkeilla 70A, 54-58 kiloisena 70B, 58-61 kiloisena 70C, 61-65 kiloisena 70D...

Pituutta siis 170 ja painoa nyt tuo 63 kiloa. 

Vierailija
48/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt "todella rumaa" naista. Tietenkin kauniita ja vähemmän kauniita ja erikoisen näköisiä kyllä. Mutta minkä näköinen sitten on se todella ruma nainen? Nainen siis olen itsekin ja varmaan ihan tavallisen näköinen, en vaan osaa ajatella miltä muka näyttää tosi ruma nainen.

Vierailija
49/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:33"]

En ole ikinä nähnyt "todella rumaa" naista. Tietenkin kauniita ja vähemmän kauniita ja erikoisen näköisiä kyllä. Mutta minkä näköinen sitten on se todella ruma nainen? Nainen siis olen itsekin ja varmaan ihan tavallisen näköinen, en vaan osaa ajatella miltä muka näyttää tosi ruma nainen.

[/quote]

Vilkaseppas tätä: 

http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale.jpg

Vieläkö voit sanoa ettei kukaan noistakaan naisista ole "todella ruma"?

Vierailija
50/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kertoi asian jo ollessani 5 vuotias. Tosin hieman leikkisästi. Teini-iässä sitten oikein kunnolla ja siitä eteenpäin. Sanoi kuinka kuvottavan näköinen olen, kuinka en koskaan saisi ketään, miten toivoisi että joku serkuistani olisi hänen lapsensa kun ovat kauniita. Että minun olisi parasta katsoa peiliin millainen kuvotus olen. Katsoin vuosia ja itkin. Ulkonäköni olen perinyt häneltä, toisin kun kauniit siskoni, jotka ovat tulleet äitiin.

Vierailija
51/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurt Cobain sanoi: "They laugh at me because I´m different. I laugh at them because theyŕe all the same."

Vierailija
52/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:30"]

Kun en koskaan kokenutkaan sitä "kaikki naiset saa miehiltä hulluna huomiota" -ilmiötä. Kun tuli murrosikä, täysi-ikä, aikuisuus, ja olin jatkuvasti miehille vain ilmaa samalla kun kavereille oli miehiä jonossa.

[/quote]

Sama täällä. Tyydyn suosiolla olemaan yksin, vaikka se ajoittain kovasti kirveleekin. Mutta minkäs teet.

Vierailija
53/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:42"]

No eipä mulla oo mitään hävittävää joten täältä pesee foreveralone rumilus:

http://aijaa.com/gWnQq3

Anteeksi duckface! En pysty ottamaan kuvia itestäni normaalilla ilmeellä (eipä sillä, että selfieitä usein edes ottaisin). 

Toivottavasti kukaan tuttu ei tunnista, tai no jos tunnistaa, niin moi vaan! :-D

[/quote]

Nätti nainen.

T: mies 27v

[/quote]

Todellakin kelpaisi ulkonäön puolesta

T: mies 28v

[/quote]

En usko, että kukaan ihan oikeasti ruma kehtaiis laittaa kuvaansa tänne. Huomionhakua tämä. Kuvan tyttö/nainen on vähintään keskiverto, ellei jopa heman tavista nätimpi.

Vierailija
54/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:20"]Kysymys otsikossa.
[/quote]
Kätilö kuulemma oli jo pelästynyt, itse tajusin vasta vähän myöhemmin

Vierailija
55/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, linkin naista.

Jo ilmeestä näkee, että tietää olevansa hyvännäköinen! Huomioh**ra!

Vierailija
56/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:32"]

Kukaan mies ei ole koskaan halunnut seurustella. Kelpaan vaan siis treffeille ja seksisuhteisiin. Kuittailua olen saanut naamasta ja läskiydestä (olen normaalipainoinen). Pidän itseäni ihan tavallisen näköisenä, mutta ilmeisesti olen miesten mielestä tosi ruma kun en koskaan kelvannut =( 

[/quote]

Tässä just huomaa mitä eroa on miehen rumuudella ja naisen "rumuudella"

[/quote]

Kuinka? 

[/quote]

Ruma mies ei kelpaa seksisuhteeseen muuten kuin kätensä kanssa
[/quote]
Eikös Hallis Harkimollakin ole ainakin omissa nimissään lapsi tai useampi.

Vierailija
57/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt hyvännäköinen, aika pottunokka minusta tuo nainen tuossa kuvassa. Mutta joo, itsehän tätä kerjäsit.

Vierailija
58/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:26"]Olen aina sen tiennyt. En ole koskaan saanut positiivista kommenttia ulkonäöstäni, älystä ja huumorintajusta vain. Ei myöskään naisilta huomiota koskaan
[/quote]

Suomessa kehuja annetaan kyllä tosi harvoin, varsinkin miehille.

Vierailija
59/171 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 07:55"]

Älkää viittikö kehua tuota yhtä huomiohoroa. Tietää itsekin miltä näyttää ja ettei tähän ketjuun kuulu, ja postasi kuvansa juurikin vain saadakseen noita "mitä, sinähän olet nätti!!!" kommentteja. Hyvin loukkaavaa meitä oikeasti ei-hyvännäköisiä kohtaan.

[/quote]

No höh jos otat kuvani loukkauksena koska ei todellakaan ollut tarkotus loukata ketään :-( En todellakaan pidä itseäni hyvännäköisenä ja voin REHELLISESTI sanoa, että tässä keskustelussa oon saanut enemmän kehuja kun koko elämäni aikana yhteensä. En tiedä itkiskö vai naurasko näitä lukiessa, mutta siltikin pidän itseäni rumana. En oo koskaan seurustellut, kukaan mies ei (ainakaan tietääkseni) ole koskaan ollut ihastunut muhun eikä mua oo koskaan isketty baarissa tai missään muuallakaan. Siksi vaikea uskoa että joku vois pitää mua edes ok:n näköisenä. T. Just se foreveralone

Vierailija
60/171 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:57"]No ei nyt hyvännäköinen, aika pottunokka minusta tuo nainen tuossa kuvassa. Mutta joo, itsehän tätä kerjäsit.
[/quote]

Aijaa, kyllä tuo kuvan nainen on mielestäni melkeimpä keskivertonaista nätimpi.
Surullista jos hänen näköiset tulee tänne itkemään rumuuttaan, voi jestas sentään - menkää terapiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi