Exällä uusi tyttöystävä :(
Voi *ttu! Olen 34-vuotias, parisuhdetta takana 2 vuotta. Erosimme, koska halusin ottaa seuraavan askeleen, muuttaa yhteen ja hankkia lapsia tulevaisuudessa. Mies sanoi ettei koe olevansa vielä valmis. Mitä vielä, nyt sain kuulla että korkeakoulutettu minua pari vuotta nuorempi exäni on ottanut 20-vuotiaan uuden tyttöystävän jonka kanssa muutti yhteen alle kuukauden kuluttua seurustelusta. Mies kun seurusteli minun kanssani, puhui aina miten on viehättynyt hieman itseään vanhemmista ja kypsistä naisista ja nyt seurustelee tosi nuoren näköisen tytön kanssa. Onhan se kaunis ja tunnen itseni vanhaksi haahkaksi, mutta on jotenkin petetty ja ankea olo. Etenkin kun mies sanoi minulle ettei ole valmis oikein minkäänlaiseen vakiintumiseen mutta yhtäkkiä onkin niin julkisen rakastunut yhtäkkiä. Tuntuu pahalta.
Kommentit (46)
En minä ainakaan voinut kaksikymppisenä edes kuvitella seurustelevani yli kolmekymppisen kanssa, olin opiskelija, jolla elämä ja kaikki mahdollisuudet edessä, mielestäni siis täysin eri elämäntilanteessa kuin kolmekymppisen oletetaan olevan. Liekkö "rakastan sua, olet kaunis" virret ovat uponneet tähän nuorikkoon, harvemmin tuolla ikäerolla varustettuna tulee pysyvää rakkaussuhdetta, ellei mies ole miljonääri.
Eihän kolmekymppisillä edes enään seiso D: mielummin otan parikymppisen komistuksen jolla hormoonit hyrrää ja jaksaa painaa.. N21
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:39"]Miksi täällä aina haukutaan, että vanhemmat miehet luulee olevansa jotenkin oikeutettuja nuorempaan naiseen ja sitten nauretaan, että luulee saavansa nuoremman naisen. Sitten kuitenkin näitä tarinoita on todella paljon, että mies on OTTANUT itselleen jonkun nuoren työpaikan harjoittelijan tai jonkun opiskelijan. Tuntuu siltä, että kaikki nuoret naiset onkin oikeasti kiinnostuneita meistä vanhemmista miehistä ja kuten te naiset ilmaisette, me otamme sen nuoremman naisen itsellemme - emme saa vaan otamme. [/quote] No menepäs OTTAMAAN se nuori tyttö jos se kerta niin helppoa on! Tuu sit tänne raportoimaan jos onnistuit. :D Kerro sitten myös samalla kuinka paljon kului rahaa ja valheita nuoren naisen "hurmaamiseen". :D
[/quote]Minä olen married with kids, joten edes flirttaile muille naisille.
[/quote]
Jaa muslimimies taas röllää. Vai että lapsen kanssa naimisissa ja vielä usemman. Suomessa ei saa mennä pikkutyttöjen kanssa edes naimisiin, saati että vaimoja olisi kerrallaan enemmän kuin yksi.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:05"]
Mä veikkaan että tuo 20v nainen harmittelee kymmenen vuoden päästä ettei nauttinut nuorista kolleista vaan hengaa keski-ikäisen kanssa parhaimmat ja timmimmät vuotensa...
[/quote]
En harmittele. Oli kumppaneistani viisain ja kiinnostavin. t. 5-kymppinen
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 08:03"]
En minä ainakaan voinut kaksikymppisenä edes kuvitella seurustelevani yli kolmekymppisen kanssa, olin opiskelija, jolla elämä ja kaikki mahdollisuudet edessä, mielestäni siis täysin eri elämäntilanteessa kuin kolmekymppisen oletetaan olevan. Liekkö "rakastan sua, olet kaunis" virret ovat uponneet tähän nuorikkoon, harvemmin tuolla ikäerolla varustettuna tulee pysyvää rakkaussuhdetta, ellei mies ole miljonääri.
[/quote]
10-12 vuoden ikäerolla? Eihän se ole ikäero eikä mikään. Yli 20 vuotta on jo paljon, aina riippuen ihmisistä.
up