Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exällä uusi tyttöystävä :(

Vierailija
10.06.2015 |

Voi *ttu! Olen 34-vuotias, parisuhdetta takana 2 vuotta. Erosimme, koska halusin ottaa seuraavan askeleen, muuttaa yhteen ja hankkia lapsia tulevaisuudessa. Mies sanoi ettei koe olevansa vielä valmis. Mitä vielä, nyt sain kuulla että korkeakoulutettu minua pari vuotta nuorempi exäni on ottanut 20-vuotiaan uuden tyttöystävän jonka kanssa muutti yhteen alle kuukauden kuluttua seurustelusta. Mies kun seurusteli minun kanssani, puhui aina miten on viehättynyt hieman itseään vanhemmista ja kypsistä naisista ja nyt seurustelee tosi nuoren näköisen tytön kanssa. Onhan se kaunis ja tunnen itseni vanhaksi haahkaksi, mutta on jotenkin petetty ja ankea olo. Etenkin kun mies sanoi minulle ettei ole valmis oikein minkäänlaiseen vakiintumiseen mutta yhtäkkiä onkin niin julkisen rakastunut yhtäkkiä. Tuntuu pahalta. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen egoa pönkittämässä.

Sinä löydät vielä fiksun miehen, joka haluaa sitoutua ja hankkia kanssasi lapsen. :) 

Vierailija
22/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä, etteikö mies olisi ollut valmis vakiintumaan. Hän ei vain halunnut tehdä sitä sinun kanssasi, syystä tai toisesta. Asia ei miksikään muutu voivottelemalla. Nyt hän on löytänyt uuden kumppanin, joka totta kai on vienyt jalat alta, ja mies on valmis vaikka mihin. Aika näyttää, miten suhteelle käy, mutta sinun asiasi se ei enää ole. Älä katkeroidu, älä stalkkaa. Näin on parempi teille molemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti joko lisäaikaa lapsista nuoremmalla naisella tai sitten et ollut se oikea.

Vierailija
24/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta kuulostaa mun korvaan lassukan laatimalta provolta luomaan illuusiota, että kaikki miehet vaihtaa nuorempaan.

Vierailija
25/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis iski jälleen. :) Voihan nyyyyyyh...

Vierailija
26/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:00"]

Otti nuoremman, ettei tarvi olla vielä vuosiin valmis perheen perustamisiin ja seuraavien askelten ottamisiin...
Tuollaiset miehet vaan harvemmin on koskaan valmiita oikeasti sitoutumaan... Perhe kyllä voidaan pienen painostuksen alla laittaa pystyyn, mutta omat menot ja tekemiset menee aina yhteisten ohi ja niistä miehistähän täälä palstalla luetaan joka päivä...

[/quote]

Nii-in, painostamalla saa sen omakotitalon ja lapsen, mutta mies kokee sitten vastaavasti oikeudekseen jatkossa pistää itsensä ykköseksi ja nainen joustaa sitten muussa. Tää on nähty niin monesti. Sitten jossain vaiheessa loppuu jaksaminen, tulee ero ja mies löytää jonkun toisen jonka kanssa oikeasti itse haluaa noita asioita ja exä katkeroituu.

Vierailija
27/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkin lapsi syntyy vuoden parin sisällä. Onhan se nuoremman, kauniimman, timmimmän, mukavemman ja hoikemman naisen kanssa kiva lisääntyä.

Vierailija
28/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:35"]Arvatenkin lapsi syntyy vuoden parin sisällä. Onhan se nuoremman, kauniimman, timmimmän, mukavemman ja hoikemman naisen kanssa kiva lisääntyä.
[/quote]

Just just...

Vierailija
29/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sitten sinulle väärä mies, ei sen miehen seurustelut sinuun vaikuta. Etsit sopivamman miehen.

Vierailija
30/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä aina haukutaan, että vanhemmat miehet luulee olevansa jotenkin oikeutettuja nuorempaan naiseen ja sitten nauretaan, että luulee saavansa nuoremman naisen.

Sitten kuitenkin näitä tarinoita on todella paljon, että mies on OTTANUT itselleen jonkun nuoren työpaikan harjoittelijan tai jonkun opiskelijan. Tuntuu siltä, että kaikki nuoret naiset onkin oikeasti kiinnostuneita meistä vanhemmista miehistä ja kuten te naiset ilmaisette, me otamme sen nuoremman naisen itsellemme - emme saa vaan otamme.

Vierailija
31/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin veikkaan, että nuori nainen kiinnosti just siks, ettei se ole vielä mankumassa vakiintumista. Harvempaa kakskymppistä taitaa noin vanha ukko kiinnostaa pitkää aikaa. Ja jos kiinnostaa, niin aikamoiseen katajaan ukko kapsahtaa.

Vierailija
32/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:39"]

Miksi täällä aina haukutaan, että vanhemmat miehet luulee olevansa jotenkin oikeutettuja nuorempaan naiseen ja sitten nauretaan, että luulee saavansa nuoremman naisen.

Sitten kuitenkin näitä tarinoita on todella paljon, että mies on OTTANUT itselleen jonkun nuoren työpaikan harjoittelijan tai jonkun opiskelijan. Tuntuu siltä, että kaikki nuoret naiset onkin oikeasti kiinnostuneita meistä vanhemmista miehistä ja kuten te naiset ilmaisette, me otamme sen nuoremman naisen itsellemme - emme saa vaan otamme.

[/quote]

Voi vittu XDD noh elä vaan siellä unelmissas :'DD

Vierailija
33/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:43"]

Mäkin veikkaan, että nuori nainen kiinnosti just siks, ettei se ole vielä mankumassa vakiintumista. Harvempaa kakskymppistä taitaa noin vanha ukko kiinnostaa pitkää aikaa. Ja jos kiinnostaa, niin aikamoiseen katajaan ukko kapsahtaa. [/quote]

Olikos se "vanha" ukko 32v...

Vierailija
34/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihan tekosyy...en ole vielä valmis. Käsi ylös te, jotka olette sen kuulleet!

[/quote]

Miksi se tarvitsisi olla tekosyy? Itsestäkin joskus yhden entisen poikakaverin kanssa tuntui etten todellakaan ole valmis muuttamaan yhteen, mutta jälkikäteen ajatellen en ollut vain valmis siihen hänen kanssaan. Ei ollut oikea minulle. Mieheni kohdalla olinkin jo nopeasti valmis menemään jopa naimisiin. Ei se välttämättä ole tosiaan mikään tekosyy vaan se voi tuntua sillä hetkellä oikeasti siltä.

Vierailija
35/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:54"]

Mikä ihan tekosyy...en ole vielä valmis. Käsi ylös te, jotka olette sen kuulleet!

[/quote]

Miksi se tarvitsisi olla tekosyy? Itsestäkin joskus yhden entisen poikakaverin kanssa tuntui etten todellakaan ole valmis muuttamaan yhteen, mutta jälkikäteen ajatellen en ollut vain valmis siihen hänen kanssaan. Ei ollut oikea minulle. Mieheni kohdalla olinkin jo nopeasti valmis menemään jopa naimisiin. Ei se välttämättä ole tosiaan mikään tekosyy vaan se voi tuntua sillä hetkellä oikeasti siltä.

[/quote]Kyllä. nuorena kundina kuulin tota tekosyytä useinkin saman ikäisiltä neitsyttytöiltä. Ei muka ollut valmis vielä seksiin. Vittu mitä tekosyitä.

Vierailija
36/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että tuo 20v nainen harmittelee kymmenen vuoden päästä ettei nauttinut nuorista kolleista vaan hengaa keski-ikäisen kanssa parhaimmat ja timmimmät vuotensa...

Vierailija
37/46 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ikävää että susta tuntuu kurjalta, ja ymmärränkin hyvin. Varmaan tuntuu, että mies on sinulle valehdellut epävalmiudestaan, mutta kai se on mennyt juuri niin, että sinun kanssasi sitä valmiutta ei löytynyt, tämän uuden kanssa löytyi sitten toisenlainen valmius. Tämä varmaan on juuri se mikä sattuu, mutta toisaalta, mitä nopeammin sen hyväksyt, sitä helpommin pääset yli. Tässä tapauksessa sinulla ei ole enää jossiteltavaa, toivottavasti sekin auttaa sinua pääsemään yli. Ei tarvitse roikkua missään "mitä jos", koska ei ole enää mitään "mitä jos". Ja olisihan samoin voinut käydä toisinpäin - sinä olisit voinut heti perään löytääkin sen, joka olisi ollut valmis siihen kaikkeen SINUN kanssasi, ja eksäsi olisi saattanut jäädä kaihoilemaan, mitä nyt menettikään. Nyt meni näin, ryve aikasi mutta sitten kuumaa (no, toivottavasti edes lämmintä) kuumaa kesää kohti sinkkuna. Pidän peukkuja, että joskus vielä löydät jonkun sopivamman ja jossain vaiheessa olet siinä pisteessä, että olet vain tyytyväinen, ettei tuo eksäsi ollut valmis mihinkään sinun kanssasi. :)

Vierailija
38/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:05"]Mä veikkaan että tuo 20v nainen harmittelee kymmenen vuoden päästä ettei nauttinut nuorista kolleista vaan hengaa keski-ikäisen kanssa parhaimmat ja timmimmät vuotensa...
[/quote]

Niinpä. :'D Ite en parikymppisenä edes nähnyt vanhojen miesten olemassa oloa, enkä oikeestaan näe nyt vielä kolmekymppisenäkään...

Vierailija
39/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parikymppisenä ihmettelee sitä miten ne 10-30 vuotta vanhemmat on kiinnostuneita. Joka kerran torjuttuani jälleen yhden mietin, että hankkikaa ihmeessä OMAN IKÄISTÄ seuraa? Ei mulla ole mitään yhteistä tuon ikäisten kanssa, eikä niillä mun kanssa. Pinnallista paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän