Tunnetko ketään ihmeparantunutta?
Siis ihmistä, jolle lääkärit eivät ole antaneet toivoa mutta joka on parantunut siitä huolimatta?
Kommentit (53)
Rukoile joka päivä. Rukoilen puolestasi
hyvää kesää ja siunausta
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:20"]
Rukoile joka päivä. Rukoilen puolestasi hyvää kesää ja siunausta
[/quote]
Kiitos. 42
Tunnen. Työkaverini joka saikuttaa jatkuvasti, milloin mistäkin syystä. Kokee aina mystisesti ihmeparantumisen, kun lääkäri määrää tarkempia tutkimuksia vaivan takia. Ihmeparantumisen jälkeen on töissä pari päivää, kunnes uusi vaiva estää työnteon ja jää saikulle.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:12"]
Mistä saan ihmeparannuksen? Kysyy sairas, jota lääkärit eivät osaa auttaa.
[/quote]
Esim. helluntaiseurakunnissa joissa uskotaan armolahjojen toimimiseen vielä nykypäivänäkin, kuten Jeesuksen ja apostolien aikoihin, on yleensä ihmisiä joilla on parantamisen armolahja. On myös erilaisia rukoustilaisuuksia, joissa rukoillaan sairaiden puolesta, esim. Pirkko Jalovaara tällaisia järjestää http://www.rukousystavat.fi/index.php?lang=fi
Tunnen useita mutta kerron omani. Eli munasarja syövästä paranin. Lääkärin lupasivat alle vuoden elinaikaa ilman hoitoja ja hoidoilla n5v. EN ottanut hoitoja vaan jätin asian JUMALALLE: Kunnia Hänelle siitä, että olen nyt elänyt sen jälkeen jo 24v! (niin ja erikoislääkärit totesivat siis syövän parantuneeksi ).
Ei ollut mitään noin vakavaa, mutta kun Benny Hinn oli kerran vierailemassa Suomessa ja tilaisuudessa rukoiltiin sairaiden puolesta kehottaen panemaan käsi sairaan kohdan päälle, niin pitkäaikainen selkäkipuni parani hetkessä. Jeesus elää.
Pikkusiskolla särki todella kovaa hampaaseen, mutta kun äiti ehdotti hammaslääkäriä, niin olikin jo menossa kouluun.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:12"]
[/quote] Jeesus on ristillä sovittanut KAIKKI syntimme ja KAIKKI sairautemme. Jos voit uskoa tämän todeksi omalle kohdallesi niin se myös on totta. Ota Hänet vastaan henkilökohtaisena pelastajanasi sillä Hänessä on kaikki mitä me tarvitsemme.
http://thesecretplace.collectivepress.com/teen-trapped-inside-wrecked-car-asks-to-pray-out-loud-suddenly-this-happens/?s=fb
Teinityttö saadaan irti kolariautosta ihmeellisen tapahtuman jälkeen. Tiedä sitten onko "oikea" ihme vai jotain muuta, mutta kyllä tässä maailmassa kaikkea outoa ja ihmeellistä tapahtuu, eikä ole edes uskon kysymys se.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:37"]Oho! Tiedättekö, mikä nuo parantumiset selittää? Ei varmaan kaikkeen tietenkään edes löydy syytä.
ap
[/quote]
Jokainrn ihmeparantuminen minkä tiedän on ollut väärä diagnoosi, joko alunperin tai sitten väärin perustein terveeksi määritelty. Varsinkin mielen sairauksissa on niin että joko tautia ei ole alunperin edes ollut, tai sitten ihminen itse kieltää olevansa sairas vaikka on.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:45"]
Mä olen katsonut TV7:n ohjelmia aika usein, kun olen kriisissä ja haluan löytää Jumalan ja Jeesuksen kunnolla elämääni. Kuitenkin minua häiritsee, että miksi aina joku muu puhuu ihmeparantumisista lähetyksissä, mutta eivät koskaan he, jotka ovat siellä parantuneet oikeasti. Voisiko tähän saada selvitystä? En nyt tarkoita mitään, että selkäkipu katosi, vaan just jotain radikaalimpaa, missä on oikeasti tapahtunut jotain selittämätöntä, koska selkähän voi parantua ihan vaan naksahtamalla oikeaan asentoon.
[/quote] No jos olet jotain Owuoria, Herzogia, Benny Hinniä, Ilmestysmajaa, Polvijärven pastoria tai Sid Rothia katsonut niin vastaus on se että he ovat huijareita ja rahan perässä ja parantuneiden määrä on kutakuinkin nolla, ja joidenkin kokouksiin on palkattu "ihmeparantuneita" julistamaan. Tv7:lla on uskomattoman paljon vedättäjiä. Suosittelen noiden huuhaa-juttujen sijasta enempi katsottavaksi esim Armon kalliolla -ohjelmaa, Pawsonia tai One way missionia.