Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hittolainen! Ensimmäinen vyöihrakuoriainen bongattu....

Vierailija
25.05.2015 |

Viime kesänä niitä piruja myrkytettiin urakalla. Joko muilla havaintoja? Miten niistä pääsee eroon? ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä pääse. Kun on yksi, niin joka paikka on täynnä. OKT:ssa välikatosta alkaen. Listojen taustat, kattopanelit, just name it.

Pese nyt ainakin hellan tausta, peltilaatikko, vaatekaapit, jääkaapin tausta, pesetytä ammattilaisella ilmanvaihtohormit jne.

Vierailija
2/6 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on näin keväällä satunnaisesti missä vaan. Pääsevät esim. talon ulkovuorauksen väleihin ja välikatolle tuuletusraoista ja syövät muita ötököitä ja elukoita, ovat siis raadonsyöjiä. Yksittäisistä ei kannata stressata mutta jos niitä alkaa olla vaivaksi asti, kannattaa tutkia, onko jossain välikatolla kuollut hiiri, lintu tai orava tai ikkunanväleissä paljon kuolleita ötököitä. Eri asia kuin turkiskuoriainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväänä ja kesänä olin hermoromahduksen partaalla niiden vuoksi. Ja niitä alkoi ilmestyä vuosi sitten jo maaliskuussa. Nyt tuossa keittiön lattialla sitten tänä aamuna yksi kökötti selällään! Viime kesänä kävi myrkyttäjä kaksi kertaa ja suihluttelin itse biolilliä. Pesin joka paikan ja kaikki vaatteet pesin/saunotin/pakastin. Sohvat ja sängyt myrkytettiin. Nyt en jaksais samaan hillun jommaan ryhtyä. Taidan suihkia listat ja läpiviennit biokilliä. Uuni on kalusteuuni ja liesi upotettu tasoon eli ei mene uunin ttaakse muruja. Muutamaan huoneeseen tehtiin remonttia talvella koten listat oli irti ja noiden taustat hyvin putsattu. Voihan se olla ettei niitä olekaan noin runsaasti kuin viime kesänä. Mutta en minä kyllä niitä toivo yhtään. Onlo ne syöneet kenenkään vaatteisiin reikiä? Ap

Vierailija
4/6 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin pesu-urakka kaiken suhteen tehty ja torjunnat tehty. Nyt varmuuden vuoksi välikaton sumutus tms. Koppiaisia näkyny joitakin ja tänään toukka...liekö jostakin vaa kulkeutunu ku nyt kesäkin hieman tehnyt tuloaan... Välillä tuntuu että hermot menee ja kyttää kaikkea lattialla mutta toisaalta...luonto on mitä on. Kuhan nyt ei ihan koko talolla juhlimaan ala. Hermoilla kyllä saa kaikesta jos vaan haluaa.... 

Vierailija
5/6 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oon tuota googlettanut niin niihin ei auta ammattilaisten myrkyt, eikä mikään. Ihan turhaan riehutte ja pesette ja saunotatte, ei ne lähde. Ei niistä onneksi ole kovin suurta haittaakaan, ällöjä vaan. Nuo myrkkyfirmat vissiin tehneet niistä vaan omien bisnesten takia kauhean numeron.

Vierailija
6/6 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti löytänyt netistä yhtään sellaista kokemusta, että myrkkyfirman jälkeen ne olis häipynyt. Kaikilla oli tullut takaisin. Ihan turha maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän