Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävällä kestänyt nyt yli kuukauden vastata viestiin että koska sopii tavata!

Vierailija
03.02.2022 |

Mitä tästä päätellä? Varmaankaan ei sitten kiinnosta enää tavata.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen ”ystävä” sulla. Mulla oli kans tuollainen. Olin juuri ehtinyt kertoa hänelle, kuinka olen iloinen saadessani häneltä sähköpostia, kun Korona-aikana ei voida tavatakaan. Tämän jälkeen tämä ”ystävä” piti noin seitsemän kuukauden tauon viestinnässään. Sitten synttäreinäni yritti soittaa. Kun en vastannut, jätti vastaajaan onnittelut. Hän olisi voinut laittaa viestin, jos hiljaisuuteen oli joku pätevä syy. Eipä ole kuulunut. No, on nyt entinen ystävä. Ei todellakaan kiinnosta enää, keskityn muihin ystäviini.

Vierailija
2/43 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoinen ”ystävä” sulla. Mulla oli kans tuollainen. Olin juuri ehtinyt kertoa hänelle, kuinka olen iloinen saadessani häneltä sähköpostia, kun Korona-aikana ei voida tavatakaan. Tämän jälkeen tämä ”ystävä” piti noin seitsemän kuukauden tauon viestinnässään. Sitten synttäreinäni yritti soittaa. Kun en vastannut, jätti vastaajaan onnittelut. Hän olisi voinut laittaa viestin, jos hiljaisuuteen oli joku pätevä syy. Eipä ole kuulunut. No, on nyt entinen ystävä. Ei todellakaan kiinnosta enää, keskityn muihin ystäviini.

Ja sinä et ole ottanut yhteyttä syystä, että? Hän sentään jätti vastaajaan onnittelut. Ja sinä et ole tehnyt mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tuollaiseen vastaa parissa päivässä, homma on unohdettu.

Vierailija
4/43 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan halua tavata tai unohti. 

Vierailija
5/43 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä et ole ottanut yhteyttä syystä, että? Hän sentään jätti vastaajaan onnittelut. Ja sinä et ole tehnyt mitään.

Minulla ei ole tapana pelata ihmissuhteilla. Jos hän on seisemän kuukautta täysin vastaamatta viestiini ja sitten haluaakin pitää yhteyttä, on se mielestäni niin kummallista ihmissuhdepeliä, etten halua moiseen lähteä. Jos olisi esim. laittanut viestin ja jotenkin selittänyt järkevän syyn käyttäytymiseensä, olisi tilanne ollut eri.

Vierailija
6/43 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta jaksoin odotella vastausta tapaamisviestiin. Sit lähti numero puhelimesta. Yskä ymmärretty.

Vierailija
7/43 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaa sinua.

Vierailija
8/43 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua tavata

Vierailija
9/43 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ghostausta. Otan osaa.

Vierailija
10/43 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 vuotta jaksoin odotella vastausta tapaamisviestiin. Sit lähti numero puhelimesta. Yskä ymmärretty.

Itsellä sama. Lapsuudesta asti tärkeä ystävä, ja hän ei tuntenutkaan samoin.

Tosin, omalla kohdallani yksikään ihminen ei ole kaivannut minua yli vuoteen - vika taitaa olla minussa.

Vierailija
11/43 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ollenkaan. Miksi ystävän pitäisi koko ajan viestiä? Kuinka monta kertaa itse viestit sen 7 kuukauden aikana? Kuulostaa lapselliselta touhulta.

Vierailija
12/43 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ollenkaan. Miksi ystävän pitäisi koko ajan viestiä? Kuinka monta kertaa itse viestit sen 7 kuukauden aikana? Kuulostaa lapselliselta touhulta.

Ystävyys on vastavuoroisuutta. Ei se toimi niin että vain toinen kannattelee sitä ja on aktiivinen.

Vierailija
13/43 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos itselläni on ystäviä, joita nähdään harvoin ja yhteydenpidossa voi olla pitkiä taukoja. Silti aina tavatessa on kivaa ja juttu jatkuu siitä mihin viimeksi jäätiin.

Ruuhkavuosina on työkiireitä, perhettä ja arkea, eikä aina ehdi säännöllisesti tavata tai olla yhteyksissä. Kaikilla on sama tilanne. En jaksaisi yhtään mitään roikkujia ja loukkaantujia.

Vierailija
14/43 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää nyt taas.

Ihmisillä on yleensä muutakin elämää, joku viesti johon ei heti vastaa unohtuu helposti.

Todella lapsellista uhriutumista, ex "ystävälläsi" on käynyt tuuri, kuin päässyt eroon tollaisesta rasittavasta mielensäpahoittajasta. Taitaa marttyyrillä sädekehä kiristää liikaa.

Aikuistu vähän, ovatko vanhempasi suojanneet sinua jokaiselta pikku pettymyksestä? Nyt olisi aika opetella.

Vierailija
15/43 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävyys on vastavuoroisuutta. Ei se toimi niin että vain toinen kannattelee sitä ja on aktiivinen.

Tuossa kertomuksessa ei käynyt mitenkään ilmi, että vain toinen olisi aktiivinen. Kumpikaan ei ollut yhteydessä seitsemään kuukauteen eikä korona-aikana olisi voinut edes nähdä. En kyllä tajua, miten tuosta voi vetää herneet nenään.

Vierailija
16/43 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä alkoi ahdistaa tämä. Koronan aikana ei moni jaksa lähteä yhtään minnekään. Meille tuli ero, enkä halua puida asiaa puolituttujen kanssa, tavatessa kun se olisi aika selvää että tulin yksin. Yksi ystäväperhe, jotka ei tajua etten halua lähteä heidän kanssaan nyt minnekään. Ihan sama vaikka tykkäät heidän kissan kuvasta, niin heti tulee takaisin syyllistämistä että milloin nähdään kun ei ole nyt nähty aikoihin??

Miten ihmisille pitäisi sanoa? Tylysti että ei nähdä? Ettekö te ymmärrä rivien välistä jos ei kiinnosta. Antakaa olla, ahdistaa.

Vierailija
17/43 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on tämä yksi ihmisrotu, jotka olettavat että ystävät aina pitää yhteyttä. Laskevat loukkaantuneena viikkoja ja kuukausia, koska toiselta on tullut viesti.

Itse eivät sitä viestiä saa aikaiseksi ikinä laittaa. Koska muiden pitäisi.

18/43 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin alkuvuonna 2012 soittaa pari kertaa mun kaverilleni , ei vastannut eikä hän ole tähän päivään mennessä edes yrittänyt ottaa yhteyttä.

Vierailija
19/43 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää nyt taas.0

Ihmisillä on yleensä muutakin elämää, joku viesti johon ei heti vastaa unohtuu helposti.

Todella lapsellista uhriutumista, ex "ystävälläsi" on käynyt tuuri, kuin päässyt eroon tollaisesta rasittavasta mielensäpahoittajasta. Taitaa marttyyrillä sädekehä kiristää liikaa.

Aikuistu vähän, ovatko vanhempasi suojanneet sinua jokaiselta pikku pettymyksestä? Nyt olisi aika opetella.

Huono käytös on huonoa käytöstä eikä siitä muuksi muutu. Olisin tehnyt samoin.

Vierailija
20/43 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta yhteydenpidon ei mielestäni tarvitse toimia kaavan mukaan. Minulla on vanhoja ystäviä, joiden kanssa yhteydenpidossa taukoja, milloin mistäkin syystä, muuttoja, sairautta ym ja sitten taas jatkuu. Itse en pidä siitä, että ensimmäiseksi sanotaan: Ei ole kuulunutkaan mitään vähään aikaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän