Ystävällä kestänyt nyt yli kuukauden vastata viestiin että koska sopii tavata!
Mitä tästä päätellä? Varmaankaan ei sitten kiinnosta enää tavata.
Kommentit (43)
Aikuisia kun ollaan niin kuukausi voi mennä aivan huomaamatta. On työt, harrastukset, lapsetkin saattaa olla ja nyt koronarajoitukset. Paljon muistettavaa ja liikkuvia osia arjessa. Laittele sinä uudestaan viestiä äläkä marttyyriudu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoinen ”ystävä” sulla. Mulla oli kans tuollainen. Olin juuri ehtinyt kertoa hänelle, kuinka olen iloinen saadessani häneltä sähköpostia, kun Korona-aikana ei voida tavatakaan. Tämän jälkeen tämä ”ystävä” piti noin seitsemän kuukauden tauon viestinnässään. Sitten synttäreinäni yritti soittaa. Kun en vastannut, jätti vastaajaan onnittelut. Hän olisi voinut laittaa viestin, jos hiljaisuuteen oli joku pätevä syy. Eipä ole kuulunut. No, on nyt entinen ystävä. Ei todellakaan kiinnosta enää, keskityn muihin ystäviini.
En ymmärrä ollenkaan. Miksi ystävän pitäisi koko ajan viestiä? Kuinka monta kertaa itse viestit sen 7 kuukauden aikana? Kuulostaa lapselliselta touhulta.
Ystävyys on vastavuoroisuutta. Ei se toimi niin että vain toinen kannattelee sitä ja on aktiivinen.
Totta, mutta yhteydenpidon ei mielestäni tarvitse toimia kaavan mukaan. Minulla on vanhoja ystäviä, joiden kanssa yhteydenpidossa taukoja, milloin mistäkin syystä, muuttoja, sairautta ym ja sitten taas jatkuu. Itse en pidä siitä, että ensimmäiseksi sanotaan: Ei ole kuulunutkaan mitään vähään aikaan.
Ehkä musta on tullut vaan turhan varovainen sen jälkeen kun pidin yksipuolista yhteyttä yhteen ystäväksiluulemaani ja olinkin vain taakka kaiken aikaa. Tästä syystä mielummin odotan sitä toisenkin aktiivisuutta, mutta sekään ei kai ole oikein? Ei mulla sosiaalinen äly riitä tämänkaltaiseen peliin.
Mullakin on ystävä (tuttu) joka tasaisesti laittelee viestiä ja kirjoittaa sydämellisesti miten olisi mukavaa nähdä, mutta kun hänellä on nyt niiiiiin kiire. Kai haluaa näyttää tärkeältä ja kiireiseltä?
Eikä siinä mitään, osaan lukea rivien välistä etten ole hänelle niin tärkeä, mutta kun hän itse sanoo aina, että pitäisi nähdä :'D