Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa tatuoinnista vanhemmille?

Vierailija
10.06.2015 |

Joo olen aikuinen ja asun omassa kotona. Olen ottanut käteeni (olka-kyynerpää) välille tatuoinnin ja mietin miten kertoisin asiasta vanhemmille. He eivät pidä lävistyksistänikään, joten pelkään heidän suhtautumistaan tatuointiin.
-
Vanhemmat ovat kuitenkin tärkeitä ja olisi kiva olla ihan oma itsensä heidän seurassaan eikä pohtia vaatetusta niin, ettei mitään näy. Vastaavaa tai neuvoja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota että he huomaavat itse. Mielestäni tatuointi (tai lävistys) ei ole sellainen asia mistä aikuisen tulee kertoa vanhemmilleen, vrt. esim. vakavissaan seurustelu, muutto ym.

Vierailija
2/4 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutat heidät sohvalle ja otat niin huolestuneen ilmeen kasvoillesi kuin pystyt

"Äiti, isä. Olen kutsunut teidät tänään tänne kotinne olohuoneeseen. Minulla on tärkeää asiaa. Kertomani tieto saattaa järkyttää, suututtaa, naurattaa. Muistakaa, että kaikenlaiset tunteet ovat sallittuja kuulemanne käsittelyssä. Antakaa tunteiden tulla jos ovat tullakseen, älkää peitelkö. Tärkeintä on, että tiedätte minun rakastavan teitä. Olette rakkaita ja siksi tahdon tänään teille täällä olohuoneessanne kertoa tämän asian. Järkyttävän, toki, mutta loppujen lopuksi tämä kokemus saattaa yhdistää meitä kaikkia. Täällä teidän olohuoneessanne. Tänään."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Älä kerro.

Vierailija
4/4 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up