herutetaan nyt glooriaa anonyymisti
Kerro hyvä teko jonka olet tehnyt.
Kommentit (32)
Terkkarin luukukulla seisovalta mummolta kaatui kävelykeppi lattialle, -nostin sen pystyyn.
Työkaveri ihasteli multa lainaamaansa kynää. Mä annoin sen sille omaksi.
Olen antanut paikkani linja-autossa naiselle jolla oli isot kantamukset, mulla vain laukku. Nainen kiitteli ylitse vuotavasti. Ei se minusta niin iso juttu ollut. Mutta nainen oli tosi kiitollinen.
Tämän http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/kategoria/2/ketju/4488431/herutatko_itsellesi_glooriaa_facebookissa
Innoittamana
Minäkin annoin naiselle - viikonloppuna, siis puutteessa olleelle, tarjosin safkat ja;) Eipä tarvi kantaa täysiä kasseja sit, eli kaksinkertainen hyöty!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:05"]
Pyörätuolissa istuvalla miehellä tipahti tavara maahan. Nostin sen.
[/quote]
Ihanko kokonaan?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:04"]
en ole tehnyt pitkään aikaan mitään mainittavaa
[/quote]
Sitähän tässä juuri kaivataan!
olen ottanut kaksi kertaa kiinni karussa olleen koiran ja etsinyt tämän omistajat käsiini.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:04"]
en ole tehnyt pitkään aikaan mitään mainittavaa
[/quote]
Sitähän tässä juuri kaivataan!
[/quote]
ai mitä niin? mä en ole tehnyt mitään avuliasta tekoa kenellekään vieraalle sataan vuoteen
Viimeisimmät: Luin vanhukselle kaupassa pikkutekstin paketin kyljestä. Opastin ihmisen kävellen mukana oikealle bussipysäkille. Opetin työkaverin käyttämään Spotifyta sen omasta Ipadista.
Laitoin pikkutytön pyörään irronneet kettingit takaisin.
(Ei muuten kiittänyt.)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:20"]
Laitoin pikkutytön pyörään irronneet kettingit takaisin. (Ei muuten kiittänyt.)
[/quote]
Kiitos ei ole aina sanoja, se voi olla ele, ilme, hymynkare tai tyytyväinen virnistys;)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:19"]Neuvon sinua kirjoittamaan gloorian asuun gloria;)
[/quote]
Kopioin suoraan toisesta ketjusta. Syytä sen kirjoittajaa.
Lisää heruttajia?