Onko blondeilla mitään asiaa Turkkiin
Olen kuullut että miehet käy käsiksi. Onko totta? Väkisin vetävät kojuihinsa,osta osta.
Monet naiset matkustaa sinne seksin vuoksi.
Me auringon. Äkkilähdöt olisi nyt tosi halpoja.
Kommentit (24)
Minä olen matkustanut sinne ainakin ihan puhtaasti seksin vuoksi. Blondi en ole, mutta kyllä tälläiselle tummemmallekin suominaiselle seuraa löytyy. Komeita miehiä ovat ja lisäksi osaavat vielä kohdella naista kuin kukkaa kämmenellä. Ilmankos suomalaisia jöröjukkia ärsyttää, kun kaikkia naisia ei moiset juntit kiinnosta. Alanyaan lähden takuuvarmasti myös ensi talvena. n38
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:18"]Ei kukaan ole kieltänyt paikallisiin tutustumista, pitää vain vähän olla tarkkana millaisia viestejä lähettää eleillään ja pukeutumisellaan. Ihan niinkuin muuallakin. Ja terve järki; ei liikaa alkoa ja tosiaankaan kenenkään kämpille/auton kyytiin ennenkuin olette edes hieman tutustuneet. T. Se aiempi matkaopas [/quote] Olisin vähän eri mieltä tuosta "ihan niin kuin muuallakin". Muslimimaissa nimenomaan joutuu olemaan varovaisempi kuin muualla kehonkielen ja pukeutumisen suhteen. Ymmärrän, että kyseessä on kulttuuriero, eikä minulla ole mitään asiaa vastaan. Itse tosiaan kuitenkin matkustelen mieluummin paikoissa, joissa tällaisia asioita ei tarvitse miettiä yhtä paljon.
[/quote]
Eli ei kannata matkustaa minnekään. Samaa on esim. Etelä-Amerikan "macho-kulttuureissa"...
Ja Suomen räkälöissä: vanhat ukot kuvittelevat, että heillä on oikeus puristella nuorten tyttöjen perseitä ja ehdotella heille seksiä ensi tapaamisella. Valehtelematta joka kerta saan kärsiä näistä limaisista ukoista, kun käyn kavereideni kanssa viihteellä, vaikka siis pukeudun vain farkkuihin ja normaaliin paitaan (ei näy tissit, ei napa).
Suomalaiset äijät eroavat ulkomaisista siinä, että he loukkaantuvat verisesti kun heidät torjutaan. Ja haukkuvat sitten huoraksi. Ulkomailla miehet siirtyvät seuraavaan naiseen.
Olen pitänyt kyllä, vaalea olen ja pitkä. Se turkkilasten varustus tuntuu olevan aika lyhyt, kuten ne miehetkin. Mutta minulle kyllä sopii se ettei ole esinahkaa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:18"]Ei kukaan ole kieltänyt paikallisiin tutustumista, pitää vain vähän olla tarkkana millaisia viestejä lähettää eleillään ja pukeutumisellaan. Ihan niinkuin muuallakin. Ja terve järki; ei liikaa alkoa ja tosiaankaan kenenkään kämpille/auton kyytiin ennenkuin olette edes hieman tutustuneet.
T. Se aiempi matkaopas
[/quote]
Olisin vähän eri mieltä tuosta "ihan niin kuin muuallakin". Muslimimaissa nimenomaan joutuu olemaan varovaisempi kuin muualla kehonkielen ja pukeutumisen suhteen. Ymmärrän, että kyseessä on kulttuuriero, eikä minulla ole mitään asiaa vastaan. Itse tosiaan kuitenkin matkustelen mieluummin paikoissa, joissa tällaisia asioita ei tarvitse miettiä yhtä paljon.