Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko blondeilla mitään asiaa Turkkiin

Vierailija
10.06.2015 |

Olen kuullut että miehet käy käsiksi. Onko totta? Väkisin vetävät kojuihinsa,osta osta.
Monet naiset matkustaa sinne seksin vuoksi.
Me auringon. Äkkilähdöt olisi nyt tosi halpoja.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 08:34"]

Olen kuullut että miehet käy käsiksi. Onko totta? Väkisin vetävät kojuihinsa,osta osta. Monet naiset matkustaa sinne seksin vuoksi. Me auringon. Äkkilähdöt olisi nyt tosi halpoja.

[/quote]Ei ole. Naiset huumataan ravintoloissa heti ja raiskataan. Olen pari kertaa käynyt siellä ja Alanya ja Marmaris ovat täynnä vain perverssejä. Ei sinne kukaan mene ellei ole seksi mielessä.

Vierailija
2/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wat wat wat. Kyllä mä vaan kävin talvella ja sain ihan rauhassa olla vaikka olen ihan nätti hoikka pitkähiuksinen blondi. Pari vislausta ja huutelua tuli päivässä mutta ei siellä kukaan pälle käy jos käyttää järkeä.

N18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla rauhassa kunhan muistat käyttäytyä. Eli;
-ei pikkubikineissä ja vesirajahamosessa muualle kuin uimarannalle
-Vältä katsekontaktia miesten kanssa (katsekontalti=halu flirttailla/ostaa jotain)
-huutelijat/vislaajat ignoraat: turkkilainen nainen EI IKINÄ reagoi vislaukseen. Älä käännä päätä/naura. Mene vain eteenpäin.
- älä ota mitään tavaraa vastaan/käsiisi jos et aio ostaa; älä viivy kaupassa puolta tuntia (ja juo tarjottuja virvokkeita, tinkaa hinnoista) ja sitten poistu ostamatta; loukkaavaa.

Näillä pääset alkuun. Voit myös kertoa olevasi lesbo/naimisissa jos joku on liian tuttavallinen ja jos joku käy käsiksi/repii mukaansa; huuda!

Vierailija
4/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki on turvallinen maa. Älä ole rasisti

Vierailija
5/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mitenkään ahdistella, kunhan ei ole "liian avoimen" näköinen. Sitten kyllä kerjää ei-toivottua huomiota jos ottaa kontaktia miehiin, hymyilee heille tms. Paras kulkea sen näköisenä että on määrätietoisesti menossa jonnekin eikä vain katselemassa ja kuljeksimassa muuten vaan, ja omiin asioihinsa keskittyneen näköisenä. Jos joku vislaa, huutaa perään tms niin sitä ei huomioida mitenkänän, ei pelästytä ja kiihdytetä vauhtia mutta ei myös katsota kuka vislasi. Myös ihan pienimpiä shortseja ja yläosia kannattaa välttää, Turkki on kuitenkin muslimimaa eikä siellä ole miehet tottuneet näkemään naisia niin, ja saattavat mennä vähän sekaisin jostain mikroshortseista ja bikininyläosista.

Tuo kauppatyrkytys ei liity mitenkään blondiuteen tai sukupuoleen edes. Turkissa nyt vaan on sellainen suomalaisen mielestä vähän päällekäyvä ja tyrkyttävä tapa yrittää myydä tavaraa. 

Vierailija
6/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin blondina blondin tyttären kanssa reissussa. Sisäänheittäjiä oli joo, taloustilanteen vuoks melko ahkeria. Valokuvia ottivat ohi kulkiessa, en reagoinu. Pakkohan ei ole basaarialueilla hermojaan menettää. Me suosittiin pikkukujien paikallisia rafloja, ei moittimista. Alanya mun makuun liian turistimesta, ei tarvii toiste mennä, mut turvallinen paikka mun mielestä.

Vierailija
7/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmäytippoja tulee 100% varmuudella ravintoloissa. Kannattaa aina juoda aina ensi yhden porukasta juoma ja odotella 15min. Tulee pienemmällä todennäköisyydellä raiskatuksi. Nainen ei ole Turkissa miehelle edes tiskirätin arvoinen.

Vierailija
8/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä onko sillä blondiudella edes mitään merkitystä. Olin viime kesänä Antalyassa kaverini kanssa, joka on tumma ja vähän kreikkalaisen tai italialaisen näköinen. Minä olen pidempi blondi. Tuo kaverini sai valtavasti miesten katseita ja huomiota, minä vähemmän. Tyylin seksikkyys tai sen puute enemmän taitaa vaikuttaa kuin hiustenväri. Kaverini meikkaa näyttävästi ja on isotissinen, minä taas olen semmoinen hillityn virkanaisen näköinen.

Vierailija
9/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tämä pitkä, hoikka blondi käy Turkissa vähintään kerran vuodessa. Kannattaa oikeasti tutustua kulttuuriin ja tapoihin eikä liikkua huhupuheiden varassa. Turkkilaiset ovat ystävällisiä ja vieraanvaraisia ihmisiä. Lapsia rakastavat yli kaiken. Oma poikani on ollut vauvasta saakka mukana ja ollut kyllä aina kaiken ikäisten miesten sekä naisten huomion keskipisteenä. Turkkilaiset ovat kohteliaita ja tykkäävät jutella. Erityisesti alueella, missä itse käyn, ei juuri muita suomalaisia näe ja ovat todella kiinnostuneita Suomen asioista. Kehuja ulkonäöstä tulee kyllä jatkuvasti, mutta ei mitenkään ahdistavasti esitettynä, vaan peruskohteliaisuutena.

Vierailija
10/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa ihanalta lomakohteelta! Vältyt ei-toivotulta huomiota, kun pukeudut säädyllisesti, mietit missä liikut, pidät katseen maahan luotuna etkä ryhdy juttusille tuntemattomien kanssa. Minä menen ainakin lomalle rentoutumaan ja todellakin haluan itse päättää, miten pukeudun ja kenen kanssa juttelen. Näin ollen Turkki tai mikään muukaan muslimimaa ei ole koskaan houkutellut. Samalla rahalla pääsee muuallekin.

Vierailija
11/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:37"]Kuulostaapa ihanalta lomakohteelta! Vältyt ei-toivotulta huomiota, kun pukeudut säädyllisesti, mietit missä liikut, pidät katseen maahan luotuna etkä ryhdy juttusille tuntemattomien kanssa. Minä menen ainakin lomalle rentoutumaan ja todellakin haluan itse päättää, miten pukeudun ja kenen kanssa juttelen. Näin ollen Turkki tai mikään muukaan muslimimaa ei ole koskaan houkutellut. Samalla rahalla pääsee muuallekin.
[/quote]

Ethän Helsingin keskustassakaan kulje bikiniyläosassa ja minishortseissa, hymyile vastaantulijoille flirttailevasti (annat ymmärtää mutta et ymmärrä antaa-meiningillä).. miksi sitten Alanyassa :)?

Vierailija
12/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:37"]Kuulostaapa ihanalta lomakohteelta! Vältyt ei-toivotulta huomiota, kun pukeudut säädyllisesti, mietit missä liikut, pidät katseen maahan luotuna etkä ryhdy juttusille tuntemattomien kanssa. Minä menen ainakin lomalle rentoutumaan ja todellakin haluan itse päättää, miten pukeudun ja kenen kanssa juttelen. Näin ollen Turkki tai mikään muukaan muslimimaa ei ole koskaan houkutellut. Samalla rahalla pääsee muuallekin.
[/quote]

Ethän Helsingin keskustassakaan kulje bikiniyläosassa ja minishortseissa, hymyile vastaantulijoille flirttailevasti (annat ymmärtää mutta et ymmärrä antaa-meiningillä).. miksi sitten Alanyassa :)?
[/quote]

Aika harvoin Helsinkiin lähdetään rantalomalle. Itse ainakin miellän rantalomakohteen sellaiseksi, jossa voi vähän irrotella eli vaikka kävellä rannalta hotellille vähissä vaatteissa (ei nyt ehkä bikineissä mutta vaikkapa saronki päällä) ja jossa voi halutessaan vaikka flirttaillakin. Nimenomaan en halua lomalle paikkaan, jossa pikku flirtti tulkitaan mainittuun "annat ymmärtää mutta et ymmärrä antaa" -tyyliin.

Vierailija
13/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Käyvät käsiksi myös tummiin.

Ihana muslimikulttuuri, jossa tyrkytetään ja painostetaan kaikkea. Itse en mene enää ikinä!

Vierailija
14/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:37"]Kuulostaapa ihanalta lomakohteelta! Vältyt ei-toivotulta huomiota, kun pukeudut säädyllisesti, mietit missä liikut, pidät katseen maahan luotuna etkä ryhdy juttusille tuntemattomien kanssa. Minä menen ainakin lomalle rentoutumaan ja todellakin haluan itse päättää, miten pukeudun ja kenen kanssa juttelen. Näin ollen Turkki tai mikään muukaan muslimimaa ei ole koskaan houkutellut. Samalla rahalla pääsee muuallekin.
[/quote]

Niinpä!

Vierailija
15/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:11"]Turkki on turvallinen maa. Älä ole rasisti
[/quote]

Turvallisuus aika kaukana ja jos muslimikulttuurista tykkää niin mikäs siinä.. Siellähän käytännössä kaikki ovat muslimeja.

Vierailija
16/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen matkustellut muslimimaissa ja esim. Intiassa yksin ja tyttöporukalla. Olen hoikka pitkähiuksinen blondi ja huomiota saan samoissa määrin kuin Suomessa suomi-miehiltä, eli perään huudellaan ja ehdotuksia tulee, mutta ei sen kummempaa.

Tiedostan riskit ja toimin niiden perustella: En esim. kulkisi missään minishortseissa tai vartalonmyötäisissä topeissa ulkona. Toisaalta, en tee niin kyllä Suomessakaan, koska ei ole tarvetta esitellä itseäni.

Pukeudun lämpimissä maissa matkaillessani yleensä vaaleisiin väljiin vaatteisiin, ensisijaisesti siksi, että ne ovat viileitä ja mukavia. On paljon kuumempi, jos aurinko grillaa ihoa suoraan, eli puolialastomana kulkeminen ei ole mitenkään perusteltua. Thaimaan lomakohteissa käytän shortseja ja lyhyempiä hameita/mekkoja, Intiassa ja Indonesiassa reissatessani suosin maksimekkoa.

Hiukseni pidän yleensä nutturalla, mutta tälle syynä on luonnonkihara hiuslaatu, joka menee kosteassa tropiikissa karmeaksi peikkokampaukseksi. Mutta myönnetään, että hiusten pitäminen nutturalla vähentää ei-toivottua huomiota.

Vierailija
17/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ainakaan minun kohdallani enää nykypäivänä, mutta olenkin jo vanha akka 45v.
20v sitten oli kuitenkin ihan eri meininki, liikkeisiin kun meni katsomaan vaatetta ym. tuli myyjä valehtelematta muutamassapaikassa ihan takamukseen kiinni hinkkaamaan itseään.
Lisäksi huutelua ja perässä juoksemista tapahtui jatkuvasti. Hirveitä elukoita olivat, mutta minä olin nuori ja ujo enkä saanut suutani auki. Nyt jos tälläistä tapahtuisi iskisin turpaan.

Vierailija
18/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole kieltänyt paikallisiin tutustumista, pitää vain vähän olla tarkkana millaisia viestejä lähettää eleillään ja pukeutumisellaan. Ihan niinkuin muuallakin. Ja terve järki; ei liikaa alkoa ja tosiaankaan kenenkään kämpille/auton kyytiin ennenkuin olette edes hieman tutustuneet.

T. Se aiempi matkaopas

Vierailija
20/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankatkin tuntuvat siellä olevan vaarassa. Vasta oli lehdessä juttu jossa turkkilainen mies oli tuomittu ankkaan sekaantumisesta. Hienoa sakkia nuo muslimit.