Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä, joka ei suhteessa osta lahjoja?

Vierailija
02.02.2022 |

Syntymäpäivä ja joululahja jäi muistamatta. Olen loukkaantunut tästä.

Mun mielestä kertoo vain siitä, ettei kunnioita eikä välitä tarpeeksi. Ilmeisesti ei ajattele suhdettamme vakavasti.

Mitä mieltä?

Kommentit (167)

Vierailija
1/167 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi ja/tai ajattelematon. Vaihtoon!

Vierailija
2/167 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin 1:3 pitäisi lahjoja ostaa, muuten on pihi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/167 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, turha mitään ostella kun jokaisella on jo tarpeeksi kaikkea. Voi muutenkin muistaa kuin lahjoilla.

Vierailija
4/167 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kovin hyvältä mieheltä kuulosta Ap..

Vierailija
5/167 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies. Sulla sentään on mies.

Vierailija
6/167 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikaa on päässä, jos ei vaivaudu muostamaan tuon vertaa.

Vierailija
7/167 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saita. Älä muuta yhteen tuollaisen kanssa.

Vierailija
8/167 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jolle olisi muitakin ottajia. Ei tarvitse lahjoa naista pitääkseen suhteessa.

Vierailija
9/167 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuo minkä sanot. Ei kunnioita eikä välitä.

Vierailija
10/167 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mittaa miehen rakkauden määrää lahjojen määrällä. Eipä yllätä.

Vierailija
11/167 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelematon, välinpitämätön, hölmö... En haluaisi tuollaista kumppaniksi. Joululahja ja joku muistaminen synttäreinä, esim kukkia, täytyy saada. Mitään pilipalipäiviä ei tarvitse muistaa minun puolesta. Ja lahjan ei tarvitse olla kallis vaan siinä pitäisi olla ajatusta.

Vierailija
12/167 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut sellaisen kanssa 22 vuotta.

Ensinnäkään ei mun itsekään tarvitse miettiä mitään pakkolahjoja hänelle.

Muistaa kyllä syntymäpäivät, nimipäivät ja onnittelee. Halaus ja pusu on ihan riittävä muistaminen. Mä kun hoidan meidän kauppa-asiat, niin usein sitten itse ostan kahvin kanssa leivokset tms.

Mikään  ei vituttais niin paljoa kuin saada jotain mitä ei tarvitse tai vielä pahempaa saada jotain mitä tarvitsisi mutta vääränlaisena. Tykkäään itse vertailla ja miettiä ostokseni. Kummallakin on ihan riittävästi rahaa ostaa tarvitsemansa.

Mua muisteaan arjessa ihan riittävästi, auto ja aamukahvi on aina lämpimänä töihin lähtiessä, on aina paikkaamassa jos mä en ehdi hoitaa jotain asioita.

Vierailija
13/167 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset rahat, yhdessä sovitaan käyttö. Tavallaan se lahja olisi pois sinunkin käyttörahoistasi, jos mies ostaisi vaikka pahanhajuisen hajuveden.

Vierailija
14/167 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat aukeaa lahjoilla kirjoitti:

Pitääkö naiselle lahjoilla muistaa että jalat aukeaa. Kuulosta vähän maksulliselta.

Onko parisuhteessa kyse sun mielestä siitä, ”että jalat aukeaa”? Kuulostaa vähän maksulliselta.

Vierailija
15/167 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia, turha mitään ostella kun jokaisella on jo tarpeeksi kaikkea. Voi muutenkin muistaa kuin lahjoilla.

Tämä. Mun mies on aina ollut surkea lahjojen antaja joten en edes osaa kaivata. Joskus se harmitti mutta toisaalta sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.

Pidän enemmän arkisista huomionosoituksista - mies tekee mulle kylvyn sille aikaa kun itse imuroi talon tai ajaa kauemmas kauppaan koska on kuullut että siellä myydään jotain mun erikoisherkkua. Valvoo vauvan kanssa viikonloppuaamut että saan nukkua pidempään. Rakentaa mun kanssani unelmien talot (3 tähän mennessä)

Vierailija
16/167 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki määrittelee rakkauden laadun. Ja siinä arjessa sitten sanotaan toiselle, jos jotain tarvitsee esim. joululahjaksi. Oma tili, omat rahat ja oma taloudellinen vastuu on tehnyt sen että meillä on jo kaikki mitä tarvitsemme.

Vierailija
17/167 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiset rahat, yhdessä sovitaan käyttö. Tavallaan se lahja olisi pois sinunkin käyttörahoistasi, jos mies ostaisi vaikka pahanhajuisen hajuveden.

Mikä pakko on ostaa pahanhajuinen hajuvesi? Sen verran voisi puolisoonsa kiinnittää huomiota että suurinpiirtein tietää mistä hän tykkää. Se sen lahjan tarkoitus nimittäin on, toisen ajatteleminen.

Vierailija
18/167 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mittaa miehen rakkauden määrää lahjojen määrällä. Eipä yllätä.

Kyllä se toisen huomioiminen nyt vaan on iso juttu parisuhteessa.

Jos toista ei viitsi/jaksa /välitä huomioida merkkipäivänä edes vaikka kortilla ja suklaalevyllä, niin ei kyllä kummempaa arvostusta taida olla.

Oma ex ei huomioinut. Ei vaikka monta kertaa sanoin, että jokin pienikin huomiointi oikeasti ilahduttaisi, olkoon vaikka yksi kukka tai vaikka suklaalevy. Mutta ei.

Välinpitämättömyys alkoi ulottua myös muihin asioihin niin, ettei parisuhdetta enää ole.

Vierailija
19/167 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko on ostaa pahanhajuinen hajuvesi? Sen verran voisi puolisoonsa kiinnittää huomiota että suurinpiirtein tietää mistä hän tykkää. Se sen lahjan tarkoitus nimittäin on, toisen ajatteleminen.

Sitä toista voi ajatella tavattoman monella tavalla ihan siinä perusarjesta, eikä olla amatööri joka ajattelee toista sen kaksi kolme kertaa vuodessa. Mikä on parempi lahja kuin se yhteinen arki?

Vierailija
20/167 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat aukeaa lahjoilla kirjoitti:

Pitääkö naiselle lahjoilla muistaa että jalat aukeaa. Kuulosta vähän maksulliselta.

sun täytyy olla vajaamielinen?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän